Hey meiden. Kreeg weer eens geen melding in mijn mail dat er nieuwe berichten bij waren. Vreselijk irritant ! Maar we leven nog ! Met Collin gaat alles erg goed !
Naomi is (eindelijk) weer aan de betere hand. Gelukkig wil ze weer (iets) eten, en drinken blijft ze maar om vragen. Ben benieuwd naar de verhuizing, die dit weekend plaats zal vinden..
Welke maat van kleding hebben jullie kids nu? Naomi zit nu (nog) sporarisch in maat 86 (alleen als die echt groot uitvallen). Ze draagt nu veel 92/98 kleding. Ook heeft ze al 2 maanden geen rompertjes meer aan, maar hemd en onderbroek (vind ik nu veel makkelijker ).
Wij hebben vanmorgen een heerlijk kerstontbijtje op en daarna een stuk wezen fietsen en bij vrienden even op de koffie geweest. Nu slaapt Collin even en straks gaan we gezellig cadeautjes uitpakken en vanavond lekker een diner. In Sonja Bakker style hahaha !
Nou ! Mijn cyclusbanner staat er weer ! Ben benieuwd hoelang het dit keer allemaal gaat duren. Er is nu geen MOETEN meer zoals de vorige keer en dat scheelt natuurlijk wel
Ja, precies....Nu nog even Oud & nieuw en dan kijken wij weer vooruit naar onze vakantie in juni/juli !
Ja, wij ook hoor! WIj gaan eind april een weekje naar Center Parcs en twee weken later ga ik een lang weekend naar Parijs. En daarna gaan we van 17 juli tot 8 augustus naar San Marino! Ik heb er zo'n zin in!
oooo wat lekker zeg. Wij gaan 2 weken naar Epe, bij Apeldoorn. In een chaletje. Kijk er al helemaal naar uit !