Wij zitten nog in een verbouwing, dus moeten we nog eventjes wachten met nr 2... de kamer waar ukkie 2 moet komen staat vol rommel, dus nu kunnen we het nog even niet gebruiken. In September gaan we eerst nog lekker met z'n 3e op vakantie Hopelijk wil het bij de 2e net zo snel lukken als bij nummer 1!
ja natuurlijk ken ik je nog,want we hadden 2 lintje..s. ja gaat hard he meis,idd iedere leeftijd heeft ze charmes. en hoe was dr verjaardag? waar ga je heen op vakantie?
Ja idd klopt en ik ben er 1 van hahaha.....! Haar 1e verjaardag was TOPPIE! Foto's staan op haar site Wat zo'n kind toch verwent word, dan weer he!? Eerst als ze geboren worden, dan bij het doopsel en nu bij haar 1e verjaardag Hoe was de verjaardag van jouw kleine? Ze schillen 1 dag zie ik!
klopt ze schelen 1 dag. ja ik heb extra opbergboxen gekocht voor al het speelgoed niet normaal meer. dr verjaardag was erg leuk en heel druk. ik was 16 aug uitgerekend maar ze is gehaald met 38 weken ze lag in een stuit,heb een KS gehad. ze draagt ook een spreidbroek nu alleen voor de nachten nog,ze heeft m 3 maanden 24 uur om gehad. een kleine heupafwijking. dus ze leert nu pas kruipen enz...
Haha,.. ja goede uitvinding he, die opbergboxen Ze is wel een super mooi meisje zeg En alles komt op z'n tijd... ze leert nu fijn op haar tempo. Danique is ook te vroeg geboren, maar dan door de stress en langdurig gebroken vliezen Ze heeft er gelukkig niks aan over gehouden, ze was alleen klein. 44 cm en 2635 gram, was net een pop.
jehhhhhh! weekend vandaag was het wel aardig weer he,vanmiddag nog wezen shoppen ging eigenlijk voor me zelf maar op 1 of andere manier wordt ik altijd naar de kinderafdeling gezogen. tuniekje(van wol) leuk hoor bij name it 2 pyama s (H&M) slaapzak(wibra) was niet duur 7 euro was eerst bij prenatal wezen kijken 15 euro dit is leuker. nog plannen voor het weekend dames
Vandaag gaan we even naar De Schaapskooi, schaapjes voeren en morgen.... tsja is meestal een hangdag !