Collin's verjaardag wordt op 24 augustus gevierd, want ik ben zelf de 23ste jarig en hij de 26ste. Er komen zo'n 22 mensen en hopelijk mooi weer. Dan kunnen we buiten zitten...
ik vier het gewoon op 3 augustus,valt op zondag,komt zo 25 man als er geen afzeggingen komen,denk haast van wel. en hopen op mooi weer....hup allemaal de tuin in geen rommel in huis.
Wij vieren het op 15 augustus. Gewoon bij ons thuis met taart. We gaan ook een speciale taart laten maken, maar moeten ze nog wel even gaan uitkiezen. Hier komt een man of 10-15. Ze krijgt ook nog een klein taartje om wat in te grijpen en slaan enz.
ja hier ook een klein taartje om lekker in te meppen,als ze dat doet...toen ik 1 jaar werd kreeg ik ook een taart voor me neus,maar ik at er netjes van,dat hadden me ouders toen niet verwacht
ja idd. Voor één keer toegestaan! We hopen tegen dan ook het geslacht van de nieuwe baby te kennen. Dan kunnen we dat ook bekend maken. Wel weer spannend allemaal!
Zou mooi zijn natuurlijk maar een zusje voor alyssia is ook leuk! En jullie nog niet opnieuw begonnen voor een brusje?
nee, wij niet.. We genieten eerst nog even van Naomi.. Wellicht met een jaar of wat... Weten we nog niet, eerlijk gezegd... Moet eerst veel in het huis nog gebeuren
Ja, dat is ook belangrijk natuurlijk en met 2 kidz in huis niet praktisch! Mijn zusje is aan het bevallen! Ze heeft al 3 cm ontsluitint. Dus morgen ben ik zeker tantje en meter! Enige nadeel : ze is nu 35 weken 4 dagen dus zal een couveusje worden vrees ik!
Gefeliciteerd, kan ik nu ws. wel zeggen! Alles goed verlopen? Gelukkig zijn er couveusses, en is hij/ zij in goede handen.
Ja dat wel. Ik denk dat ze nu al een epiduraleverdoving heeft gekregen. Nog even en ze heeft der kleintje in de armen!
Dat schiet idd niet op...Ik had toen na een dag weeen ook nog maar 5 cm toen kreeg ik een keizersnede....
Ik heb juist vernomen dat de gyn. haar onsluiting nu aan het scheuren is! 2 cm per 2 uur ofzow. Man, dat moet toch verschrikkelijk zijn!