Ik hoop dat Jaydienne er geen last van heeft Zijn veel die er weinig van merken Alleen nu net een aantal niet
Ro was ook niet zo enthousiast over het geven van een zetpil, maar bijv. ook niet met nageltjes knippen. Hij moet het doen van mij want als ik er eens niet ben, moet hij het ook kunnen tenslotte.
Hoi meiden, Ja het gaat nu echt spannend worden want nog 4 weken en dan ben ik uitgerekend. Volgende week mag ik als alles goed gaat thuis bevallen want dan ben ik 37 weken zwanger. Ik hoop dat deze bevalling vlotter mag verlopen dan bij Ben en dat ik thuis mag blijven want dat wil ik toch het liefst. Gisteren naar de vk geweest en het kindje ligt nu met het hoofdje in het bekken en de vk denkt niet dat het nu nog gaat draaien maar lekker zo blijft liggen dus dat is mooi. Verheug me er wel weer op hoor om zo'n klein lief babytje in mijn armen te houden. Ben krijgt morgen zijn prilkjes dus ben benieuwd hoe hij daar op reageert. Vorige week had hij weer last van vuur rode billetjes door de tandjes die door kwamen en daar door sliep hij slecht snachts en werd om 2.00 wakker en krijsde het uit van de pijn,echt zo zielig. Toen ook een paracetamol zetpil gegeven en daar sliep hij goed op gelukkig. Nu is het weer over. Hebben julie kindjes ook last van het tijd verschil? Ben word nu om 6.00 wakker maar voor hem is het dan 7.00 Dus dat is wel een beetje lastig want zijn schema van slapen overdag is dan een beetje in de war. Maar ja komt wel weer goed denk ik zo. Fijne dag. Doei Teddy.
Collin is nu om 5 uur wakker in plaats van om 6 uur. Baal hier echt van, maar het zal wel even een periode zijn !
Ik moet zeggen dat Ysabelle er weinig last van heeft gehad. Ik heb haar de avond ervoor een uurtje later op bed gedaan en toen sliep ze gewoon tot 8 uur (oude tijd dus 9 uur). en nu heeft ze haar gewone ritme weer.
Ja hoor, ik ben weer zwanger. Helemaal niet gepland, maar de schock is nu wel voorbij en we zijn superblij. 24 nov. mag ik voor de eerste echo.
Ik vind het echt weer spannend, het is iets wat nooit went, denk ik. Maar zal er wel super van genieten, want dit is echt de laatste zwangerschap.
Oooo wat is hij licht zeg. Of was hij een kleintje met de bevalling ? Collin is gelukkig niet ziek geworden van de prikjes. Denk ook niet meer dat dit nog gaat gebeuren...
Wanneer had hij zijn prikjes gehad? Na zo'n dag of 10 hoef je idd geen reactie meer te verwachten. Ysabelle is ook niet zo zwaar, zij woog de laatste keer (begin oktober) 9300 gram....
Hij heeft ze 8 dagen geleden gekregen, maar vertoond ook nergens iets van. Geen rode vlekjes of koorts ofzo...
ik heb zojuist mijn eerste hartverzakking met Ysabelle meegemaakt..... Ik was even naar boven gegaan terwijl de kinderen beneden aan het spelen waren. Ik moest toen even plassen, dus naar de badkamer gelopen en daar op de wc gaan zitten. Terwijl ik zat, dacht ik: "wat hoor ik toch, wat is Ysabelle nu aan het doen?". Zuchten de hele tijd en dan iedere keer een stapje, hoorde ik. Het leek net of ze op de trap aan het klimmen was, maar dat kon niet, want het hekje was dicht. Ik toch maar even kijken, met mijn ondergoed nog op mijn enkels, staat ze op de vierde tree van boven van de trap! [-X Ik vloog de badkamer uit, gilde naar Gabriël dat hij snel naar boven moest komen zodat als ze viel, hij haar enigszins kon tegenhouden. Maar hij kon niet naar boven, want het traphekje zat beneden dicht! Wat blijkt nu, we hebben zo'n draaitrap zeg maar, en de achterkant van de trap is dus open. Gabriël heeft toen hij nog klein was, nooit bedacht dat hij wellicht via de achterkant van de trap, tussen de treden door kon kruipen en zo naar boven kon komen. Nou, Ysabelle dus wel! Nu moet ik even iets gaan bedenken om die "route" ook voor haaraf te sluiten, een tweede hekje past niet en de trap aan de achterkant dichttimmeren gaat me wel heel erg ver. Ik denk dat ik ga kijken of ik er bijv. een grote plank als afscheiding tussen kan zetten! Maar al met al, ik was snel genoeg, ik stond met ontbloot onderlijf op de trap maar had haar snel gegrepen voordat ze naar beneden zou kunnen vallen! Ik was echt zo geschrokken! Maar ze heeft me daarna ook nog weer heel erg trots gemaakt, want direct daarna deed ze op de overloop 3 stappen, helemaal los! \/