Ik moet zeggen kenji heeft hier wel wat van die boxpakjes heb er geen problemen mee. Eigenlijk niks te melden.Kenji slaapt eindelijk.Waren bij mijn moeder en meneer had geen zin om te slapen.Allen maar te eten en rond te spoken.Ben moe en ga ook lekker mijn bed in. Weltrusten.
Goedemorgen mamma's! Tante Pollewop, leuk he zo'n onderkinnetje, alleen weer een stuk lastiger met afdrogen Loran, lekker er even uit in Amersfoort, toch niet te veel geshopped he! Hier niet veel bijzonders, meneer wilde alleen vannacht na de voeding niet meer slapen, erg vervelend maar ach het hoort erbij. Wel gisteren een hele mooie kolf gekregen met alles erop en eraan. Alleen wanneer ga je kolven, na een voeding, tussendoor er vlak voor? Ik heb echt geen idee, en de kleine man moet toch ook genoeg te eten houden, iemand tips?
morgen allemaal, Kiki80,geen idee meid! ik geef flesjes! hopelijk vandaag veel nieuwe mama's hier mogen verwelkomen hihi liefs
Goedemorgen! Het is weer een heerlijke dag. Maar wat hebben Naomi en ik slecht geslapen.. Naomi werd telkens wakker van ruiten die werden ingegooid ( en misschien raden jullie het al, maar het was net buiten de voordeur!, en Naomi en ik slapen daar vlak bij!). En ik weet wie het gedaan hebben.. En hun hadden pas om 06.15u. door dat ik voor de raam stond, en met een noodgang waren ze weg... Blijkt dat de overbuurjongen ( die met de katjes en drugs ) een aantal vrienden weer eens op bezoek had, en die vonden het leuk ruiten inte gooien van het portiek..' Dus WEER allemaal glasscherven, en weer opruimwerk voor mij en mijn buurman :angry: ! morgen wordt de politie ingeschakeld en de woningbouw.. Hoop dat die gast nu eens uit huis gezet wordt, want dit kan niet, en is niet veilig voor Naomi . ( oei, klink als een 'bezorgde' moeder )
Mogge meiden Hier een heerlijke nacht gehad Kenji kwam pas om half 5 vanaf 10 uur dus heerlijk en toen om half8.Super Voeding gehad en weer slapen tot nu. Kiki ik kolf na als kenji gedronken heeft omdat hij niet leeg drinkt.En als je om gaat kolven ga je ook meer melk maken dus tussen door kolven is meer productie Ik kijk hier altijd een beetje.maar wil je al beginnen met wat in de fles? Loran beter dat de woningbouw nu iets gaat doen er achter aan zitten dan he dan worden ze er wel uitgezet.Wij hebben dat vroeger ook gehad met een drugspand onder ons en vol met ilegalen. Ga zo maar weer eens wat foto's op de site zetten hij heeft gister z'n stoere leger pak aan gehad.
goeie morge dames Weet niet wat Valentijn heeft maar hij wil echt de hele tijd door eten Kan je ook en regel dag hebben als hij het meeste uit de fles drinkt Son, heerlijk doorgeslapen zie ik, lekker meis, dat het nu zo goed gaat Enne begankt voor de kortings bonnen, kunnen we wel gebruiken ja. Meneer maakt er en sport van om te poepen voor de voeding en na de voeding Loran, wat een gedoe daar bij jullie in de buurt zeg! Hoop dat ze er eindelijk iets aan gaan doen. ( hoe is het trouwens af gelopen met dat kleine katje? ooit nog eens voor de ramen zien zitten?) kiki, als het is om een voorraadje aan te leggen is het aan te raden om na de eerste voeding in de ochtend te kolven. Omdat beeb het vaak niet voor elkaar krijgt om na de nacht alles eruit te drinken....Suc6 ermee Tanja, ach, je hebt boxpakjes en je hebt boxpakjes ...Die met die voetjes eraan ben ik niet zo'n fan van maar heb er hier eentje uit engeland gekregen zonder voetjes en die vind ik echt fantastisch! demi, hoe is het met de ( beginnende) ontsteking? heb er ook een gehad, erg vervelend! Hoop dat het over is meis! raccon GEFELICITEERD! Heerlijk dat je nu ook (legaal) aan deze kant mee mag kletsen he Geniet lekker van je mannetje. Wat een prachtventje is het zeg Kathy, ach..iedere stap is er een toch?! Hoop dat het spuggen ook snel minder mag worden! mamalieske, al weer aan de pil...jij hebt grote plannen Hier voor mij toch echt geen pil meer hoor, ben veel te blij dat ik van al die hormonen af ben Nikster, GEFELICITEERD met jullie dochter meis!
Wat een stoere foto van knappe Kenji sonja! Is hij nu zo bruin of komt dat door de foto? Lijkt wel of hij op vakantie is geweest Oja je vroeg of ik mn aapje al binnen had: ja gelijk de dag erna! Maar Lenthe is nog iets te klein hoor...hahah die verdween helemaal onderin..en in elkaar geklapt...nog effies wachten. Maar ziet er super uit, bedankt voor je tip! xx
@Sonja: wat een kanjer! Leander is vandaag ook weeral een maand, wat vliegt de tijd toch voorbij! Ik kolf altijd ongeveer een uurtje na de voeding nog eens, om een voorraadje op te bouwen tegen de tijd dat ik weer ga werken. Ik krijg er dan altijd ongeveer 50cc uit.
Goede middag mama's Mooie foto Sonja! En denk dat Kenji en Fay op het zelfde ritme zaten vannacht. Na de fles van 22.30 uur heeft ze geslapen tot 4.30 en daarna tot 8.30. Goh ze is vandaag alweer 4 weken, gaat echt hard zeg... Nog even en ze moeten alweer naar school! Of loop ik nu wel heel hard van stapel
Oh Sonja, wat een heerlijke vent! Ik heb nieuwe foto's van Ilse op onze beebiesite gezet. Ik zal van de week weer eens tijd nemen om alle beebiesite's van jullie te bezoeken. Ik loop nog zo'n eind achter met alles. Ik ben erg benieuwd naar alle kleintjes en verhalen van jullie! Fijne dag verder meiden, er komt zo kraamvisite.
Hai hai, Nou, ik mag van Devid even achter de computer Wat een heeeeeerlijk ventje is het. En het is echt heel apart, aan de ene kant is het zo nieuw en fantastisch en aan de andere kant is het alsof hij er altijd al is geweest. Hij slaapt goed, drinkt als een tierelier (au mn borsten, krijg er allemaal blaasjes van, lang leve de Bepanthen) maar doet het echt perfect. Net als tijdens de zwangerschap eigenlijk. We zijn al overlaaaaaaaaaden met cadeaus, maar de kleren die hij krijgt zijn allemaal vanaf maat 62/74, dus die gaan na een was weer in de kast. Gelukkig kwam een vriendin van me vandaag ook met een tasje met kleertjes waar haar neefje uitgegroeid was, dus nu hebben we toch wat mt 50/65 broekjes erbij. Zal trouwens niet lang duren voor hij daar uit is hoor, maar de Hema dingen zijn wat langer, dus da's wel fijn. Boxpakjes, tja, hij heeft er gister een aangehad die echt precies paste, maar na 1 slaapje kon ik em al niet meer normaal aandoen. Toen een andere gepakt, maar die mouwtjes waren te kort en krap, dus mijn voorkeur gaat echt uit naar de broek-truitje combi's. Staan ook veel stoerder vind ik zelf, want ik heb echt hele leuke truitjes zal zo de website even bijwerken. Ga ik nu maar even doen, is de fam ook weer blij. haha, als ik hier zo zit is het net of er niks veranderd is en ik hier nog steeds illigaal zit, maar dan zonder (dikke) buik
Alice Kenji is echt zo bruin volgens mijn moeder was ik ook zo bruin.En ati is ook getint dus het is echt. Heb vandaag ook een aapie besteld.Ben benieuwd. Daantje waarom doe je niet na de voeding verschonen doe ik ook anders kon ik ook 2 luiers doen. enne graag gedaan die bonnen. Kenji heeft vanmiddag lekker bij mij geslapen even voor mij alleen of ben ik nu erg? Hij weet weer niet of hij moet slapen wakker moet zijn of wil eten.Bij mij wil hij niet drinken dan valt hij zo inslaap.En wil je hem weg leggen hop klaar wakker.Nu ligt hij maar aan de fles.Bij mij is het een gevecht.En daar heb ik geen zin meer in.Gisteravond wel rustig bij mij gedronken.Snap het niet meer maar het zal wel.
Raccon, ik ben je helemaal vergeten welkom te heten als legale moeder Alsnog welkom dus. En wat heerlijk dat Devid het zo goed doet (dacht dat de mijne uniek was ). En die Bepanthen is echt geweldig, heb hier ook een megatube staan. Bedankt voor de kolfadviezen, ik ga straks maar eens kijken of ik er wat uit ga krijgen. Aangezien ik over anderhalve week mijn eerste college weer heb, wil ik graag een paar voedingen achter de hand hebben, voor het geval ik niet op tijd terug ben. En ook hubbie zou graag af en toe een flesje willen geven. Ik ga dus een poging wagen aan het melkapparaat...ben benieuwd... Sonja, wat heeft Kenji een onwijs leuk pakje aan op de foto, echt cute!
Nee hoor, heb nu eindelijk eens ff tijd om mijn verhaal te doen.. Alsnog mijn bevalling ( stond al op de bevallingslijst aug.): Zoals jullie wisten zou ik vrijdagochtend 17 aug.om 7.30 uur op het ziekenhuis geholpen worden, ik had al 2 cm ontsluiting en ze zouden mijn vliezen breken en indien de weeen niet zelf op gang kwamen, zouden ze de pomp erop zetten. Maar dit alees was niet nodig want om 1 uur 's nachts begonnen de echte weeen om de 10 minuten, na een uur om de 5 minuten. De VK kwam om 3.00 uur en zij meette 4-5 cm ontsluiting. Ze brak mijn vliezen en toen ging het hard. De weeen werden heftiger en kwamen om de 2 minuten. Om 5 uur wist ik niet meer zo goed hoe ik ze op moest vangen. Mijn man belde de vk en zij heeft mij ff geholpen met puffen ( de ontsluiting was niet gevorderd). Daarna kwam ze om 7.30 uur terug en had ik 6-7 cm... Het bleef heftig om de 2 minuten, maar ik kreeg het ritme goed te pakken.. Om half 10 had ik 10 cm en mocht ik persen. Na een half uur was Aron er! Om 10.02 uur en woog hij 3600 gram. Hij heeft heel lang donker bruin haar! Echt een klein aapje. De eerste twee dagen viel hij in totaal 300 gram af en moest dus op dag 3 echt aankomen. Mijn borsten zitten goed vol met melk, maar Aron was iets te slap om het zelf goed te drinken, dus hebben we gekolfd en met een spuitje bijgevoed. Toen de kraamzorg afgelopen vrijdag weg ging was hij in totaalt 180 gram weer aangekomen (3480) Hij heeft nu lekker energie, huilt alleen bij het badje en bij krampjes. Dus dat zit wel weer goed. De borstontsteking heeft gelukkig niet doorgezet. De ijskompressen hebben hun werk goed gedaan. Ook heb ik geen last van kloven gehad. Zittend voeden vind ik nog wel lastig en doe het dan ook nog veelal liggend. Nu probeer ik overdag af te wisselen. Ik begin de eerste borst zittend en bij de tweede ga ik liggen voor de rust. 's avonds en 's ochtends blijf ik gewoon liggen. Aron was gisteravond een beetje van slag met als gevolg dat hij na de voeding van 24.00 uur door heeft geslapen tot 5.45 uur. Heerlijk.. Wie weet doet hij dat vannacht wel weer... Nou ik heb mijn site eronder gekregen en ook foto's in mijn album... Dus eindelijk kunnen jullie mijn knul bewonderen...
Demi, wat zal je blij zijn geweest dat het allemaal toch nog thuis is gelukt, lijkt me een heel fijn voor jullie. En gelukkig heeft de borstontsteking niet doorgezet. Scheelt een hoop zorgen en pijn. Nou hier dus voor het eerst gekolfd, na de voeding en helaas uit beide boops bij elkaar maar 35 cc gekregen. Maar in ieder geval werkt het apparaat wel Nu moet ik er nog even aan wennen.
Hoi hoi, Het katje zie ik regelmatig voor de ramen lopen, dus die 'leeft' nog! Vanavond met Naomi in bad geweest ( jaja, samen!) , maar ben er nu vrij duf van geworden.. En dan komt Naomi nu ook steeds weer ( huilen) .. omdat ze ineens door heeft dat ze in haar eigen bed ligt.. Maar goed.. Wie weet slaap ik zo wel.. Tot morgen!