Hoi meiden, Even wat van me laten horen. Ben slaapt nu dus heb ik even de tijd om wat te schrijven. Hij werd vanmorgen om 8.15 wakker dus dat was lekker uitslapen voor mij,gisteren avond om 7.15 ging hij naar bed en heeft de hele avond en nacht door geslapen dus dat is fijn. Ja Ben is nu sinds 3 weken ook zijn eerste stapjes alleen aan het doen en hij is er zo trots op en glundert helemaal als hij dat doet. Nog wel wat onzeker is hij er mee maar hij doet het wel die lieve schat. Wat word hij al groot en ik ben zo trots op hem. Hij krijgt ook steeds meer zijn eigen willetje en gaat jammeren als iets niet naar zijn zin is of als iets niet snel genoeg gaat. Soms word ik er wel eens moe van want hij wil dan zo veel aandacht en dat kan ik niet altijd geven als ik ergens mee bezig ben en dan is het huilen of soms zelfs krijsen en als ik hem op pak is het weer goed en is hij weer helemaal tevreden. Hij zit in een fase dat hij graag bij je wil zijn en opgepakt wil worden en dat vind ik erg leuk en fijn maar soms ook even niet. Maar ja het hoort er bij en het betekent dat hij groeit en dat is natuurlijk goed. Waar ik wel erg om kan lachen is dat hij nu dingen die ik doe na ga doen. Zeg ik hoi Ben dan gaat hij met zijn speel telefoon aan zijn oor zitten of zing ik klap eens in je handjes dan gaat hij klappen. Echt zo leuk is dat. Nou ik ben dus al weer 31 weken zwanger en ga nu echt bijna met verlof. Ik kijk er zo naar uit. Ik zie wel erg op tegen de bevalling en de pijn die ik weer ga krijgen. Met Ben een hele zware bevalling gehad en heel lang veel pijn dus ben zo bang dat ik dat weer mee ga maken. Pijn krijg ik toch wel maar zo lang wil ik liever niet,maar ja ik zie het wel. alle cotrolles bij de vk waren goed dus ik ben helemaal gezond en mijn kindje ook dus dat is fijn. Mijn kindje voel ik nu op dit moment erg bewegen en mijn buik gaat helemaal heen en weer,echt zo leuk. We weten deze keer niet wat het word dus dat is erg spannend. Nou na al mijn geklets ga ik er weer vandoor en spreek julie snel weer. Doei dikke knuffel van Teddy.
Wow teddy wat gaat dat alweer hard! Is deze zwangerschap nu anders dan die van Ben? Wat leuk dat hij je nadoet met bellen, echt lachen!
Ja deze zwangerschap is heel anders dan met Ben. Omdat ik zo druk ben de hele dag met hem ben ik er veel minder mee bezig waardoor de weken voorbij vliegen. Met de zwangerschap van ben las ik alle boeken over zwangerschap die ik maar kon krijgen en dat doe ik nu helemaal niet meer,ik pak soms nog wel eens een boek omdat ik dan iets wil weten maar daar blijft het dan ook wel bij. Maar natuurlijk geniet ik er van nu ik mijn kindje voel bewegen en mijn buik heen en weer zie gaan en vind het zo fijn om straks weer een lief klein mensje in mijn armen te houden. Ja een tweede zwangerschap is echt heel anders maar zeker niet minder leuk. doei teddy.
Hierbij de beloofde filmpjes! http://www.filmpjes.nl/v/51012-Lopen http://www.filmpjes.nl/v/51013-Lopen-Deel-2- http://www.filmpjes.nl/v/51014-Lopen-deel-3- http://www.filmpjes.nl/v/51015-Naooms en hier 2 filmpjes van het eerste keer lopen ( van het weekend) thuis http://www.filmpjes.nl/v/51016-4 http://www.filmpjes.nl/v/51017-jaja Nu is het alleen maar lopen.. Gisteren tijdens boodscappen doen, wou ze niet in de winkelwagen.. Maar wou lopen.. Heb nog nooit voor 3 boodschappe zolag werk gehad
Loran wat een onwijs leuke filmpjes. Ben loop ook al zo en wat is dat schattig om te zien he? Echt heel leuk en wat een leuke meisje heb je. Geniet er lekker van. Doei teddy.
Wat een heerlijke filmpjes! Zij is al zo wijs! Gaat ze nu ook al zelf spulletjes pakken voor in de winkelkar? ZO deed ik het dan bij Gabriël, hij wilde ook altijd zelf lopen en dan liet ik hem iets pakken dat aan het eind van het pad lag, dan was hij wel even onderweg en kon ik ondertussen snel alles pakken wat er verder in dat pad lag dat ik nodig had. Zo kan je toch enigszins in een beetje tempo boodschappen doen.
Pfff dacht dat het allemaal lekker ging, zag ik gisteren op tv iemand die aangereden was en met zijn hoofd op de stoep terecht was gekomen. Hij deed heel vaag en in de war en zat constant met zijn handen aan zijn hoofd. Ik heb zitten huilen huilen huilen, niet normaal meer. Ik herkende dit zo van mijn moeder.....Zaterdag over een week is het een jaar geleden dat zij het ongeluk kreeg, ik ben er enorm mee bezig en gisteren knapte er echt iets. Ik was weer helemaal terug in het ziekenhuis, zag mezelf weer bij het bed zitten. Ik droom er weer van zelfs!
He getsie. Een hele dikke knuffel voor jou hoor, Kuki. Wat vliegt de tijd alweer. Voig jaa was ht een rot- periode voor jullie, en nu beleef je het weer, ookal is het een jaar geleden. Hoop dat je snel weer wat beter voelt! Naomi wil de andere kant oplopen, richting de bakkerij. Omdat ze daar altijd een stokbroodje krijgt. . Ze blijft net zolang staan tot ze haar zien, lacht dan lif, pakt brooje aan, en loopt langzaam weer weg, naar mij toe .. Zit er al vroeg in, eigen 'belang' voor die van mama
Zie tgen vanmiddag op.. Ik heb vrijdag de beslissing genomen om 1 van mijn katten in te laten slapen . En dat is vanmidag om half 3. De kat laat nu sindseen week haar urine lopen, en dat steeds bij Naomi haar speelgoed, en draden ( moeten we nog steeds afscherme met plankjes). Heb er wel een kattenbak (voor nood) neer gezet, mar dat werkt niet. Ook is ze broodmager, terwijl ze wel goed eet. Je kan haar ribben tellen . * even ego-berihtje van mij * Kuki? Hoe is het met jou? Teddy, spannend, nog even en er is een tweede! En de rest, hoe is het met jullie?
Hey Loran, dat is niet niks! Hoe oud is ze? Wij hebben ook twee katten en ik kan ze soms wel achter het behang plakken, maar inslapen is toch wel moeilijk als het zou moeten gebeuren. Wat scheelt er precies, is ze ziek? Hier gaat het verder wel redelijk, ben heel veel bezig met mijn moeder momenteel. Ik merk aan mijn zus dat zij het er ook moeilijk mee heeft. Ik denk als de zaterdag voorbij is, het weer anders zal zijn. Die zondag is ook haar jongste jarig, dan heb je toch weer wat anders aan je hoofd. Bovendien geven wij zondag mijn moeder een cadeautje, we gaan met zijn drietjes (moeder, zus en ik) een lang weekend naar Parijs. Wel pas ergens in mei 2009, nu zou ze dat echt nog niet aankunnen. Ben wel heel benieuwd hoe ze zal reageren! Ik ben vandaag voor het eerst naar "ouder en kind-zwemmen" geweest, hier in het zwembad. Kom ik daar, zit er maar 1 andere moeder met haar kind. Krijgen we te horen dat het pas 6 oktober begint! Dat is echt heel raar, want toen ik mij vorige week maandag aanmeldde bij de balie, zei ze dat ik, als ik zwemspullen bij me had, gelijk al met de les mee mocht doen. Ik had niets bij me, dus ik heb niet meegedaan toen. Beetje raar allemaal.... Maar goed, het was zo wel lekker rustig! Ysabelle heeft veel water gedronken en veel gespatterd. Ik ga wel vaker met haar daar zwemmen, dus zodra ze haar badpakje aankreeg, gelijk wapperen met armen en benen en ze wilde meteen het water in! Ze vond het erg leuk in ieder geval!
heerlijk zeg! Lekker ontspannen in het zwembad Wel vreemd dat het verkeerd gzegd is wanneer het begint. De kat is 11 ( is een pers). Op ich niet zo heel oud, maar verderdan de woonkamer komt ze niet meer . Voel me momenteel erg rot, omdat ik het eigenlijkiet wil, maar omdat het voor haar toch wel beter is ( denk ik).
Ik denk ook wel dat het beter is voor haar, ook al is het nog zo moeilijk voor jou. Het gaat erom wat het beste voor de kat is. Heeft ze op deze wijze nog een "waardig" leven? Dat is gewoon de vraag die je je moet stellen. En dat heb jij dus ook gedaan, anders was je niet tot deze keuze gekomen. maar goed, half 3 is het zover, heel veel sterkte in ieder geval en als je ff van je af wil praten, anytime!
Half 3 geweest, en de kat is 'heen'. Volgens de dierenarts was het een hele goede keuze. Ze was zo mager, maar toch had ze een dikke 'bult' onder de ribbenboog. De dierenarts vermoedt een tumor. Ze was ook zo weg, toen het 'verlossende' spuitje kwam, dus al vrij zwak Het is helaas het beste, en besef het nog niet helemaal, klap komt nog denk ik
Ach Loran, sterkte meid! Hele dikke knuffel, het is altijd erg om je kat te moeten laten inslapen, ookal is ze nog zo ziek en is het beter voor haar.....