Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Demi wat een mooie bevalling en gelukkig allemaal op de natuurlijke weg en vooral thuis.

Kiki geloof meteen dat kolven behoorlijk wennen moet zijn als je bv gewend bent maar het geeft je straks misschien wat meer rust.

Ik zit ongelooflijk zenuwachtig te zijn moet zo direct Isa even naar mijn moeder brengen en daarna door voor het laatste gesprek.... ben benieuwd volgens mij is het puur de werkplek bekijken en het salaris bespreken enz.
    maar heb ik de baan als het ware al, maar ja zo nuchter als ik ben ik maak me nog niet helemaal blij wie weet..... valt het wel tegen en is er ook nog een ronde 4. (al weet ik dat ik de enige ben die overgebleven is na 2 rondes)

Ik houd jullie op de hoogte.

2. demi26

demi26 Niet meer actief

Succes mamalieske! Gaat vast wel lukken, maar het is inderdaad altijd even spannend!

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen!

Mamalieske -> Succes!

Hier een hele goede nacht gehad!
    Naomi sliep van 22u. door tot 05.00u.
    En meldde zich daarna weer om 08.45u.
    Netjes toch?

Denk dat het badje wel geholpen heeft ( vooral als ze er minstens 10 min. in zit).

4. goeiemorgen,

wat goed van Naomi zeg!

Dylano komt nog steeds om de 4 uur s'nachts, soms een 5 uur tussen, maar meer niet ...
    7 uur is echt super goed zeg!

zo ik ga maar eens aan de poets...

moet vanavond om 16.40 uur bij de KA zijn met Dylano,Ik vind dat hij last krijgt als hij overgeeft...mss heeft hij een beetje een ontstoken slokdarmpje...beter eens mee gaan, voor het erger word...

liefs

5. hoe heb je dat eigenlijk klaargespeeld samen in bad, wil het ook wel eens proberen, maar alleen lijkt me het zo moeilijk...of niet?

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    heb mijn moeder Naomi aan laten geven, toen ik in bad zat..
    En Naomi met haar benen mijn kant op gelegd, zodat ik haar gezicht kon zien.
    En met mijn hand haar hoofdje ondersteunt ( mijn vinger aan 1 kant tegen de wang/ nek aan).
    Ik zat zelf rechtop.. maar kon haar wel door het hele bad laten 'drijven'.. en af en toe haar rechtop laten zitten..
    Ze vertrowde me volledig, en genoot er van ( begon zelfs met de benen te zwemmen) .

Toen heb ik haar na 10min. haar weer gegeven aan mijn moeder ( stond klaar met de badcape), die deed Naomi verder, dus ik nog 5 min. in bad geweest, en toen er zelf ook uit..

Maar ik ruik nu ook naar baby ( lekker hoor babybad:p ), en het schuimde goed :)

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Maar ik wil haar hier thuis ook een keer meenemen onder de douche, en tjah.. dan ben ik alleen..
    Dus dat wordt dan haar goed in de badcape wikkelen, even in een wipstoeltje zetten, mezelf gauw drogen etc.
    En dan haar doen.. hmmzz..
    Ik wacht daar nog maar even mee, tot ze in de wipstoel kan :) .

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge dames

Mamalieske succes :)

Loran heerlijk toch gaat de goede kant heen ;)

Roos uit bad jij een badjas aan en eerst de kleine afdrogen.Even in een doek dan jezelf. ;)

Kenji heeft van 10 tot 4 geslapen.En was toen klaar wakker :confused: Ati zegt er ligt iemand in bed met ufo ogen :confused: Hij had zulke grote ogen opgezet zo van zie je ik ben wakker :) Maar hij heeft bij mij in bed nog tot half 9 geslapen :)

Kiki wat je kan doen om de productie wat te verhogen is doe ik ook.Als ze wat langer slapen na 2 uur weer kolven na 2 /3 dagen heb je meer ;) En 35 cc is echt niet slecht hoor na een voeding betekend dat hij genoeg bij jou drinkt ;)

Ik ga even wat doen.Tot later

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    mamalieske heel veel succes!

Ilse komt om de drie á 4 uur 's nachts voor de fles.
    Vannacht was ze daarna heel erg wakker en liet zich dan ook goed horen. Het heeft twee uur geduurd voordat ze weer sliep en anderhalf uur later kwam ze al weer. Nou slaapt ze weer lekker. Ik geloof dat ik vanmiddag ook nog maar een paar uurtjes plat ga, even weer wat slaapuurtjes in halen. ;)

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    AGENDA:

23 augustus- Milana gehoortest
    24 augustus- Isa huisarts ivm ruisje
    28 augustus- Fay csb
    28 augustus- Lenthe csb
    29 augustus- Naomi CBS 9.20u.
    29 augustus- Lenthe 16.30 Osteopaat
    30 augustus- Dylano gehoortest
    31 augustus - Kenji csb plus inenting
    3 september - Lenthe kinderarts
    4 september - Ysabelle CSB
    5 september - Ashley CSB
    5 september - Keano kinderarts
    10 september - Tante Pollewop nacontrole VK
    11 september - Ilse CSB
    12 september - Miza nacontrole gyn
    17 septermber- Valentijn inenting
    18 septermber- Lenthe csb
    19 septermber- Alice controle ks zkh
    19 september - Ilse kinderarts
    20 septermber- Keano CB 1e inenting
    27 september - Kenji controle ziekenhuis
    22 oktober- Valentijn controle ziekenhuis
    23 oktober- Isa echo heupjes kinderarts
    23 oktober- Keano CB 2e inenting
    06 november - ashley echo heupjes

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 4170 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 52 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2900 gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2940 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 3700 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje 3900 gram, 54,5cm Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram, 50cm
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 3020 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr
    2 aug
    11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr
    3 aug
    12. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3000 gr 48 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr
    13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3170gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3365 gr
    14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 3690 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr
    15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr
    5 aug
    16. Loulappie Lee Ann Caous 3200 gr Gb gewicht 3200 gr
    6 aug
    17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr
    18. StefanieK Merijn 1e kindje
    7 aug
    19. Loran Naomi 1e kindje 3150 gr, 47 cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram, 47 cm.
    20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr
    21. Roos21 Dylano 2e kindje3560 grBijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 51 cm en hoofd 35.5 cm
    22. Miza Ilse 1e kindje 2985 gr, 47 cm, Bijz, ingeleid vanwege verminderd vruchtwater, 13 dagen te vroeg Duur bevalling 10 uur FV Gb gewicht 2985 gr, 47 cm
    12 aug
    23. Kiki80 Thorsten1e kindje 2810 gr, 50 cm,ZH,BV Gb gewicht 2810 gr.
    13 aug
    24. Fibi Nick Valentino 1e kindje3295 gram en 50 cm Geboorte gewicht 3295 gram
    14 aug
    25. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr
    26. Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm KS,BV Geboorte gewicht 3380 gram
    16 aug
    27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram
    28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm
    29. Jull76 Casper 1e kindje ..gram en.. cmBijz.vacuumBV ZH Geb gewicht .. gr
    17 aug
    30. Demi Aron 1e kindje 3600gram en 51 cm Geb gewicht 3600 gr
    31. Hopla Robin 1e kindje4500 gram en 52 cm Bijz spoedkeizersnee Gb gewicht 4500 gr
    19 aug
    32.Missgroovy Fenne 1e kindje 4020 gr en 52 cm BV Geb gewicht 4020 gr

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moge dames, hier ook een heerlijke nacht gehad. Valentijn heeft om half 11 de laatste fles gehad en kwam pas weer rond 4e en daarna om 8 uu! Heerlijk!

Is nu een beetje onrustig maar heb z'n knoopdoek (www.draagdoek.nl)
    en echt een uitkomst. Meneer ligt heerlijk te slapen tegen mij aan en ik heb m'n handen vrij voor alles ;)

Hubbie was trouwens gister jarig, wel een erg origineel kado gekregen van z'n broer en vriendin. Moeten er nog een week of 34 op wachten en mogen het niet zelf houden :rolleyes: ;)

12. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Even kijken of ik het ook kan.

13. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wat een nacht.
    Noa is van 2 uur vanacht al wakker, tot met nu ! Grr..

Heb mn bevallings verhaal bij "de bavalling" geplaats.. ;)

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Tanja -> ik heb het gelezen :D
    Naomi wil nu ook niet meer slapen hoor, is al vanaf 8.30u. wakker.. Heb haar nu op bed gelegd, maar ze blijft huilen ;) ..
    En terwijl ze op mijn arm wel ligt te slapen, en zodra ik haar weg leg ( box, bed ) is het brullen :) ..
    Ach ja.. hoe hou je je moeder actief :) ..

Hoe gaat het nu met de flesvoeding dan Tan. ?
    Merk je ook dat ze er 'beter' op reageert, of niet?

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    De fles voeding gaat goed.
    Ze is er nu al 2 weken aan ongeveer.

Merk wel als ze haar 100cc op heeft dat ze meer wilt...
    Denk dat ik maar wat meer ga geven hoor, anders vraagt ze om de 2 uur :(
    Morgen weer naar het csb, even overleggen...

Ja dat heeft noa dus ook. Slaapt ze.. leg ik dr weg en ja hoor brullen ! :)

16. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Hihi hier ook maar even pronken hoor :-D

Kiki 35 cc is echt super zeker voor de eerste keer kolven. Hier ook een tube creme met de B ;) geweldig. Ze drinkt super en ligt goed aan maar toch af en toe een pijnlijke tepel en met de bepanthen is t zo weg, echt wonderspul!

Sonja, wat een geweldig pakje! Ik heb voor Fenne t jurkje ervan, t is nog te groot maar ben er helemaal verliefd op. Kenji is echt een knap manneke.

Boxpakjes,,, ik moet zeggen dat ik ze voor in bed heerlijk vind, geen sokjes die ze kwijt kan raken en lekker warme voetjes. Als kleertjes heb ik gewoon broekjes en shirtjes. Vind ik leuker.

Van de week 2 keer verwend. 1 keer om 00uur gevoed en om half 5 weer wakker en 1 keer om 00uur gevoed en om half 7 wakker :confused: das ff heerlijk bijtanken. Vannacht was t 23uur en half 5 dus echt ben zo trots op mn meisje :-D

Ien *smelt*

Daantje wat super! Gefeliciteerd en zoals je weet die 34 weken zijn zo om hihi

Ik heb hier wel dat ze vaak zeggen oow wacht maar over een maand of volgend jaar dit en dat. Dan denk ik neeeeeeeee ze is net een week, geniet en denk niet zover vooruit, t gaat al zo snel

ooow sorry dames Fenne roept mamaaaaaaaaaaa ;)

Loran, ik heb vanmorgen ook gedoucht met Fenne, ik was ook alleen. T gedoe valt mee! Wipstoeltje klaar gezet met open badcape erin (wippertje in ligstand gezet en alleen de buikband gebruikt) Deze voor de douche gezet. Mezelf uitgekleed, toen Fenne, douche aangezet en lekker gedoucht. Ze vind t heerlijk.
    Daarna haar in de wipper, lekker ingewikkeld in de doek, buikband dicht voor de zekerheid. Ik nog even haren wassen enz en afdrogen snel. Badjas aan en haar verzorgd. Toen zij klaar was lekker in bedje gelegd en mezelf aangekleed enz. Ik vond t reuze meevallen. Iig iet veel meer werk dan dat ik haar aan roy aangeef. (die vind Fenne nl nog te klein om echt te verzorgen hihi t watje ;) )

17. missgroovy

hihi dat heeft Fenne ook, ligt ze heerlijk te slapen voelt haar rug t bedje en hoppa wakker en brullen :)

18. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    En toch breek ik stiekem even in, om te zeggen dat ik zo geniet van jullie verhalen, altijd graag wil reageren, maar me braaf inhoud :)

Tot heel snel hier hoop ik
    liefs
    Marieke

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hallo dames!

Ik dacht zal maar eens ff een teken van leven geven (ik plaats hem hier en “aan de andere kant”)! Ik kom nog wel iedere dag ff gluren, maar ik post niet zo vaak meer omdat ik mijn handen vol heb. Sinds een week is Ro weer aan het werk, hij is gedetacheerd in Leeuwarden en vertrek dus iedere dag om 06:15 uur en is ook pas tegen 18:00-18:30 uur thuis. Dat betekent dat ik dus hele dag alleen voor twee kinderen sta en dat is best pittig! Gabriël werkt goed mee hoor, maar voor hem is natuurlijk ook moeilijk, altijd alleen te zijn en nu ineens de aandacht moeten delen.

Ysabelle doet het ook goed, maar is nog wel wisselend met de nachten, vanmorgen kwam ze om 04:00 uur en daarna dus echt niet meer slapen! Dan begin je de dag toch aardig brak hoor, want je kunt niet overdag ff bijslapen omdat ik ook Gabriël moet vermaken tenslotte. Nu ligt ze overigens wel weer heerlijk te pitten in de box. Deze heb ik op een andere plek gezet zodat ze wat meer in de kamer om zich heen kan kijken. Verder draait de wasmachine overuren en ik strijk me suf, ik ben ’s avonds doodop als ik in mijn bed lig.

Nog een week en dan gaat Gabriël weer naar school, heel erg misschien om te zeggen maar daar kijk ik wel naar uit. Dan heeft hij ook wat meer afleiding en ziet hij zijn vriendjes weer. Nu moet hij toch steeds wachten als er iets met Ysabelle is en ben ik bang dat ik hem tekort doe.

Nou ik hoor weer brullen van beneden, ik ga gauw weer en ik hoop in de nabije toekomst iets vaker te kunnen posten.

Liefs!

20. missgroovy

hihi marieke, ik deed dat ook altijd en heb nooit op mn kop gekregen van de lieve mama's hier dus :-D no problemo

Deel Deze Pagina