Mamalieske, ik weet niet of je dit nog leest van te voren, maar heel veel succes morgen bij de vruchtwaterpunctie en ook voor de tijd die erna komt, het lange wachten op de uitslag! Ik hoop voor een goede uitslag, zodat je daarna lekker kunt genieten van je zwangerschap! Ik denk aan je!
Nee echt niet kriebel de kriebel hier meer hahahaha! Ik was vandaag op kraamvisite bij mijn vriendin, die was net 3 weken geleden bevallen van haar derde dochter en vertelde weer van de slapeloze nachten die ze hadden (van pakweg half 10 's avonds tot een uur of drie). Nou, reken maar dat ik blij was dat ik daar vanaf ben (nou ja, nog wel eens een korte nacht, maar niet meer standaard). En al die voedingen die ze nog krijgt, brrrrrrrr, nee hoor, mij niet gezien! Ben in staat om de huisarts een tweede spiraaltje te vragen, zo erg wil ik GEEN kind meer erbij hahahahaha
Hahahha, hier nog wel, maar eerst naar me streefgewicht toe. En dat Collin al wat ouders is. Daarna zien we weer verder !
Bedankt voor alle lieve reacties. Gijs doet het super en ligt nu lekker te slapen bij papa. De borstvoeding kwam wat traag op gang maar nu loopt het hartstike goed en Gijs drinkt ook steeds beter. Ik ben lekker aan het genieten van de kraamtijd en de kraam verzorgster is super,echt een lieve vrouw met veel ervaring. Ben beseft het nog niet echt maar is wel heel lief als hij Gijs aan raakt en doet dat dan heel voorzichtig. Ben wel erg moe dus ga zo lekker slapen. Dikke kus van Teddy. Doei.
Dank je wel erg lief dat je ff aan me denkt, ik ben er redelijk rustig onder nu, de weken erna daar zie ik als een berg tegen op zeker omdat we al zolang moesten wachten. Teddy van harte met de geboorte van Gijs, geniet van je kraamtijd en rust goed uit.
Vanmorgen ben ik met Collin naar de dokter geweest, want hij hoeste echt enorm. Was erg sneu om te zien, want hij heeft gewoon pijn ! De dokter heeft even goed naar zijn longetjes geluisterd en nu blijkt hij gelukkig een lichte bronchitis te hebben. We konden gelijk door naar de Apotheek om een drankje te halen. Gelijk daarstraks wat gegeven, want hij mag het 3 keer per dag. Dus 's morgens als ie wakker wordt, tussen de middag en als ie naar bed gaat. Hopelijk is het dan snel over... De dokter vroeg of er wordt gerookt in huis... JA MIJN MAN, die ik al die tijd al zijn verstand wil brengen dat ie in de keuken moet gaan roken ! En nu omdat de dokter het zei: doet ie het wel pffffff ! Vanmorgen ook weer gewogen en ben deze week weer 8 ons afgevallen en weeg nu 83,7 kilo. In totaal 26,6 kilo afgevallen !
Netjes zeg, je streefgewcht komt dichterbij Sneu voor Collin dat hij een lichte bronchitis heeft. Ws. groeit hij er wel overeen Hoop dat het drankje aanslaat, en dat die geen pufjes (uiteindelijk) moet hebben. Want dat vind ik zo sneu voor die kleintjes.. Naomi heeft al een half jaar geen pufjes, voor bronchitis, gehad bedenk ik me net..
Vaak worden pufjes gegeven als ze er maar niet vanaf kunnen komen, en het steeds benauwder krijgen.. Hoop echt dat Collin niet zover gaat komen!
Dat hoop ik ook niet ! Hoe gaat het hier verder met alle kids, qua leren enz enz ? Hier in ieder geval erg goed. Traplopen, rennen door de kamer, zichzelf uit laten glijden hahhaa, praten pfffff
Sinds enkele dagen, trap omhoog lopen ( naar beneden durf ik niet zo goed ) , veel kletsen, pop uit speelwieg halen, en er weer in leggen, keuknkastjes ( met kinderslot) ope weten te krijgen, snoep aanwijzen, luiers pakken, veel ondeugende streken uithalen, mij afgelope weekend een hartstilstand bezorgen dor weg te lopen in supermarkt, zelf willen eten. Drinken in een gals is vele malen leuker dan in je eigen eker.. Eigenlijk te veel.. Mar o zo ondeugend..
Ja ze worden groot en eigenwijs nu hahaha ! Ik vind het trouwens wel een heerlijke tijd moet ik zeggen !