Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goeiemorgen,

bedankt Sonja voor de reactie op mijn ventje ;)

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    \:D/ \:D/ Ysabelle heeft na haar fles van 23 uur geslapen tot 07:15 uur! \:D/ \:D/

Sterker nog, ik heb haar gewekt, anders had ze nog wel langer geslapen! Ik ben helemaal blij! Ze heeft overigens na haar fles van 19 uur dus weer amper geslapen tot 23 uur, maar goed...de nacht was super! ;)

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hey Kuki, heerlijk zeg!
    Daar hoop ik aankomende nacht ook op..
    Vannacht was ze om 0.00u. , 04.00 en 08.00u. wakker en wilde de fles.
    Op zich netjes, maar aangezien ik gisteren ook een beetje verwend was, hoopte ik vannacht weer zo :oops: ..
    Maar goed, ze is nu meer wakker, en dat vind ik ook wel leuk!

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik heb trouwens wat gevonden op internet..

Ook hoeveel tijd er max. tussen de voeding mag( 10u!).

Was op zoek naar wanneer de definietieve oogkleur te zien was, maar dat is volgend jaar pas :( .

Best wel leuke informatie, ook voor de nieuwe mamma's straks ;)

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Hallo mama's

wat een lekker manneke Fibi! Kan goed begrijpen dat je er uren naar kunt kijken,,,,,hier tzelfde :-D

Kiki, voeden op verzoek,,gewoon doen. Gebeurt hier ook. Jou lichaam stelt zich in op Thorsten's vraag dus gewoon doen. Ik doe dat met Fenne ook. Soms komt ze om de 2 uur en zoals vannacht slaapt ze van half 1 tot half 5 en daarna weer tot 9, Ze melden zich wel en idd een half uur laten schreeuwen omdat ze honger hebben,,,nee zou ik ook niet doen.
    Dan erbij heb je dan een kletsnat shirt hihih

Vannacht dus zoals gezegt een heerlijke nacht. Fenne in haar eigen bedje en lang geslapen. Normaal komt ze zo om de 3 uur, vannacht dus niet maar ik werd wel wakker na die 3 uur. Uurtje later weer wakker en nog steeds geen alarm,,,, dus maar ff gaan checken maar ze deed t nog haha

Vandaag lekker rustig dagje, niet veel bezoek en morgen mn ouders weer daar verlang ik echt naar. Hebben jullie ook meer behoefte aan je eigen mammie? Ik kan haar elke dag wel bellen en liefst zou ik haar elke dag ff wilen zien maar jammergenoeg kan dat niet en angt schoonmams hier (en dat wil ik net niet hihi)

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou dames na een paar drukke dagen met afspraken bij de HA, het CB enz enz ben ik weer f online, ga even rustig terug lezen en zal even reageren op het een en ander.

Borsatofan of ik nu het goede referentie kader ben zonder hechtingen van beneden weet ik niet maar ja ik ben tot de 10cm gegaan en heb een ks gehad maar afgelopen week hebben mijn man en ik de stoute schoenen aangetrokken en toch maar eens het bed onveilig gemaakt.
    Eerlijk is eerlijk ik voelde me net een maagd, het ging in het begin niet helemaal soepel maar dat wijt ik meer aan het condoom en de spanning bij mij. Maar na een tijdje werd ik relaxed en ging het goed :)

Voor het jengelen bij Jenda, misschien wil ze gewoon dicht tegen je aan liggen als ze niet drinkt? Ik heb goede ervaringen inmiddels met een draagdoek... misschien iets voor jou? Isa valt na 4 minuten dan in diepe slaap als ze voor ons zonder reden heeft gehuild.

Isa heeft de laatste 2 dagen wat dunne ontlasting, het loopt niet langs de benen af naar beneden maar toch even de kraamzorg gebelt wat ik nu het beste kan doen.
    Isa heeft ook een soepoogje, ben nu water aan het koken om het daarmee schoon te poetsen (laat het afkoelen natuurlijk hƩ).

Alice wat een mooie foto!

Tanja.... ooooh slaapmeisje!

Daantje als Valentijn lekker rustig in zijn bedje ligt met de oogjes open, laten liggen hoor ben blij dat hij zich zelf kan troosten en niet huilt ;)

Kathy fijn dat de osteopaat je heeft kunnen helpen.

Roos ook al zo'n schatje, de augustus mama's (en juli voor sommige ;) ) hebben wel allemaal mooie kindjes hƩ :D

Kuki als ze met 5 flessen tevreden is en goed groeit, zo laten als ze niet huilt dan heeft ze die extra fles echt niet nodig.

Fibi ooh wat een mooie kanjer, rust goed uit meid des te eerder voel je je weer wat beter, en heb je staal tabletten tegen de duizeligheid? klinkt als een laag hb.

Kiki om de 3 uur is volgens mij normaal zo is ons flessen schema nu ook (op de nacht uitgezonderd)

Verder heb ik gisteren telefoon gekregen dat ik mag terug komen voor het afrondings geprek (3e geprek) ik ben dus als laatste over bij het bedrijf waar ik had gesolliciteerd! :D
    Ik had hun voorkeur en mag dus maandagochtend terug komen om alles nog eens door te spreken :D
    Ben erg blij maar moet nu dus wel haast gaan zetten achter het afronden van mijn ontslag. Spannend hoor had dit wel gehoopt maar niet echt verwacht. Werkgevers hebben me het afgelopen jaar zo teleurgesteld.

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goeiemorgen meiden, ik kom ook weer even om het hoekje kijken....

Hier gaat alles prima. Wel heb ik gisteren voor de zekerheid het consultatiebureau even gebeld. Ik voelde nogal wat druk op mijn borsten, dus ik ging kolven, maar ik kreeg er maar 30 CC uit...... Dus ik maakte me zorgen, wat als Keenan ook maar 30 CC uit mijn borsten krijgt, dat is natuurlijk veel te weinig ! Maar gelukkig wist het CSB mij gerust te stellen, met kolven krijg je er veel minder uit dan als wanneer het kindje echt uit de borst drinkt. Wel heeft Keenan nu enorm veel last van kramp en is behoorlijk huilerig, af en toe word ik er een beetje moedeloos van.

Gisteren had ik denk ik gewoon een beetje een baaldag. Van de week belde de tante van Erwin namelijk of ze gisteren op kraamvisite mocht komen, en dat had ik toen een beetje afgehouden omdat gisteren ook mijn bank eindelijk geleverd werd, maar ik had geen idee hoe laat. Nou, de bank werd dus om 10.00 uur al geleverd, dat was wel fijn.

Op ons geboortekaartje staat dat wij tussen 12.00 en 15.00 uur rusten, en wat denken jullie ? Die tante had in die tijd wel 6 keer gebeld :evil: :evil: :evil: :evil: Maar ja, ik nam mijn telefoon pas weer op na 15.00 uur, ik wil gewoon echt niet gestoord worden in onze rusttijd :) :) :)

Dus ik nam de zevende keer op dat ze belde, zegt ze: we willen zo even langs komen, is dat goed ? Dus ik zeg, ja hoor, dat mag wel. Wat denken jullie ? Staan ze opeens met 6 man voor de deur, ja hallo, daar had ik dus echt even geen trek in ! Toch maar even groot gehouden, maar 's avonds ben ik helemaal ingestort, ik ben op de nieuwe bank in slaap gevallen (moest toch getest worden haha) en werd pas om 1 uur wakker, toen Keenan wakker werd....

Vanmorgen wel lekker uitgeslapen, ik geloof dat we pas om half tien beneden waren. Tussendoor wel drie keer wakker geweest om een voeding te geven, maar ik heb wel een lekker nachtje gemaakt !

8. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    jippie nu mag ik hier ook mee schrijven!
    ik heb al een berichtje gepost bij de augustus mama's!

Dikke kus

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Goeie morge dames!
    Hier word ook nog steeds gevoed op verzoek hoor...de ene keer is het 3 uur, de andere keer 4. Hij weet toch zelf het beste wat hij nodig heeft, toch?!
    (Probeer alleen wel te zorgen dat er min 2 uur en een kwartier/ half uur tussen zit hoor)
    Weer vannacht niet door geslapen maar ach, ik weet in ieder geval dat hij het kan ;)

kiki80, hier ook bijna bij iedere verschoning een poep luier hoor...EN de muur is hier geraakt ( met plassen dan ;) ) Heeft het zelfs bij hubbie voor elkaar gekregen om z'n eigen gezicht te raken ( was er niet bij)

Mannetje roept weer, gaan ff boodschappen doen ;)

Knuffie

10. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Joehoe! Ik zie langzaam maar zeker een onderkinnetje verschijnen bij Keano! :):):)

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nikster wat een mooie meid is jullie dochter Kya.
    Hoe is jou de keizersnede bevallen? heb je nog veel last of pijn?
    En hoe heb jij al de emoties eromheen ervaren?

12. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    goedenmorgen,ashley had gister last van krampjes,maar cinababy doet wonderen!ze is wel lang wakker geweest van 16:30 tot 22:00 en alleen maar huilen.maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Oooh die had Isa al bij de geboorte is een trekje uit vaderskant van de familie.... denk niet dat ze er later blij mee zal zijn overigens ;)

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ooh dames ik ben trouwens vandaag weer begonnen met de pil...... voel me er nog niet echt oke bij maar een spiraaltje ofzo dat zie ik ook niet zitten.
    Nu weet ik tenminste wanneer ik weer ongesteld ga worden ipv een surprise af te moeten wachten.
    En heel snel een tweede dat mag toch nog niet, mag nu 1 jaar niet zwanger raken ivm de hechtingen in mijn baarmoeder.... dus ff terug aan de strip.

15. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    @Fibi: wat een mooi kereltje is Nick

Het spugen is niet zoveel verminderd nog momenteel. Maar de osteopaat heeft een ander 'probleem' wel goed verholpen. Tijdens het verversen van z'n luier en het badje huilt hij nu niet meer. Wat ben ik blij, heb ook het gevoel dat ie minder gespannen is. Dat is toch al een stap in de goede richting.

16. Niet meer actief

Zo, even een legaal berichtje hier :D Ik heb mn bevallingsverhaal hiernaast geplaats.
    Nu duik ik weer even mn nestje in.

17. Welkom Raccon!

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Hoi meiden, ben een paar dagen niet geweest. Had veel last van stuwing en een beginnende borstontsteking. Een dag hoge koorts gehad, maar nu weer alles rustig!
    Kom weer ff vaker spieken en lekker meekletesen vanaf morgen.

Tot morgen...

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi hoi,

Vandaag ben ik bijna in Amesfoort geweest net Naomi ( jaja, was er denk ik iets van 20min. vandaan :wink) .
    Dus meteen maar weer denken aan 10 juni jl. ;) .

Naomi ligt nu heerlijk te slapen, en ik stap zo gauw onder de douche..
    Even bijkomen, en dan hup naar bed..
    Ik kan wel merken dat ik 's middags niet meer rust.. Heel stom eigenlijk :oops: .
    Toch maar weer aan gaan houden denk ik.
    Is veel beter voor mij..

Nieuwe Mamma's : Welkom! En tjah, voelt het nu anders? Bij mij nog wel steeds wennen hoor, en ook veel ongeloof!
    Maar wat ben ik trots op de kleine dame!
    En alle baby's van onze Mamma'clubje' zijn stuk voor stuk, hele mooie baby's, en er zit i.m.o. geen enkele 'lelijke' baby bij :) .
    Dus wij hebben het goed gedaan met zijn allen!

Tot morgen!

Welterusten!

20. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Hi mama`s !

:idea: Vraagje , wat vinden jullie van "boxpakjes" ?

Ik heb Noa zn pakje aangedaan , wat een rotdingen zeg, heel on...
    Vind het trouwens ook geen gezicht... en ja je raad het al, heb er een hoop
    gekregen als kraamcadeautjes... :( :)

Iemand intresse , heb alle maten ;)

Deel Deze Pagina