Spiraaltje loran? Ben er helemaal wijs mee! Menstruatie is veel minder geworden, ik reageer er ook veel minder heftig op en hoef nooit meer aan de pil te denken. Zeker met mijn PDS is het ideaal, hoef me nooti zorgen te maken of hij, als ik weer een aanval heb gehad, nog wel werkt!
Wat is het hier stil. Ik ga op 23 februari ook voor men mirena spiraal. Ben er wel wat zenuwachtig voor. Toch niet leuk als ze vanonder prutsen!
Goh Sarake, ik wist geeneens dat je er al een kleine bij had, wat leuk! Het is inderdaad ook niet echt superleuk om daar met je benen open te moeten liggen, maar ik denk nu maar zo:ben er wel voor 5 jaar mee klaar!
Netjes Kuki. Alsnog Gefeliciteerd Sarake! Hier weer een K-dag.. Ben even uit huis met Naomi, wegens omstandigheden. Kan wel momenteel, bereik er alleen niets mee..
Dat is ook niet leuk, Loran! Je bent uit huis, wat bedoel je daar mee? Gabriël heeft gisteren zijn B-diploma behaald, voorlopig een paar jaar weer klaar met twee keer in de week in het zwembad hangen in de hitte!
Gefeliciteerd,.. Eh.. wat ik ermee bedoel, Ben met Naomi uit huis. Vriend wil wat ruimte, dus vandaar .. Komt ook omdat ik nog steeds niet lekker in mijn vel zit .
Tijdelijk weer bij mijn ouders... Wat nu? Geen idee.. Weet niet voor hoelang. Hij wil wel verder, maar even afstand..
Even afstand, wat moeilijk moet dat voor je zijn! Is dat puur omdat jij niet lekker in je vel zit, of speelt er meer? Als me dit niets aangaat, moet je het gewoon zeggen hoor!
he getver.. Mijn paard is niet goed momenteel. Stokkreupel, en morgen noodgedwongen veearts erbij.. Hij wil niet eens lopen, trapt ineens (door de pijn, want hij trapt nooit!) En zijn been is binnen 20 uur enorm opgezwollen! Heeft geen temp. verhoging, en been voelt niet warm.. Getsie.. Was het maar morgen. Zit me momenteel niet mee
Dierenarts zou gisteren komen, niet geweest, vandaag eindelijk om 18.00uur was die er (stond al vanaf 15.00uur op stal te wachten). Hij had/heeft bloedvergiftiging door een kleine wond. 2 spuiten gehad, 1x ontstekinmgsremmer, en 1x peniccilinekuur die langdurig werkt. Dierenarts was blij dat hij er toch even naar gekeken had
Mij mij gaat het nu weer iets beter. Merk wel dat er een last weg is, nu ik er wat open over ben.. Met paard gaat het iets beter, begint zichzelf weer te worden... Hoe gaat het met jou? ** Wanneer meeting ? **
Ja, gaat wel lekker hoor, ben aan het eind van de week wel blij dat het weekend is, maar verder prima. Ik kijk uit naar beter weer, ik ben echt een zon-mens en sneeuw en ijzel en wat dan ook kan me echt gestolen worden.... trek maar eens de agenda, zou ik zeggen!
Wat ik trouwens was vergeten te melden: afgelopen woensdag weer bij het CB geweest. Ze is sinds de vorige keer (ruim 3 maand geleden) 1 kg aangekomen en weegt nu 10,3 kg en ze was ruim 4 cm gegroeid, nu iets meer dan 80 cm. Ze groeit keurig volgens het lijntje, wel er steeds iets onder, maar wel goed. Iets anders, Ysabelle is (weer) ziek, vannacht lopen spoken en vanmorgen de hele tijd jammeren, ze had 38.8 dus een zetpil gegeven. Ze wilde wel haar pap maar vanmiddag geen brood. Toen ze naar bed ging, had ze 40,1 graden! Maar weer een zetpil gegeven, maar moet ik ook de huisarts bellen of het aanzien? Ze drinkt wel maar niet veel, heeft al wel twee (normale) poepbroeken gehad vandaag.