@rapoenzel & Loran: leuke foto's joh ze gaan idd hard al die kinders volgens mij voel ik hier een ei maf hoor
Wow wat een geweldige foto's! Ik heb 1e Paasdag een foto van Ysabelle gemaakt, ik zal hem er vanavond opzetten.
Ysabelle nadat ze heel stout de schoenenkast heeft opengetrokken en de schoenen van Gabriƫl heeft aangetrokken (weliswaar verkeerd om): Die kop die ze erbij trekt..........
Hahahha helemaal geweldig.... Woei wat zijn ze allemaal veranderd zeg. Ze worden gewoon alweer 2 over 4 maanden !!
ik zal ooke ens kijken of ik een recente van mijn mannen kan vinden moet ik effe de harde schijf aan sluiten momentje hoor...
Hoe groot zijn jullie kids nu ? EN dan doel ik op hoe zwaar en hoe lang ?? Collin is 12 maart voor het laatst naar het CB geweest en was toen 81cm en 11,4 kilo
Naomi was 16 maart 86,5 cm. en 13 kg. Moet uitkijken met overgewicht bij haar, alleen konden ze me niet aanwijzen waar dat zit bij Naomi Ze was te zwaar voor haar leeftijd, en ook 'te' groot
@loran:meis maak je niet zo druk zoals ik aan de foto's zie ziet jou meisje er helemaal niet te zwaar uit een lekker gezond toetje heeft ze niks mis mee ze groeien nog zo hard dus zou me niet al te veel zorgen maken @rapoenzel: ik zou begod niet weten hoe zwaar de mannen zijn nu de laatste cb zijn we niet geweest oh deejay is nog in het ziekenhuis gewogen toen hij die brandwonden had toen was het volgens mij 11 en halve kilo maar zijn groote pff ik denk zo rond de 84 cm omdat 80 al te klein is en 86 nog ietsje pietsje te groot voor mike geld overigens hetzelfde al denk ik dat die lichter is dan deejay die schat ik kwa gwicht een kilo lichter dan zjin broertje
wou nog effe wat zeggen hierover hihihi een van mijn jongens mike heeft ook een schoenen tik regelmatig loopt ie met zijn eigen schoenen of die van zijn broer rond en als ie papa's schoenen ziet staan trekt ie die ook aan maar mijn pumps zijn toch wel favoriet hoop maar dat dat geen voortekenen zijn hahahaha ook mijn laarzen heeft ie al eens aangedaan dat is helemaal geen gezicht echt zo'n klein duimpje met de 7 mijls laarzen effect heeft het dan ze komen tot zijn middel namelijk ook de regnlaarzen van sammy heeft ie al eens aangehad die komen tot in zijn liezen maar mike heeft nog meer van dat soort fratsen zoasl sjaaltjes en haarbanden van zijn zussen vins ie erg leuk om mee rond te lopen en net betrapte ik hem in de douche toen stond ie mijn string te passen hahahaha het zal er toch niet zoeen worden he [-o< hahahaha nou van mij mag die hoor alleen zijn pa zal der minder blij mee zijn dan hihihi
Hier ook hoor, loopt ze met papa's schoenen aan (maat 46!) of op mijn hakken. De buren zullen wel denken, want dan maakt ze me toch een berg kabaal (we hebben laminaat op de vloer)!