Hallo allemaal, Daar waren we weer een keertje. Inmiddels zijn mama en Collin jarig geweest en zijn we enorm verwend. Collin vond het ook helemaal geweldig allemaal ! Inmiddels ben ik al 14,1 kilo afgevallen en blijft het alleen maar goed gaan. Heb nog niet stilgestaan of dat er iets bij kwam. Ben nu 10 weken bezig en het ging er alleen maar vanaf. Hoe is het met de rest ?
Wat een lekker jochie is het geworden! Wat een heerlijk bekkie heeft hij op die foto's! En al 14 kg kwijt? Wowwwwwwww hoe doe je dat? Jij deed toch Sonja of niet? Is het dus wel aardig vol te houden, denk ik zo? Hoeveel wil je in totaal kwijt?
Ik volg inderdaad Sonja Bakker. Ik kijk het per 5 kilo aan. Maar wil nu nog 31 kilo kwijt. Ben maar een ukkie van 1,60m... Ik vind het goed vol te houden. Velen mensen niet, maar ik zeker wel. En ik sport er ook bij sinds 2 weken. Doe aan Bodycombat. Karate/boksen en tai chi op muziek. Heerlijk om te doen !
Bodycombat, dat klinkt vrij zwaar maar als het voor jou lekker is, dan is dat het belangrijkste tenslotte! Fijn dat het zo goed gaat!
Ben is nu gelukkig door zijn periode heen van tandjes die door komen. Hij kreeg meerdere tandjes tegelijk en kiesje boven en daar heeft hij veel last van gehad. Rode billetjes,veel huilen en niet willen slapen,erg zielig voor hem maar ook erg vermoeiend voor ons. Nu is het weer even over gelukkig. Hij slaapt nu weer de nachten door en vanmorgen werd hij zelfs om 8.00 wakker dus voor ons lekker uitslapen. Hij is wel erg verkouden en heeft vaak een loop neus maar is verder niet ziek. Ben staat zo heel af en toe al los en heeft ook zijn eerste stapje gezet zonder dat wij hem vast houden. Je moet er niet te veel van denken want het is maar een beginnetje maar hij doet het toch maar die lieve schat. Ben weer bezig met het uitzoeken van geboorte kaartjes en dat is weer zo leuk maar er is ook zo veel. Morgen ben ik al weer 29 weken zwanger dus nog even en het is weer zo ver,wat gaat het snel deze keer. Op 12 oktober heb ik verlof dus ik kijk daar erg naar uit moet ik zeggen want het gaat nu toch wel wat zwaar worden. Nou doei tot de volgende keer. Teddy.
in welke opzichte 'apart' ? Ben wel nieuwschierig nl. ze heeft nu een bobline, in haar haar.. Vindt het niet geweldig, maar staat beter dan wat ze had ( sprieterig).
Ramona, wat een heerlijk ventje heb je! Ben jaloers op die mond vol tanden! Naomi heeft er nu 7 in totaal, maar alleen de 4 voortanden ( 2 boven, 2 beneden) zijn duidelijk te zien.. @ Teddy, Voor jou alweer het aftellen in zicht.. Wat gaat de tijd snel zeg! Kan me voorstellen dat het nu allemaal zwaarder wordt, vooal nu Ben ook dingen begint te ondernemen. Ben benieuwd hoe die straks gaat reageren op zijn broertje/zusje.
Wat een bekkie vol tanden ja! Ysabelle heeft er nu ook 7, 4 boven en 3 onder, maar ik denk dat er kiezen komen want er zitten enorme bulten en ze heeft van die mega vieze dunne luiers!
IEuwwwww das niet fijn haha.... Ik maak hier iedere dag wel iets mee. Collin was eergister en gister een beetje ziekjes. Datwas ie nog nooit geweest. DUs was even aankijken van hoe of wat....
Het loopt gewoon langs haar beentjes, moet soms wel drie keer per dag schone romper en broek aan trekken!
Isa heeft een ontstoken oogje erg zielig. Maar diaree hebben we hier ook al eens gehad jeeesus wat een ramp, dat was hele dagen rompers en kleren wassen en stinken pfffff ooh ja ; en een maatje groter: http://farm4.static.flickr.com/3168/2848518055_a21c1de061.jpg durf alleen de banner niet aan te passen na vorige maand
Ik heb dinsdag wat meegemaakt Ben met Naomi van de fiets gevallen De zon verblindde mij, en ik zag de stoeprand te laat Gevolg, ik met een grote boog van de fiets, op mijn knieƫn, handen en gezicht op d stoep gevallen.. Naomi viel opzijn met haar gezicht op de grond, en haar rechterhand/onderarm onder de stuur . Naomi heeft sindsdien haar rechterhelf van haar hoofd/gezicht blauw en geschaafd. 'Gelukkig' heb ik meer opgevangen dan naomi, en dus meer gekneusd en spierpijn.. Naomi heeft verder nergens last van. Wel om de 2 uur wakker gemaakt, ivm. een evt. hersenschudding (maar dat heeft ze gelukkig niet). Wat voelde ik me schuldig.. En nu nog steeds.. Is alweer enkele dagen geleden, maar het blijft me nog wel steeds bij..
Ik zet vanavond even nieuwe foto's erop.. Vanmiddag heeft Naomi koekjes gebakken met mijn zusje.. Heb ik ook 2 foto's van gemaakt.. Hoe is het verder met jullie dames?