Kathy, wat zul je blij zijn dat je heen bent gegaan! Wat gaan ze er nu aan doen? Daan, jammer dat ie dat doorslapen maar 1 keer heeft gedaan. Daar gaat ons voorbeeld . Vannacht gewoon een nieuwe poging. En ja, Keano ligt ook wel wakker in zijn bed. Hij gaat na de voeding van 18.30 (ong) naar bed. ook als ie gewoon wakker is. Ik vind het belangrijk dat we laten merken hoe ons ritme is. En een uur of 7 is in mijn ogen kleine kindertjes bedtijd! Yoran gaat ook dan naar bed. Soms ligt ie wakker te kijken, maar ook wel eens protest hoor. maar dan blijf ik net zo lang heen en weer lopen tot ie uitgeprotesteerd is. Wat ik zo vervelend vind het kleding, is dat de ene maatje 50 de andere niet is. Keano is echt een ukkepuk en heeft normaal maatje 50. Maar in sommige 56 pakjes past ie ook. Errug zonde als je er te laat achter komt dat een maatje kleiner viel dan gedacht!
Daan hier is kenji van 6 tot 9 klaar wakker geweest toen voeding gehad en op bed.weer klaar wakker.Niet willen slapen.Even bij me gehad weer op bed 10 min slapen en weer wakker.Nu slaapt hij een half uur maar ben benieuwd. Als hij niet huilt zou ik hem laten liggen.Ik merk hier dat hij momenteel tegen z'n slaap vecht.En als ik hem laat liggen hij toch gaat slapen.
Hij heeft het gewoon uitghouden tot de voeding van net LIgt nu in z'n bedje en volgens mij slaapt hij...zal zo eens zachtjes gaan kijken En pollewop, wat je zegt over die kleding..hier het zelfde probleem hoor....had een pakje van noppies gekregen, kwam er gelukkig op tijd achter dat dat een kleine maat 56 is . Had ik anders echt zonde gevonden. maar er is echt geen touw aan vast te knopen Ga nu trouwens maar eens even eten..nog niet echt gedaan Son, al een manier gevonden om het tacties aam gaat pakken? Kathy, ben blij dat de osteopaat bevalt..hoor er echt veel goede verhalen over!
Hoi mamma's, Ik laat mijn neus ook weer even zien. Met Ilse gaat het prima, ook hier past maatje 50 bijna niet meer. Ik daar en tegen zit nog niet echt lekker in mijn vel. Maar goed, het word stukje bij beetje wat beter. We genieten volop van onze kleine meid. Nog bedankt voor alle lieve kaartjes, de kamer hangt hier aardig vol!
Bij Leander gaat maatje 50 ook niet meer. Bij de gewone kleertjes gaat maatje 56 nog net. Maar pyama's moet hij echt al maatje 62 aan.
Hier gisteravond ook nog maar eens een poging gedaan na 2 slechte nachten. Na de fles van 18:30 u. in bed gelegd (idd kindertjesbedtijd) en G wat langer opgehouden. Normaal gingen ze tegelijkertijd, maar Ysabelle ligt altijd te huilen en houdt Gabriël dan wakker. Ysabelle heeft tot 21:15 uur haar ongenoegen hierover kenbaar gemaakt, maar is daarna wel in slaap gevallen! Gabriël hadden we ondertussen ook al naar bed gebracht, ik heb met hem gesproken over het feit dat hij ouder is en dus later naar bed mag, maar dat hij dan ook echt netjes moet gaan slapen en niet iedere keer zijn bed uit moet komen als Ysabelle huilt. Nou, het heeft gewerkt! Ik heb Ysabelle om 23 uur gewekt voor een fles (die ze de laatste tijd maar half leegdrinkt, dat is minder) en dan komt ze rond 05:00 uur weer (voorheen pas rond half 6, maar ja, als je je fles maar half leegdrinkt...). Dan leg ik haar weer weg en slaapt ze tot een uur of 9-10. Dit gaan we de hele week proberen, Gabriël hoeft nog niet naar school dus ik kan het me permitteren hem iets later naar bed te doen. Ik hoop toch zo dat dit gaat werken en dat ze iedere keer minder lang moet huilen, dan hebben we haar aardig in een ritme en daar heb ik ook wel echt behoefte aan. Ik heb gisteravond voor het eerst in tijden weer eens het journaal gezien!
He Kuki fijn om weer wat van je te horen.ja het lijkt me moeilijk zo met 2 kids en vooral als er een zo huilt. Maar hoop voor je als g naar school weer gaat dat het dan beter gaat. Daan ja oplossing nog niet echt gevonden.Maar hij ligt wel boven Zijn vanmorgen even naar de markt geweest.Hij heeft wel geslapen maar was wel moe dus heb hem lekker boven gelegt en hij slaapt.ik zie het verder wel hoe het loopt.Maar slapen beneden ho maar dat doen we niet meer het gebeurd toch zoals ik wil ik zit er anders later mee.Want Ati gaat ook weer werken en mama mag het anders opknappen.Nee dank je Roos je heb een knap ventje. Kiki hoe is het bij jouw? Borsato hoe is het vandaag? gaat het beter? Enne Daan lekker toch dat hij het zo heeft uitgehouden.Vande week heb ik ook m'n ma gebeld zovan hij heeft pas 3 keer gedronken vandaag toen sliep hij ook zo lang en veel.Ik heb nu maar de instelling als hij echt honger heeft laat hij het wel horen. En maat 50 gaat hier ook niet meer hoor .Die maten kloppen echt niet ik kijk nu gewoon wat hij aankan en wat nog niet.
wat is het hier rustig zeg,....iedereen een heerlijke wandeling aan het maken in de zon zeker Ga maar ff aan de andere kant kijken
Haidihoooo! We zijn er weer, en helemaal happy samen. Wat heb ik toch een heerlijk mannetje (ja, jullie ook ) CB is net langsgeweest en meneer is goed gegroeid. Wel moet ik meer tijd tussen de voedingen laten zitten, gewoon laten mekkeren En dat doet hij tot nu toe eigenlijk niet, dus dat zal even wennen worden. Ook moet ik hem beide borsten aanbieden ipv een, dus de Melkunie mag nu op volle toeren gaan draaien. Thorsten ligt ook vaak wakker in de box, gewoon lekker om zich heen te kijken, hij vermaakt zich er prima bij. En gelukkig draagt hij nog steeds maatje 50, maar inderdaad noppies newborn past hij 56 ook (erg leuke kleertjes). Maat 56 is verder nog echt geen gezicht, maar als hij zo doorgroeit En Sonja, Kenji alweer bijna 2 maanden, wow wat vliegt de tijd! Daantje, hoop dat Valentijn vannacht weer zijn best voor jullie doet Kathy, fijn dat de osteopaat voor jullie goed werkt! Miza, doe rustig aan en neem je tijd. Kuki, je zet me weer met beide benen op de grond. Manlief en ik dachten alweer aan de tweede Maar als ik jou zo hoor is het wel even passen en meten. Sonja, al een oplossing gevonden voor het slaapprobleem met je schoonouders en Kenji?
Ik zit te rekenen en kom er ineens achter dat Ysabelle maar 5 flessen per dag krijgt! Weliswaar 120 cc, dus volgens mij is dat wel genoeg, maar ik begreep dat ze tot 4 weken 6 flessen per dag moeten.
Geloof dat het wel goed zit hij ligt gewoon weer boven leg hem elke keer weer gewoon terug als hij beneden slaapt Ze halen hem er niet zomaar uit hoor.Het zal wel goed gaan. Kiki het is niet te volgen het ene boek zegt zo csb zegt zo je weet het toch niet meeer Kuki als ze toch gewoon goed groeit dan zit het toch goed
Hallo allemaal, Ik vond dat ik mij toch maar even officieel moest melden bij "de mama's". Helaas gaat het nog niet je van het bij mij, lig nog steeds op bed, herstel gaat helaas erg traag (ben nog duizelig en heb heel weinig energie, pijn van de BI en de hechtingen). Maar ik probeer zo veel mogelijk te genieten van mijn kleine mannetje door hem af en toe in bed de fles te geven en lekker veel met hem te knuffelen. Het blijft toch echt een wonder hoor zo'n lekker ventje! Kan er uren naar kijken.... TV is hier niet meer nodig! Ik hoop dat ik binnenkort weer een beetje mee kan kletsen hier en ervaringen uit kan wisselen met jullie. Maar ja, dat komt wel weer. Enne... ik wil natuurlijk nog even mijn kanjer aan jullie showen, dus zal even een foto plaatsen: Meiden, hopelijk tot snel! Liefs Fibi
Fibi welokm bij de mama's. Je heb een lekker mannetje.Hoop echt voor je dat het snel beter gaat. Meiden weltrusten
Hoi Fibi, Wat heb je een lekkere mannetje zeg! Wat een leuke foto! Wordt je zowaar verliefd op ( naast mijn eigen meid ) Doe rustig aan meid, je kan je rust goed gebruiken! Dan herstel je ook wat beter .. Hier gaat Naomi 's avond in bad, en dat bevalt mij PRIMA! Ze slaapt nu lekker door 's avonds, en 's nachts ook beter..
Fibi, heerlijk kereltje om te zien, maakt alles goed he En die tv komt wel weer. Vanavond voor het eerst weer eens lekker op de bank gehangen En het advies van het cb sla ik hier toch echt in de wind. We hebben Thorsten vanavond 35 minuten laten huilen (en ik dus uiteindelijk ook) voordat hij de borst kreeg en daar worden we allemaal minder vrolijk van. Ik ga toch maar voor het voeden op verzoek, volgens een vriendin die het ook heeft gedaan, komen ze vanzelf minder. En elke drie uur overdag vind ik best netjes voor zo'n klein mannetje! Slaap lekker allemaal!
@ Kiki -> Naomi moet eigenlijk meer drinken dat wat ze op kan ( drinkt nu net 90ml. met moeite). Maar ik laat haar ook zelf komen voor de voeding, want dan weet ik zeker dat ze het opdrinkt.. Ik maak haar trouwens niet wakker voor een voeding, want dan heb ik de poppen echt aan het dansen hier , is ze de hele dag uit haar ritme . Ik mag woensdag naar het CSB, en ben benieuwd wat ze zullen zeggen. Mijn gevoel zegt dat ze het prima doet, en of ze nu 5 keer de fles krijgt of 9x, maakt mij niet uit, zolang ze maar elke keer een natte luier heeft, en ontlasting kwijt kan ( over 24u. gerekend :Wink: ), vind ik dat het goed gaat. En ik zie aan Naomi dat ze zo zeer tevreden is, dus waarom dan wat anders gaan proberen, wie weet dat ze vrij snel al een andere ritme hebben, en minder flessen/ borst nodig hebben, maar wel goed drinken
Je hebt helemaal gelijk hoor Loran, ik denk ook dat je het beste op je gevoel af kan gaan en dat beiden daar het meest profijt aan hebben (zolang de gezondheid natuurlijk niet in het gedrang komt). En Naomi komt toch goed aan? En volgens mij is dat toch wel een verschil tussen BV kindjes en fleskindjes. Hier is het echt bij elke verschoning een flinke poepluier Maar de muren zijn nog niet geraakt