Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Snap je opmerking niet helemaal Lintje?

Leuk trouwens om weer wat van je te horen en dat het goed met jullie gaat. Gaat echt enorm hard voorbij dat eerste jaar, ze worden echt zo snel groot.

2. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ineke ook zwanger ?

Van harte gefeliciteerd !

3. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
  4. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Dat ze een site maken en je mag je niet aanmelden, alsof je niet welkom bent.
    Zo lang je je gedraagt is toch iedereen welkom, zou je zeggen.
    (kinderen maken ook clubjes)

Gefeliciteers met je 2e zwangerschap trouwens :D

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Lintje, ik ben daar weg omdat ik met 1 iemand niet op kon schieten. Maar je kunt het wel proberen of je erbij mag. Misschien mag het wel.

6. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Vanmorgen zijn Danique en ik er met de fiets op uit geweest.
    Vind ze zo geweldig! :D
    Ergens een stop-pauze gehouden voor een ijsje en wat drinken en natuurlijk een leuke foto maken!
    Daarna weer een heel eindje gefietst, bij de koeitjes wezen kijken, roept ze de heletijd maar''BOE!'' :)
    Daarna nog naar het speeltuintje op de camping, lekker geschommelt enzo en toen richting huis gefietst, boterhammetje gegeten en nu ligt ze lekker in haar bedje voor haar middag dutje.
    Om 5 uur moet ze voor de aller eerste keer naar de kapster, want ze heeft echt geen model meer, achter kort haar en voor zijn ze veel langer :)
    Eens kijken wat kapster Leny er van kan maken.

Nou ga nu ons hondje maar eens uitlaten en dan begeef ik me aan de strijkwas :-&

Fijne middag nog dames :D

7. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Nah als het als zo moeilijk gaat om erbij te komen, als het al zo'n clubje is, dan hoeft het voor mij niet hoor [-(
    Houd het liever bij jullie, das moeilijk gedoe ;)

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Succes bij de kapper haha ! Collin is in juni voor het eerst geweest en vond het geweldig.
    Nu gaat ie volgende week weer, net voor zijn verjaardag.

WIj gaan straks even fietsen en dan gaan we naar De Schaapskooi.. Schaapjes voeren!

9. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Gezellig!
    Heel veel plezier!

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    @Lintje, het is hier inderdaad niet zo druk meer, ik klets hier bijna niet meer, maar wel in de NOD-lijsten bijvoorbeeld, ieder is zijn eigen weg ingeslagen. Jij bent er toch ook bij vlagen vaker of minder vaak? Wel leuk om te lezen hoe het met Danique gaat. Het gaat zo hard.

Waar ik toch even over wat wil zeggen is dat je de meiden "kinderen" noemt, dat valt me echt van je tegen. Je hebt geen idee over wie je het hebt, het is heus niet zo dat alle augustusmamas die hier ooit hebben gesproken daar zitten. Het is een club vriendinnen die elkaar ook in het echt ontmoeten. Ik hoor daar ook bij, maar zijn wij dan kinderen omdat wij het graag bij dit groepje houden? Ik vind van niet. Of ben jij wel bevriend met de hele wereld? Lijkt me erg lastig.

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ga nu niet hier ook nog eens aan de gang zeg.

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ook? Ik ben nergens anders "aan de gang".. Ik word uitgemaakt voor "kind", daar mag ik best op ingaan en uitleg geven hoe ik er over denk. Ik hoop dat Lintje daardoor een beter beeld krijgt van hoe en wat betreft mijn vriendinnen.
    Ik stook niet, ik probeer niets in gang te zetten, geen discussie oid, en ik begrijp jouw reactie helemaal niet, want toen jij wegging was ik met vakantie dus heb er helemaal niets van meegekregen. Tenzij je iets tegen mij hebt natuurlijk.. Maar laat maar, ik ga hier wel weer weg, altijd dezelfden die het hier zo gezellig maken.

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik ben daar weggegaan omdat ik ruzie had met 1 persoon. En tegen de rest heb ik helemaal niks. Ik had zelfs geprobeerd om terug te komen, maar helaas...

Dus ik klets hier gezellig met alle anderen.

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    En zou het graag gezellig willen houden, spreek Lintje er dan aub persoonlijk op aan.

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Je doet nu zelf ook: altijd dezelfden ?

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    [-X Ik bemoei me nergens mee, ben nooit op het andere forum geweest trouwens niet omdat ik dat niet wil, of met iemand mot heb.... gewoon omdat de tijd me ontbreekt.

Vind het trouwens wel jammer dat je hier nog maar weinig aug- mama's ziet dus Lintje en Danique welkom terug.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik vind het ook leuk dat er weer komen kletsen, dus laten we het super gezellig houden met elkaar !

18. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ramona je voelt je wel snel aangesproken zeg.
    Lin mag haar persoonlijke mening altijd geven als ze dat wilt.

En "alweer" beginnen ?!
    Mot komt altijd van 2 kanten. Als je er te volwassen voor voelt ga er dan niet op in . Jij ook Lintje .. waarom kritiek op deze "kinderen" ?

19. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Mamalieske, wanneer ga je testen ?
    Spannend zeg!

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Zo daar komt de volgende even commentaar geven, ik blijf ook hier maar weg want daarom ben ik dus weg bij Kletsmama's. Ze doen allemaal net of alles koek en ei is maar dus niet he. Er zijn meer meiden daar die een hekel aan anderen hebben. Maar spelen allemaal mooi weer !

Deel Deze Pagina