Hoi, hoi, weer een tijdje niet geweest! ik zag dat er nu weer wat mer gekletst wordt hier, leuk! @ loran; wat zul jij geschrokken zijn! Ik vond het al eng om te fietsen met de kleine, maar nu durf ik helemaal niet meer.... @ mamalieske; zwanger! Wat goed! Gefeliciteerd. @ Rapoenzel; wat goed zeg, zoveel afgevallen! Ik ben voor mijn zwangerschap 15 kg afgevallen, en heb aan de zwangerschap geukkig niet veel extra kilo's overgehouden. Nu mag er nog wel 5 kg af, maar ik geef nog borstvoeding, dus dat is een heel goed excuus om nog maar even niet te lijnen........ Hier gaat het verder z'n gangetje! Hij slaapt heerlijk, eet goed, heeft zijn 12e tandje al en is over het algemeen heeeeeeeeeeeeel braaf. Ik ben wel heel druk op het werk, had een goede werk-prive balans gevonden maar die slaat nu een beetje door ten nadele van thuis. Lukt het jullie allemaal een beetje om die balans goed te houden?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH.... Ben al vanaf 4u. wakker! Naomi houdt me maar wakker, en is niet stil te krijgen! Ligt te gillen, slaan, bijten etc.! Ze is zo moe, net op bed gelegd, 5min. stil, en nu begint het gekrijs weer! Sprongetje moet toch allang weg zijn?
heel eerlijk gezegd geloof ik niet zo in sprongetjes meer...... Je wordt er helemaal gek mee gemaakt. Ik weet nog met Gabriël dat hij de ene dag beter in zijn vel zat dan de andere dag, net als ikzelf. Daar houd ik het dan maar op. Maar dan nog, zulke dagen zijn niet leuk! Knufffffie loran!
ze is eindelijk stil. Merk aan mezelf dat ik dat niet veel kan hebben als ze zo is . Begin dan te snauwen ( meer in mezelf) etc. Heb haar om 9.15u. op bed gelegd, en nu net 5 min. stil.. Wat een rust momenteel..
Vanmorgen om 11u. naar de thuishuis (opvang) gebracht. Haal ik haar weer op om 18.15u. heeft ze de LOS gelopen! 3/4 van de kamer! En net thuis ook weer 1/2 kamer Jeej!
Naomi loopt bij opa en oma wel.. Maar thuis.. nope... is dan lekker lui.. Heb haar zonet bij mijn ouders opgehaald, heb een Auto van mijn vriend gekregen, suzuki swift. Ze is wel meteen in slaap gevalllen, dus tot zover gaat het wel goed. Met Ysabelle dan? En met jou uiteraard?
Blegh. Zou om8u. de wacht in gaan ( werk). Werd ik om half 7 wakker gebeld. Voor een bevalling.. Jippie! Kom ik daar aan om 7.20u. (moest eerst Naomi met noodgang nar dagopvang brengen!) bel ik aan, geen gehoor. Na 5 min. toch maar het gezin gebeld.. Blijkt dat ze net in het ziekenhuis aangekomen waren( is niets doorgegeven aan de kraamzorg). Dus ik Ziekenhuis gebeld, of het een medische indicatie is/wordt, of dat wij er bij moeten zijn (extra hulp etc.). Zegt de verpleegkundige, het is medisch geworden. Dus ik het werk gebeld, hoe de vok in de steel zit, en heb meteen doorgegeven dat ze mijn collega moeten bellen ( moet nog 2 bevallingen meelopen dan zelfstandig, helaas weinig bevallingen die je kan meelopen), zodat die weer richting huis kan. Nu net weer thuis, na een rare begin van de ochtend. En sta weer op wacht.. en we wachten....
Dat is wel balen dan Loran! Maar ja, mss dat het in de haast er gewoon bij ingeschoten is? kweetnie hoor.. Maar nog 2 bevallingen meelopen en dan mag je geheel zelfstandig als kraamhulp werken? Dat is echt super!
Inmiddels nog 1 bevalling Werd om 9.15uur weer gebeld, voor een bevalling, en nu eens lekker dichtbij Nog 1 bevallng, en dan mag ik ook alleen bevallingen gan assisteren . Werk vanaf vandaag alleen in gezinnen, de zorg-uren/dagen. Echt heerlijk! dit gezin is nu al super blij met mij .. En ben er nog maar een halve dag geweest
Ja dat zeer zeker.. Heb wel gelachen hoor gisteren, de huisarts leidde de beavlling, en is helemaal onder de meconium-vruchtwater beland ( baby werd 'gelanceerd' )
Hahahaha lekker dan! Ik weet nog wel dat ze mijn vliezen aanprikten en dat er zo'n plens uitkwam dat de arts-assistent schone kleren aan ging trekken! Ze hebben zelfs de vloer moeten dweilen!