Loran, dit was een algemene opmerking. Als één van jullie iets dwars zit over de ander, kan dit gewoon via de pb knop, dan hoeven alle reacties ook niet geplaatst te worden
Hé Wannie, Ja een warm bad is heerlijk voor je lijf ja! Maar eh, jammer dat je niet zo lekker in je vel zit (hier helaas hetzelfde) maar wel fijn dat Destin het zo goed doet!
Een knuffff voor jou dan fibi Rustig aan he Ik heb trouwens geen bad arme ik :huil: Hoe is het met nick?
Wan heerlijk toch dat hij nog een kleine beeb is.Lekker van genieten. Ik heb hier gewoon een hele snelle vent met alles.Ook met op de wereld komen
Op de wereld komen deed Destin wat verlaat maar wel snel.... Volgens mij heeft hij zo'n instelling. ja daag moet nog zo veel jaar van alles doen nu mag me ma alles nog doen voor me....relax, take it easy! Hij houdt trouwens pas sinds anderhalve maand zijn fles zelf vast daarvoor vond hij het wel prima
Doet ie altijd hij vind het geweldig om met beide voetjes overal tegen aan te trappen. Hoe hoger zijn voetjes komen hoe beter Even snel de stad in Kusssssie
` Dank je! Enne das jammer geen bad, erg lekker voor lijf en spiertjes! Maar moet zeggen dat sinds Nick er is ik er een stuk minder tijd voor heb om lekker een uur in bad te liggen lezen en weken hihihi... Nick doet het verder prima. Kruipt of tijgert niet, kan wel zitten nu (niet uit zichzelf maar we zetten hem neer) en verder trekt hij zich op tot staan en dan swingt hij er over alsof ie Elvis is . Hij probeert zich ook steeds meer in de box en in bed op te trekken, laatst kwam ik bij hem boven op zijn kamertje en toen zat ie wel uit zichzelf rechtop in bed, stond wel even verbaasd te kijken!
iedereen is hier welkom om te vertellen wat zijn of haar kleintje inmiddels kan....en wees er trots op meiden! Ik vind het ook zo geweldig als Ysabelle weer iets nieuws kan, eerst denk ik dat ze het nooit onder de knie krijgt en dan ineens kan ze het, geweldig! En het zijn zeker geen onbelangrijke dingen, zoals iemand hier eerder vermeldde, het zijn juist superbelangrijke dingen tenslotte!
Heb hier al een tijdje niet gereageerd mede omdat er zo hatelijk naar elkaar gedaan word dat is dan ook een reden om weg te blijven uit het forum dat er is gemaakt. En ik weet er ook het fijne niet van en dat hoeft ook niet maar als je niets aardigs te melden hebt meld dan niets die mening deel ik met alias. Ik ken Loran en geen van jullie allen persoonlijk, dus voortrekken of vriendjespolitiek daar doe ik niet aan. Maar als er op dat ander forum iets voorgevallen is..... houd dat dan ook daar wel zo eerlijk voor de mensen die daar niet komen en niet weten wat er speelt, anders moet je hier het verhaal maar uit de doeken doen, dan kunnen we zelf ons oordeel vellen in plaats van op flarden te moeten reageren.
ha die Ien, ja hartstikke goed. Ze is gisteren 1 jaar geworden en dat was dolle pret natuurlijk. hebben we afgelopen zondag gevierd met taart en cadeau's Isa gaat trouwens ook al staan in de box en haar bed als ze maar iets te pakken krijgt dan lukt het. Ook op de grond probeert ze al haar beentjes recht te krijgen maar dat word meestal brullen. Alles gaat dus tja prima. Werk ook, heb dus niets te klagen eigenlijk al is Isa soms een echte meid aan het worden met bijhorend temperamentje Tja hoort erbij zeggen ze. Psssst ben trouwens van de week weer gestopt met de pil, dus misschien binnenkort een broertje of zusje?
He mamalieske Fijn dat het goed met je gaat. Jouw meis ookal 1 jaar. Enne ook gestop met de pil.Leuk leuk Er zijn er al meer zwanger. Maar je banner klopt niet of wel. Ik zie 1 jaar 6 maanden en nog wat weken en dagen staan.
Hoi Mamalieske, Wat gaat dat hard zeg, alweer 1 jaar! En wat Son al zegt, er zijn er alweer 4 zwanger van de aug-mama's! Maareuhh ze is gister 1 geworden....klopt je banner dan wel helemaal?
Mamalieske, Nog gefeliciteerd met Isa haar eerste verjaardag! Zonet gezwommen met Naomi. Die ligt nu heerlijk te slapen, wat geniet ze er telkens weer van..