Kuki gecondoleerd. Jaydienne heeft mij doen schrikken, ik dacht zelf dat zij zou schrikken van het vuurwerk,of zou doorslapen maar ze bleef gewoon wakker. En stond zelf na 12 uur even met papa vuurwerk af te steken....ze vond het zo mooi. En mama boven bang toe kijken. Ik wens iedereen veel geluk en veel baby's dit jaar!
Nou, de waterpokken zijn hier ook aanwezig hoor. Er werd op de opvang al voor gewaarschuwd... Maar ach, dan heeft ie ze ook maar gehad !
AAhh.. Arme Collin. Vind waterpokken zo zielig.. Oei, samen vuurwek afsteken, vind ik maar niets .. Ik was maar al te blij dat ik achter het glas stond te kijken, kwam een vuurpijl tegen ht glas aan .. ik en vuurwerk, gaan niet samen, zo griezelig vindt ik dat..
Ik vind het ook zo eng, heb ooit een vuurpijl tegen mijn been gehad sinds dien ben ik echt doodsbang ervoor.Gelukkig is het allemaal weer voorbij.....voor een jr. Ja ze genoot er echt van stond in de deuropening te kijken naar papa en vond al die lichtjes prachtig.
Collin waterpokken..... agossie! Uit ervaring weet ik gelukkig dat het erger uitziet dan het is. Het is ook de beste periode om het te krijgen, nu dragen de kinderen lange broeken en iets met lange mouwen, kunnen ze ook veel minder bij de pokken komen. Ik geloof eigelijk ook dat waterpokken veelal in de herfst- en wintermaanden voorkomt.
Dank jullie wel meiden! Vandaag hebben we mijn oma begraven. Het was een mooie,maar zeer emotionele dienst. Het besef dat mijn moeder nu geen moeder meer heeft, raakt me diep....
Hoop dat het mee is gevallen gisteren. Hoop dat ze een mooie begrafenis heeft gehad. Hier druk aan het werk. Gisteren met Naomi naar het ziekenhuis geweest. Naomi heeft een afwijking aan haar re-oog. Maar de naam was ik in de auto alweer kwijt . Was iets met de iris-afwijking ofzo.. volgend jaar mag ze weer heen. Mits ze de helft van de tijd scheler gaat zien o.i.d. Maar ze ontkomt niet aan een bril, konden ze me zeggen. Moest nu wel oefenen met haar om de plaatjes te kennen ( ze moet ze kennen en herkennen), die in het boekje van de CB staan. Verder gaat het hier zijn gangetje.. En bij jullie? Alles goed?
Naomi is vrijdag ziek geworden. Kan vanmiddag pas heen naar de huisarts grr.... Ze heeft sinds gistermiddag geen stem meer, heel raar is dat. Je ziet dat ze wat wil zeggen, maar je hoort niets.. Ik vermoedt een keelontsteking. Eten en drinken doet ze wel goed. Nouja, om 13.45uur. weet ik meer.. Vanaf vandaag een week vrij, dus dan maar naar de huisarts.
Naomi heeft (weer) een fikse luchtweg-infectie. Ik ben de tel alweer kwijt hoevaak ze dit nu al heeft gehad. Ze moet nu standaard 2x daags 1 pufje hebben ( flixo nogwat), en zonodig nog een andere, die even wat sneller werkt. Ook zit ze weer aan een amox. cilline-kuur, die een week duurt (3x daags 5ml.). Ben blij dat ik deze week vrij ben, want ze kan/mag zo niet naar de dagopvang. Haar stem klint nu erg hees, en schor. Maar verder blijft ze vrolijk, eet en drinkt goed.. Hoe is het met jou, kuki?
Hey hey, Was ik ook weer een keertje. We zijn druk geweest met klussen en ik hoop over 2 weken positief te testen !
Haha Ramona, zo druk aan het klussen geweest dat je geen tijd had om ff bij te kletsen Hier gaat alles goed hoor, krijg echt mijn ritme te pakken in mijn werk. Kijk enorm uit naar de lente (ik ben een echt zon-mens) maar ik merk al dat de dagen weer ietsje langer worden!
Sorry dat ik soms weinig schrijf maar na een werkdag ben ik echt helemaal op en heb ik echt de energie niet meer om nog iets te schrijven...... Maar ik ben er dus nog wel hoor!
Meiden, dinsdag of woensdag ga ik testen. Ligt eraan wanneer ik de testen heb. Ik moet eerder testen, want moet de 27ste geopereerd worden aan me galblaas. En als ik zwanger ben, mag dit dus niet...
Ja,ik las het net op je hyves, je wordt geopereerd.... Wat is er precies aan de hand? Wel spannend hoor, straks ben je zwanger! Hoe gaat het dan, dan word je zeker pas geopereerd na je zwangerschap? Kan dat verder geen kwaad?
Ik heb galstenen en daarom halen ze mijn hele galblaas weg, want ze kunnen terug komen. Ik hoop eigelijk dat ik gewoon geopereerd mag worden ook al ben ik zwanger, maar dat hoor ik volgende week wel... Mag het niet dan zal ik ermee moeten blijven lopen tot na de zwangerschap en dus niet iets eten waar vet in zit...