Moet het even kwijt, kan het wel schreeuwen YES! HEB EEN VAST CONTRACT gekregen bij de KRAAM! Hoe staat het bij jou Kuki?
Hmmz.. Is het trouwens alweer sprongetjestijd? Naomi is sinds 1 week,'s nachts weer regelmatig wakker.. En wil dan NIET in haar eigen bedje liggen..
Ik let niet meer op die sprongen hahaha... Collin heeft gelukkig altijd in zijn eigen bed geslapen en mag ook niet bij ons slapen.
Naomi krijgt ons (nog) niet zover, maar we worden er een beetje moedeloos van momenteel. bij mijn schoonouders heeft zewel doorgeslapen maar thuis wil/doet ze dat niet meer.. Is dan volledig overstuur ..
Ja, mijn 1e streefgewicht is 80 kilo... Maar ik ga door naar de 60-65 kilo... Dus zit nu op de helft qua afvallen
Inderdaad, ben net pas 4,5 maand bezig. Ik wil eind december 80 kilo wegen en dat gaat me lukken... ook al staan de feestdagen voor de deur
Proficiat Loran! Ik heb vanmiddag om half 2 een tweede gesprek, ik hoop daarna meer te weten! En ook proficiat Rapoenzel, echt super! Hoe doe je het nu, je houdt je aan je SB-dieet in combinatie met 4x per week sporten toch? En heb je dan opvang voor Collin of kan hij mee naar de sportschool? En hoe wistje dat dit de sport voor je was, al eens eerder gedaan? Ik zit altijd te dubben wat nu een sport voor mij zou zijn, om ook weer eens wat af te vallen....
Hoi hoi, Ja ik sport 4 keer per week en doe aan SB dieet... Ik hoef voor Collin geen opvang te regelen, want dan is mijn man gewoon thuis. Ik sport in de avond namelijk. Ik volg zelf Bodycombat en dit heb ik al eerder gedaan. Ik hou bijna van alle sporten, dus voor mij is de keuze niet zo moeilijk
Ik zie op tegen morgenavond... Collin mag weer een middagje proefdraaien op de opvang... Ik hoop dat ie niet zo overstuur zal zijn als vorige week !
Ik weet dat het heel makkelijk zeggen is, maar je moet er gewoon doorheen rapoenzel. Hij zal, zelfs als hij al gewend is, periodes hebben dat hij moet huilen en het er moeilijk mee hebben. dat zijn fases waar je doorheen moet. Ik ben zelf van mening dat Ysabelle er het meeste bij gebaat is als ik gewoon "doorpak", dus afscheid nemen, een keer zwaaien en dan weg. Niet blijven dralen, als zij ziet dat ik het er moeilijk mee heb (en dat heb ik echt wel als ik haar in tranen achterlaat), zal zij het ook moeilijker hebben, denk ik.
Ja dat doe ik wel. Ik breng hem, geef hem een kussie, zwaai een keer en weg ben ik.... Zij pakken hem gelijk op en gaan aan de gang met hem...
nou, meer kan je dan (helaas) ook niet doen...... Het is echt heel naar om zo weg te moeten en hem dan ook zo overstuur te hebben! En je zal het later nog vaker krijgen, bij de eerste keer naar school, de eerste zwemles, het eerste kinderfeestje zonder mama....... ik zag het ook iedere keer bij Gabriël en je doet er verde rniet zo veel aan. Gabriël mocht afgelopen vrijdag oefenen in het diepe, als het goed zou gaan, mocht hij door naar de afzwemgroep. Komen we daar, ziet hij niemand die hij kent en niet zijn eigen badjuf.... Je raadt het al, helemaal in tranen! Dat is eigenlijk een beetje hetzelfde, het is nog nieuw en niet vertrouwd, dus raakt hij overstuur. Gelukkig kwam toch zijn eigen juf hem halen en daarna kwam er nog een kindje uit zijn eigen groep en was het weer helemaal goed! EN hij is geslaagd hoor, deze week mag hij op woensdag en vrijdag komen zwemmen in de afzwemgroep! Komt mooi uit, want hij zat eerst op de dinsdag en de donderdag en dat zou dan een probleem geven met mijn baan!
Super van Gabriël Ach, toen ik voor mijn B-diploma ging was ik 13 jaar.. Iedereen had hem al, behalve ik..