Ik draag in huis vaak slippers, die wil ze ook altijd hebben. Gaat ze aan mijn tenen trekken (kietelt!), net zo lang tot ik ze uit doe. Loopt ze als een koningin te paraderen op mijn slippers!
Had net Collin naar de opvang gebracht en hij kwam daar binnen en echt iedereen: WAUW WAT IS HIJ BRUIN AL hahaha... Tsja dat heeft ie van papa en mama. Wij zijn ook al goed bruin hahaha !
hey dames alles goed hier zag dat miza ook bezig was voor een nieuwe spruit in het nod forum zit jij nog in april rapoenzel ik hoor daar eigenlijk ook nog want mijn nod is 28 april nu volgens mij maar als die uit blijft test ik 1 mei pas
Ik zit inderdaad in april... 27ste Ik test niet, want dan maak ik mezelf alleen maar gek hahaha Klets jij ook in het NOD april forum ??
nee ik zit in mei te kletsen omdat ik niet wist waneer mijn nod was in het begin heb ik ervoor gekozen het nieuwste topic te pakken en dat was mei op dat moment
ooooooo dan zie ik je misschien nog wel in mei hahaha.... Maar ik hoop uiteraard dat het raak is deze maand !!!!
Hey Dames. Even een aantal rare dagen achter de rug gehad. gisteren naar de huisarts ivm. een tekenbeet (nu aan een zwaar anti-bioticum), en nu maar afwachten. Naomi vanmorgen naar de opvang gebracht, aangezien ik alweer vanaf 000uur op wacht sta, en nog niet gebeld ben.. Dus nu even kijken of er nieuwe meldingen waren (kreeg weer geen mail!). naomi heeft ook een schoenentik. Het liefst in mijn open schoenen, met flinke hak eronder. Of mijn slippers of pantoffels die ze me steeds aan en uit doet. Vooral als ze wakker is, en ik nog even wil bijkomen.. Nog even dames, hoop dat jullie beide positief zijn/testen straks!!
@loran:tjee een tekenbeet dat is niet fijn maar waarom sta je op wacht eigenlijk dan en ja ik hoop ook dat rapoenzel en ik en misschien miza ook wel lekker door mogen straks naar de januarie mama's hihihi
assisiteer er zelfs bij . Zit er al een tijd over te denken om een vervolg opleiding te doen, en zo door te leren voor verloskundige (ben ik wel 5 jaar zoet minstens)
Het is een leuk beroep, je maakt veel mee. Dat maakt het afwisselend. Hoe gaat het verder met jullie??
Gaat hier verder hartstikke goed... Denk niet dat het deze maand raak is geweest, want heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden blehhh !!!
hier gaat het ook goed hoor zit tussen x-factor door effe te blieken hier hihihi werd net al door elisa geroepen dat hetw eer begonnen is dus moet er ook weer vandoor @rapoenzel:wat voel jij dat snel aankomen dan ik voel dat echt nog niet
@ Gemke: Mijn gevoel zegt ook gewoon dat het niet raak is. Ik heb mijn eisprong eerder gehad dan er berekend was... helaas Dus op naar mei
Ik kreeg weer geen berichtjes dat er nieuwe reacties waren.... Loran, dat is niet best, een tekenbeet! Hoop dat je er verder goed vanaf komt! We hebben net Gabriël zielsgelukkig gemaakt, we waren vorige week bij mijn schoonzus en die hadden een nieuwe Wii aangeschaft incl. sportspack en 1 spel. Hij was helemaal weg ervan en wilde er ook 1. Bleek dat ze bijna 280 euro eraan hebben gespendeerd, niet normaal. Maar goed, leve MP hihihi want we hebben er nu ook een, incl. 18 spelletjes en dus een omgebouwde voor 175 euro! Precies dezelfde als mijn zwager dus, alleen voor 105 euro minder en die van ons is al omgebouwd! Gabriël sprong door het huis heen van opwinding toen hij hem zag! Vandaag zijn we wezen kleren kopen voor de kinderen, ik had alleen nog maar winterkleding over. DUs allebei nieuwe schoenen, jassen, broeken, shirts, noem maar op. We zijn heel goed geslaagd, al zeg ik het zelf! De kasten zijn weer lekker vol en de kinderen kunnen de zomer weer aardig door. De Wibra had deze week 25% op alle kleding dus ook nog even daar een stapel shirts gekocht, daar doen ze toch maar 1 seizoen mee. Hahahaha Ysabelle heeft haar jas te pakken (ze is in de tuin ZONDER jas aan het spelen, maar vindt blijkbaar dat ze er toch een aanmoet). Ze heeft hem nu aan als een dwangbuis, geen gezicht!
Ow ja, nog 6 dagen, dan gaan we lekker een weekje op vakantie. We gaan naar Duitsland, Center Parcs. Daar zijn we 2 jaar geleden ook geweest, toen nog 6 mnd in verwachting van Ysabelle!