Thnx dames. En Moniek van harte met je verjaardag! Loran aaaah dat lijkt me schrikken ben blij dat het met Naomi ondanks de blauwe plekken verder goed gaat, en zelf ook beterschap he!
Dank jullie wel allemaal! Loran, ik kan mij zo goed voorstellen dat je je dan zo schuldig voelt, terwijl je er ook niets aan kunt doen! En het klinkt heel naar, maar ze zal nog wel vaker vallen of een vinger tussen de deur of weet-ik-veel-wat, maar dan nog.....is het niet leuk! Maar ik ben blij dat het verder goed gaat met jullie, ben je alweer met haar gaan fietsen of durf je dat nu niet meer? Gewoon weer gaan doen hoor!
Ik hebwel weer gefietst met haar, maar ze durft niet (meer). Telkens gillen als ik haar erop zet. Maar straks weer proberen.. Ze ligt nu even op ed, en kan ik mezelf even omkleden (net weer vrij)
Ja, heb je net terug gestuurd Reactie toen ik je PB las: :-$ :-# en Hoe was je vakantie trouwens? naar jullie zn gehad? En Ysabella ook goed vermaakt? hoop dat ze ( in tegenstelling tot Naomi [-( ) al wel loopt Naomi vind praten leuker, en rennen aan 1 vinger .. maar los.. ho maar! Naomi kan sinds 1 week zeggen: Boom, huis, staan, is da? , daa(r) ..
Ze beginnen allemaal een beetje te praten al denk ik... Collin zegt: da da (dagdag), ijtje (bijtje), allon (ballon) hahahha! Geweldig om te horen !
Alleen Lopen nog niet... .. Ze vind het aan 1 vinger meer dan genoeg.. Durft max. 5 pasjes los te lopen, maar kruipt dan verder, of houdt zich snel vast..
Gemiddeld lopen ze pas met 15 maanden dus niets om je zorgen over te maken Loran! Ysabelle loopt echt niet los, kan ze gewoon nog niet. Wel langs de bank en de tafel en als je haar handjes vasthoudt, maar verder echt niet. Gabriël liep pas helemaal los toen hij 19! maanden was (wilde altijd mijn pink vast blijven houden). We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar 2 weken zijn zo snel om! Foto's staan op mijn hyves. Verder lekker rustig aan gedaan, genoten van het strand en het land. De kinderen vonden het ook super, ook onderweg in de auto ging het helemaal geweldig (terugweg in 1x gereden, heenweg met een overnachting in Parijs). Het hele verhaal staat op kletsmama's, maar ja, daar kan ik nu niet meer aankomen..... maar het was gewoon super!
Collin loopt zo'n 15 tot 20 pasjes en laat zich dan op de kont vallen. Langer houdt hij het nog niet vol !
Oh ja, praten, mwah niet echt..... Wel puh puh als ze de poes ziet en heel veel brabbelen, maar als ze papa of mama zegt, is dat volgens mij gewoon toeval. Het geeft niet, het komt vanzelf. G is al een enorme kletskous dus we vinden het nu nog wel even lekker rustig hahaha
sta even met mijn mond vol tanden.. Jeetje Kuki.. Dikke knuffel van mij en Naomi.. Nu weer even verderop wat er hier is gezegd .. 15 maanden, oo.. dan hebben we nog even.. Dan maar aan mijn pink lopen, en van bank naar bank ( of van ae naar haar speelhoek . Vind dat het allemaal erg snel gaat.. Ik zal straks even je foto's gaan bekijken.. Benbenieuwd! Vandaag mijn laatste werkdagje weer gehad.. Kan dinsdag en Donderdag hele dag wijten aan cursussen, en dan vnaf donderdagavond wel weer ingezet worden..
hey Mamalieske, ik zie aan je banner dat het toch echt raak is?! Helemaal geweldig! Ach loran, wat zal ik er nog over zeggen....
nee dat doe ik ook niet... Ben je nu al veel afgenomen qua kledingmaat? Man, je zult wel allemaal nieuwe kleren moeten kopen! Wel heeeeeel leuk maar aan de andere kant, je gaat zo goed, straks pas je die ook niet meer.
hahaha wat goed! Maar ik bedoel eigenlijk, koop je nu al veel kleding of wacht je tot je nog meer afgevallen bent?