Lijkt mij idd echt meidengedrag als ik het zo lees Loran! hahahaha Hoe gaat het eigenlijk in jouw prive nu?
Ja dat gillen gaat idd door merg en been. Ik heb vanaf het begin af aan gemeld dat ik niet luister naar gillen of piepen, vraag maar netjes Mamaaaaaa? En dat negeren van het gillen hielp wel bij ons. Je moet het een tijdje volhouden, maar als ze niet krijgen wat ze willen. Het is een leuke en ook soms lastige tijd die peuterpubers! Kuki goed man dat je al zoveel bent afgevallen! Vijf kilo als ik het goed zie? Weer eens wat anders dan een zwangerschaps/babyticker.
Hier wordt gelukkig niet gegild haha... Hij vraagt het gewoon. Komt dan naar me toe en zegt mamaaaaaaa hahaha... Kuki, netjes hoor al 5 kilo. Ga zo door he ! Ik wil er nog 7 kilo af tot dat ik op vakantie ga !
Gisteravond voor het eerst in jaren een jurkje aangedaan naar een feestje. Kreeg van iedereen complimentjes!
Kuki, ik kleed me sexier vind iedereen hahha... En die complimentjes doen je goed en motiveert je om door te gaan
@ Kuki, prive gaat het wel iets beter.. Morgen weer heen, en dan allebei.. Hopelijk wordt het snel weer beter... * je kilo's gaan snel zo, ik wil er 3 af hebben* Vanmiddag met Naomi naar het CB. Ze was in oktober: 82cm. en 10.8kg. Gisteren gewogen (met kleertjes) 13.5kg. Ik ben benieuwd..
Zo, net een half uur terug van het CB. Naomi weegt nu : 12,9 KG. En lengte is: 86,5cm. ... Meeting: Centraal, en het liefst in het weekend?
Hangt er vanaf wie er meegaan, als we met zijn drie zijn, moethet natuurlijk centraal voor ons drie zijn
Pfff.. Gisteren druk gehad. Blegh, zo kom je dingen te weten die je niet wil weten (middels gesprekken). Ook nadien bij de huisarts geweest, blijkt dat ik een keelonsteking heb en een beginnende luchtweg-infectie.. Dus maar niet aan het werk bij de allerkleinsten .
Oh Loran,balen zeg! Daar stond ik geeneens bij stil dat jij dan natuurlijk niet kan gaan werken! En die gesprekken, sja... het helpt je uiteindelijk wel, heb ik zelf gemerkt!
ok. ik zou het uit je vorige bericht weglaten als ik jou was.......Je weet hoe het hier gaat met sommige mensen die ook meelezen.