Collin is alweer helemaal opgeknapt. De hoest is verdwenen, maar we maken het kuurtje helemaal af. Dan blijft het ook weg voorlopig !
Fijn dat het beter gaat met Collin! Nu is Ysabelle echt enorm verkouden, als ze hoest, klinkt het als een bejaarde! Vanmorgen had ze 38.5 toen ik haar uit bed haalde, maar heb haar toch maar naar de gastouder gebracht. Daar hebben ze een lekker rustig dagje ingevoerd voor haar, dus ze is de dag aardig doorgekomen. Als ze echt ziek was geworden, was ik uiteraard thuis gebleven, maar had me er dan wel een beetje bezwaard onder gevoeld omdat ik dan in mijn eerste werkweek al vrij had moeten nemen.... Maar goed, over mijn werk, het is echt super! Eigenlijk precies hetzelfde als wat ik eerst deed, maar nu op 5 minuten fietsen van mijn huis af, dus echt ideaal! Het is alleen wel weer wennen, maandagavond was ik helemaal op. Ik moet echt weer even in een ritme komen. Ik vind het wel een luxe hoor, parttime werken! Heerlijk! Even een paar dagen werken om even wat anders aan mijn hoofd te hebben, maar ook niet zo veel werken dat ik mijn kindjes te veel zou moeten missen. Op woensdag en vrijdag ben ik altijd vrij, dus ik heb inmiddels alweer weekend....
Gelukkig gaat het weer beter met Collin en Ysabelle. Naomi is er gelukkig ook weer overheen ( heeft flinke buikgriep gehad). Eet sinds gisteren eindelijk eer haar bordje leeg.. Gisteravond sint-feest gevierd bij mijn schoonouders, Naomi is flink verwend . Uitpakken vind ze leuker dan de cadeaus zelf ..
hey meiden. ben ik ook weer eens. teddy gefeliciteerd met jullie gijs. hier gaat alles goed. devana is een beetje verkouden. ze had zaterdag opeens een bloedneus,en nu is ze aan het hoesten,en heeft ze echt een loopneus. ze gelukkig wel vrolijk. gister mijn 20 weken echo gehad. alles was goed gelukkig. de placenta ligt jammer genoeg aan de voorkant,dus ik voel de kleine bijna niet bewegen. en we krijgen een knulletje. echt super leuk. ga nu lekker genieten van mijn zwangerschap. liefs tammy
Hey Tammy, Super dat jullie weer een knulletje krijgen . en indd. genieten van de zwangerschap! Gelukkig is Devana nog lekker vrolijk, dat scheelt weer..
Iedereen ziek gehad dit weekend..... En ik merk dat ik nog even mijn ritme moet vinden, zo met mijn nieuwe baan. Maar we leven dus nog wel hoor! Hoe is het bij jullie?
Hier gaat alles zijn gangetje. Sta alweer vanaf 0.00uur op wacht, maar het is momenteel erg rustig.. Naomi zit volgens mij in haar laatste sprong. pffieuw.. eindelijk zijn we daar dan straks ook vanaf . Niet bij mama weg willen, niet willen eten (Flink nee zeggen), waar ik ben, is zij ook.. blegh..
Hallo, Ik heb het mega druk nu met 2 kindjes. Tijd voor me zelf hebik haast niet en het lijkt wel of mijn leven alleen maar uit kinderen bestaat en verder niets Maar ondanks alles ben ik super gelukkig nu met Gijs er bij. Gijs groeit alleen niet zo goed want hij is nog niet op zijn geboorte gewicht. Nu drinkt hij ook niet zo heel goed aan de borst en dat is wel een probleem,hij vald vaak in een diepe slaap en drinkt dan niet meer. Het cb houd hem goed in de gaten en anders gaan we hem bij voeden met een flesje. En lukt dat ook niet dan denk ik er over om te stoppen met voeden en fles voeding te geven want ik ben zo lang bezig en als Ben er ook is dan is het een heel gedoe en ik ben gewoon vaak met tegenzin eten aan het geven. Maar ja ik zie het wel. De gebroken nachten is ook weer wennen hoor hoewel Gijs maar 1 keer komt om 3.00. Om 11.00 en soms 12.00 de laatste voeding dan 3.00 en dan 6.00 dus dat is mooi. Ik ga er weer vandoor en wens iedereen een fijne dag. Doei Teddy.
Hoi allemaal, Zijn er ook veel zieke kindjes? Jaydienne is nu al 3 dgn ziek,hoge koorts en verkouden.Ben zelf ook ziek...vind het jammer en zielig dat ik haar heb aangestoken. gr.
Hey Josianne, We zijn allemaal al ruim een week aan het kwakkelen! Eerst ook Ysabelle, snot- en snotverkouden, hoge koorts, hoesten etc.. Ook slecht eten en slecht slapen. Afgelopen vrijdag werden Ysabelle en ik weer ziek, spugen/diarree, daarna vanaf zaterdag ook Robert ziek. Gelukkig is Gabriël alles bespaard gebleven. Ro is nu nog ziek thuis, met mij gaat het wel beter maar is mijn maag nog wat onrustig en met Ysabelle gaat het ook weer wat beter. Het schijnt echt te heersen helaas....
Jeetje zeg kuki. Het heerst idd heel erg, op mijn werk zijn ze echt zwaar onderbezet.pfff. Eerst werd donderdag mijn partner ziek,vrijdag ik en zondag jaydienne. Het is vooral voor de kleintjes zo zwaar dat ziek zijn...kon ik het maar van haar overnemen.Gisteravond haalde ze de 40.2 ik schrok onwijs want zo hoog is het nooit geweest. Vandaag zie ik nog een lachje op haar gezicht in tegenstelling tot de andere dgn,dus het gaat wat beter lijkt het wel(met mij gaat het ook steeds beter alleen zo suf. Ps.veel succes zaterdag met gabriel.
Kuki, gefeli met G. zijn zwemdiploma A! Super zeg! Naomi is sinds vannacht ziek. Vannacht om 5uur maar in bad gedaan, ze had zowel haar bed als haarzelf eronder ge'kotst'. kreeg het bijna niet uit haar haar ook nog. Vandaag ging het iets beter, tot na eten. Ik had haar bij mij op schoot, ze hing lekker tegen me aan, en in 1x, grote golven eruit. Gevolg: Naomi ernder, ik er helemaal onder, en de halve keuken eronder. Blegh. Naomi net lekker weer opgefrist en lekker ingestopt. Hier is dus nu ook de griep aanwezig..
Och Loran, sterkte ermee! En dank voor je felicitaties, het was inderdaad een succes, hij heeft zijn A-diploma gehaald! En ookal weet je allang dat hij geslaagd is, toch zit je met een enorme brok in je keel te kijken, zo vol trots! Geweldig! Iets anders, hebben jullie al weer iets gehoord van Mamalieske? Zou ze inmiddels niet al de uitslag moeten hebben gehad van haar punctie?
Ik meen dat ze deze voor de kerstdagen zou krijgen? Heb haar nog niet weer gezien. Hoop dat alles positief is.