Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi danielle,

Ja Het was een hele leuke dag de verjaardag van Ben en hij heeft echt genoten.
    En ja ik ben al weer 26 weken zwanger en nee ik weet niet wat het gaat worden.
    Bij Ben wisten we het wel maar deze keer willen we dat niet.
    Het gaat deze keer veel sneller dan bij Ben en ben er ook minder mee bezig omdat ik het druk heb met Ben.
    Maar nu ik het kindje weer mag voielen in mijn buik geniet ik er wel weer van hoor.

Doei Teddy.

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik was van plan dat vandaag te doen maar was te laat uit mijn werk om nog een test te halen, dus mss morgen anders van de week ergens.

Thnx allemaal

Teddy van harte gefeliciteerd met Ben.

3. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    mamalieske ik duim voor je dat het raak mag zijn en dat je fijn zwanger mag zijn.

Doei groetjes van Teddy.

4. demi26

demi26 Niet meer actief

oh spannend! hoop dat de volgende test een heel duidelijk streepje geeft

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou helaas is dat niet het geval, ik had al zo mijn twijfels over alles dat ik voelde en ja hoor ik ben ongesteld geworden. :(

ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen en 1 positief kantje er aan mijn cyclus na stoppen met de pil (dit was ronde 1) is keurig 30 dagen.

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Jammer. Succes in de volgende ronde!

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    jammer...succes in de volgende ronde mamalieske

8. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Jammer Mamalieske! Ik hoop voor jullie dat het snel gaat lukken!

@lintje82 Wat een vreselijk verhaal zeg! Veel sterkte met het verwerken van alles.

Verder wil ik me aansluiten bij wat de moderators zeggen en wat ik al eerder heb gezegd: jammer dat het op het andere forum is misgegaan tussen een aantal mama's, maar ik vind het een beetje flauw om dan hier weer terug te komen enkel en alleen om nog eens na te trappen! Jammer hoor!

Hier inmiddels ook de eerste verjaardag achter de rug, en ook het jubileum van de borstvoeding; nu al 1 jaar! En ik moet er nog niet aan denken om te stoppen!

9. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Oh wat jammer zeg! :(
    Nou ja op naar de volgende ronde dan maar.

10. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Alles heeft z'n tijd nodig he...
    Zoiets vergeet je niet 1,2,3...
    Maar het komt goed, vast en zeker.

11. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey hey iedereen,

Pff is het weer sprongetjestijd of zow? Ik heb hier echt een stront vervelend kind! Heel de tijd maar miepen en niet willen slapen!

12. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Ja, hier ook een duidelijk sprongetjes kind.... Volgens de tabellen in het boek zit hij midden in de donkere periode voorhet 13 maanden sprongetje.....
    Maar het wisselt heel erg. Het ene moment is hij heel huilerig en hangerig, het volgende moment zit hij weer lekker te spelen.

13. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ja hetzelfde hier! *zucht* Ze heeft haarzelf helemaal ondergespuwd juist omdat ze zo hysterisch in der bedje lag te doen. Met als gevolg ze nu weer heerlijk in de woonkamer ligt te miepen.

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik zit bij Naomi te twijfelen of het een sprongetje is..
    Ene moment denk ik van wel, andere moment weer van niet..

Lintje82 , jeetje wat een heftig verhaal! * Knuf. *

Sarake, hoe gaat het nou dan?

Jull, hoe is het met jou meis?

En de rest! Alles goed?

Hier weer redelijk op gang.

Naomi vertikt het nog steeds om verder dan 4 pasjes alleen te lopen, maar vindt praten aan de andere kant momenteel leuker..

Muf= Smurf
    Kelly = hond van de dagopvang
    Dieus= Dibbus, 1 van onze katten
    Kom = duidelijk kom ( ze weet precies aan te geven hoe en wat)

en zo nog een aantal woordjes..

15. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ben heeft last van zijn tandjes,zijn kiesje komt door en nog een tandje boven en onder tandjes dus hij heeft nu weer vuur rode billetjes en veel pijn.
    We hebben hem toenet een zetpil paracetamol gegeven en druppeltjes en nu slaapt hij goed dus ik hoop dat het zo blijft voor hem.
    Hij heeft ook last van diaree.
    Echt zo zielig,ik kan wel mee huilen.
    Maar ja hij moet er even door heen hoe zielig het ook is.

Ben praat nog niet zo veel hoor,hij zegt wel aai tegen de kat en mamam en papap om ons zo te roepen maar echt bewust doet hij dat nog niet hoor.
    Wel kan hij in zijn eigen babay taaltje hele verhalen kletsen tegen zijn speelgoed en zijn knuffel konijn in bed,echt zo leuk om te horen.

Hij loopt wel goed achter zijn loop auto en los staan gaat ook steeds beter dus het gaat niet lang meer duren denk ik voordat hij zelf gaat lopen.
    En hij is mega trots als hij zo loopt en glunderd helemaal.

Doei teddy.

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hoi hoi,

Ik heb gisteren de box eruit gehaald :oops: :oops: .
    Naomi zat er toch niet meer in, en werd alleen nog maar gebruikt om spullen in te leggen :rolleyes: .

Heb nu een tafel, 2 stoeltjes en 2 krukjes (mammut-serie ikea) er voor in de plaats gezet.
    Lijkt wel erg leuk, maar ze is eigenlijk er nog wel te klein voor..
    Ze blijft wel eventjes zitten met hulp, en speelt dan wel.
    En kan er zelf ook goed vanaf komen :oops: .

Denk dat ik wellicht te snel ben met de box eruit, maar als die al ruim een maand niet gebruikt wordt (box) vindt ik het in de weg staan :-$ ..

Ben ruim 3 uur bezig geweest tot haar 'hoekje' naar mijn zin was. zal eens foto's gaan uploaden (als ik thuis ben, en internetten kan)..

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Hier werd de box ook nog amper gebruikt en hij is ook weg.

Verder weinig nieuws hier, verschrikkelijk druk en amper tijd voor mezelf nog over.

18. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Oh nee hier staat de box nog...
    Vind het nog veel te handig, als ik ff naar boven of buiten moet, dan zet ik haar er nog gauw ff in.
    Ze vind het ook helemaal niet erg, dus voor mij is die box nog af en toe de hulp.

19. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Ik twijfel nog over de box. Hij wordt idd ook vooral als speelgoed-opslag gebruikt, maar zo af en toe is het toch ook wel handig om hem erin te kunnen zetten..... maar lang zal hij niet meer staan!

Mijn zoontje is helaas weer wat ziek vandaag, koorts. Vannacjt echt hele huilpartijen. Dat zijn we niet meer gewend, hij slaapt normaal zo goed door! Dus ben een beetje gesloopt nu.

Hij zegt nu mama, papa, die, bah, he.....
    en achter de blokkenkar rent hij door de kamer, maar nog niet los.

Loran, ik ben erg benieuwd naar je nieuwe zithoekje voor Naomi!

20. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Bij ons staat de box ook nog en Ben zit er regelmatig in.
    Als ik ga stofzuigen of even naar boven moet of ga koken dan zit hij er even in en hij heeft het nog prima naar zijn zin.
    En in de slaapkamer bij het voeteneind hebben we ook een box voor als ik boven stofzuig of onder de douche ga en ook daar speelt hij heel lief.
    En aangezien we straks weer een kindje krijgen laten we de box ook staan.
    we hebben een grote huiskamer en slaapkamer dus hij staat niet in de weg.

Ben heeft vuur rode billetjes door de tandjes die doorkomen en last van diarree.
    Als ik zijn billetjes schoon wil maken dan krijst hij het uit van de pijn,echt zo super zielig.

Ik heb het wel wat zwaar met mijn zwangerschap nu ik zo bezig ben met Ben en ben ook blij als ik savonds op de bank kan ploffen voor de tv.
    Het is wel anders vind ik mijn tweede zwangerschap want ik ben er veel minder mee bezig en de tijd vliegt voorbij.
    Over anderhalve maand ga ik al weer met verlof en ik kijk er erg naar uit.

Nou ik ga weer verder want Ben is de huiskamer overhoop aan het halen,alles moet gepakt worden en op de grond gesmeten worden en de kat moet er ook bijna aan geloven :D

Doei Teddy.
    Fijne dag

Deel Deze Pagina