Ik was al klaar met de sinterklaasinkopen, maar toch nog maar even een leesboekje (AVI-1) voor G en eentje voor Y met de Teletubbies meegenomen.... Erg he hihihi maar vind het zo leuk, die koppies als ze hun schoen zien! Heb me gisteren trouwens zelf ook even in de watten laten leggen, ben lekker naar Livera geweest en heb even wat mooie setjes gehaald. Van die serie van Yolanthe Cabau van K, zwart met iets van kant en fluweel of zo, echt super! Ik heb ook een bustiere meegenomen, heel mooi! Okay, het was wel meteen 100 euries bij elkaar maar dat haal je dan ook niet iedere week! Sterker nog, het was de eerste keer sinds ik ben bevallen van Ysabelle dat ik weer echt eens iets moois meeneem!
Daarom ben ik dus overgegaan op de mirenaspiraal. Ik keek er als een berg tegenop om hem te laten plaatsen, maar echt geen centje pijn gehad. Gisteren had ik de nacontrole en alles was goed, zat helemaal op zijn plekje dus voor de komende 5 jaar ben ik voorzien! Ik heb hem nu 7 weken en in die 7 weken heb ik 1 maal een soort van menstruatie gehad, maar echt niet te vergelijken met eerst! Dat was echt 5 dagen heavy en en nu heb ik gedurende 7 dagen wat bruinverlies gehad, wat ik met een inlegkruisje afkan! Dus ik ga straks mijn voorraad OB's en zo maar op Marktplaats zetten of zo, denk ik
ooh meisje dat was totaal niet persoonlijk bedoelt hoor, maar helaas was het verwijzen naar dingen die in het verleden ooit eens ergens gebeurt/voorgevallen zijn hier al een keer of 2 eerder voorbij gekomen met de bijhorende rel erachteraan. En dat is voor de dames die zich daar totaal niet mee bemoeit hebben en dat nog steeds niet willen doen, een beetje vervelend aan het worden. Vandaar dat ik het snel de kiem in wilde smoren. Ik vind namelijk dat dat hier niet thuis hoort. *kus*
Hmmmm heb alles eens even terug gelezen en ga er dus heel wijselijk niet op reageren gewoon. Geen zin in ! Loran & Mamalieske: (((((knuFFFF))))) Collin is nog steeds strontje verkouden. Net op bed gelegd en hij slaapt gelukkig !
Ff turven: 1.) wie willen er mee? 2.) voorkeur voor een dag? 3.) voorkeur voor een locatie? Heel eerlijk gezegd denk ik dat je pas vanaf januari moet gaan kijken, december is zo'n drukke maand, dat wordt dan niets meer.
1.) wie willen er mee? Ramona & Collin gaan mee 2.) voorkeur voor een dag? Zaterdag of zondag 3.) voorkeur voor een locatie? Iets waar het makkelijk bereikbaar is
1.) wie willen er mee? Ramona & Collin gaan mee Moniek en Ysabelle 2.) voorkeur voor een dag? Zaterdag of zondag 3.) voorkeur voor een locatie? Iets waar het makkelijk bereikbaar is
Krijg er nu al zin in hahaha... Je krijgt vanaf half 9 die marathon van Paul de Leeuw, denk dat ik maar eens een stuk ga kijken. Is wel erg leuk altijd hahaha!
Hoi meiden, Op vrijdag 28 November ben ik bevallen van mijn mooie zoon Gijs en hij is helemaal gezond. De bevalling is goed gegaan en in 4 uur en 16 minuten was hij daar. Helaas wel in het ziekenhuis maar ben nu weer fijn thuis. Knuffel van Teddy.
Hey Teddy, Proficiat met jullie zoon en broertje Gijs! Wat is de bevalling snel gegaan! Hoe voel je je nu?
Teddy, gefeliciteerd met jullie zoon, en broertje van Ben, GIJS Wat vindt Ben van zijn broertje? Geniet van je kraamweek!
1.) wie willen er mee? Ramona & Collin gaan mee Moniek en Ysabelle Saskia en Naomi 2.) voorkeur voor een dag? Zaterdag of zondag 3.) voorkeur voor een locatie? Iets waar het makkelijk bereikbaar is En centraal