blegh.. ben hier al een tijdje misselijk.. Maar nog even doorzetten, en anders maar naar de huisarts.. Sta weer op wacht vanaf 0.00uur.. We zullen zien
Yesssssssssssssssssssss! Ik heb de baan! Hier in B, op 5 minuten fietsen van mijn huis! Op maandag, dinsdag en donderdag van half 9 tot 5! Dus ik kan zelf G naar school brengen! Het is op een advocatenkantoor, ook weer een OM-functie en helemaal in mijn straatje! Ik ben helemaal heppie! Per 1 december, dus ik heb even lekker nog de tijd om de boel te regelen en dan aan de slag! Opvang Voor de kinderen is al helemaal rond!
En over een kwartier vertrekt mijn hubbie voor 3 dagen naar Den Haag, Eurostar Conventie..... Moet ik het even helemaal alleen doen. Ik red me wel, maar de nachten alleen is ook maar zo alleen....
Maar even een ander onderwerp" Naomi heeft net Lampionnetje gelope . Ze bleef zo mooi de stok + lampion vasthouden, lachte lief naar de mensen, en zwaaide als we weggingen.. En trots dat ze was als mama of papa uitgezonden waren, want dan kreeg zij iets lekkers, wat ze zelf netjes uit mocht kieze, en netjes 1 van pakte