Kan het me niet echt meer herinneren. Wordt vergeetachtig denk ik, maar het is niet leuk nee. Was ze al ver dan ?
Die ken ik verder ook niet echt, moet ik zeggen, maar ik had het al ergerns gelezen dat het mis was gegaan. Dat is altijd verschrkkelijk!
Ik heb net een forum aangemaakt voor mijn paard+ stalgenoten.. Wel grappig, kijken of de stalgenoten ermee overweg kunnen..
Ben vandaag wezen high tea-en met een oud-studiegenootje van me die ik ruim 10 jaar al niet meer had gezien, het was echt zo leuk! En waar zijn we wezen hihg tea-en?Juist, bij Christeas in Amersfoort! Is natuurlijk een steenworp bij mij vandaan, maar toch! We konden alleen nu echt niet buiten aan de gracht zitten, zoals ruim anderhalf jaar geleden! Maar het eten was nog steeds super!
Goedemorgen. Je zou verwachtend dat zo'n kleine een uur eerder wakker is, maar nee hoor. Collin sliep door tot 7 uur. Heerlijk !
Heerlijk zeg... Naomi niet.. die was 2 uur eerder wakker dan normaal. Een gezellige dag zo te horen Kuki! Heerlijk! High-tea was destijds ook geslaagd
Hier was ze om half 9 wakker, dus eigenlijk normale tijd (zou dus half 8 zijn geweest). uiteraard wel weer er vier keer heen geweest vannacht En vanmorgen natuurlijk alle lekkers van de high tea eraf gesport, ben ruim anderhalf uur bezig geweest, maar wat lekker is dat dan!
En helaas is Ysabelle weer ziek....spugen, diarree (stinken!) en weer 40 graden koorts...... ik word er zo moe van! Zij kan er niets aan doen en ik neem haar ook niets kwalijk, maar mijn korte nachten doen mij ook niet veel goed en dan kan ik er zoiets niet goed bij hebben.
Beterschap voor Ysabelle! Hoop dat ze snel beter is. Wou je wel een aantal nachten gunnen (die momenten van slaap van Naomi even overzetten in Ysabelle). Kon je min. 12uur per avond/nacht bijslapen.. Rapoenzel, bedankt voor je krabbel Heb gisteren een grote bos bloemen geregen van mijn lief.. En een armband van mijn ouders.. Kleding + Parfum van mijn zusje en zwager. En zondag rest van visite..
Ook hier nog een dikke proficiat Loran! FIjne dag gehad? Ysabelle is weer aardig opgeknapt,ik moet zeggen dat we zelfs een goede nacht hebben gehad. Moest er maar 2x heen. Ben net weer anderhalf uur wezen sporten, ben eigenlijk wel heel benieuwd wat mijn spiermassa en vetmassa nu zijn geworden t.o.v. 6 weken geleden!
Niet speciaal in de watten gelegd. Vriendlief heeft gekookt, en afgewassen. Zondag kom het wel denk ik Hoe is het nu met Ysabelle?
Ze eet nog niet veel maar verder gaat het heel goed gelukkig! Nog steeds oorlog met de speen maar overdag gaat dat nu heel goed. Wie weet kan ik het haar helemal afleren tegen de tijd dat ze twee wordt..... [-o<
hey dames, ben er niet zoveel. Ben de laatste tijd veel ziek. Ik kijk het nog tot zondag aan en dan ga ik naar de huisarts. Toch maar even een kuurtje vragen ofzo !
Nee, het is idd niet zo fijn. Ben echt beroerd sinds dat mijn galblaas is verwijderd. Sinds die tijd loop ik te sukkelen pfff !