Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Aan het werk vind ik wel de nodige afleiding.
    Morgen 1 vrije dag, en dan Maandag weer naar het gezin (gaven al te kennen mij bij een tweede weer te willen).
    Morgenmiddag even langs mijn vorige gezin.
    Daar ben ik de thermometer vergeten, en kan ik dus ophalen.
    Kan ik gelijk bij het kereltje kijken, en zijn grote broer!
    Echt een geweldig gezin, waar ik nu ook nog steeds contact mee heb :)

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ** Zo, even klaagmodus weer uitgezet.. **

Hoe is het met jullie???

3. gemke

gemke Niet meer actief

hey meis tja tis k*t met peren als je het niet werkt
    zeker voor die kleine meid
    ik kan het weten
    ik en michael waren nog niet zolang geleden ook effe uit elkaar
    het ging effe helemaal mis hier
    ik ben dus weggegaan
    heb de hulp van mijn ex (vader van sammy) ingeroepen om mijn spullen hier weg te krijgen enz
    die is gelijk gekomen met versterking
    zijn vrouw (waar ik vriendin mee was voordat hij iets met haar kreeg) kwam ook helpen
    onze band is daardoor erg sterk geworden ze waren er echt voor me
    ik mocht daar gewoon blijven logeren
    ik en mijn 3 kids moet je indenken
    kleine eensgezinswoning mijn ex zijn vrouw en hun 3 kinderen
    prop dat maar eens effe erin met zijn alle maar het ging
    6 weken heb ik bij hun gewoond dit was net na de oud en nieuw (voor de kerst waren we ook uitelkaar maar mocht nog effe in dat huis blijven tot de bom barste)
    hij heeft toen van mij de kinderen ook niet mogen zien ik wilde gewoon rust voor hen en voor mij het was niet zomaar wat allemaal
    ik advocaat geregeld en wilde scheiden dus procedure op gang gezet enz
    maar gelukkig net op het laatste moment
    de dag dat ik besloot hem toch de kinderen voor 1 dag mee te geven
    hij belde heel de dag door hoe het ging met de kinderen (werd er een beetje gek van )
    en bij het laatste telefoontje zei die gem ik wil praten vanavond kan dat
    dus ik zeg ja dat kan wel
    mijn vader zei nog oh wedden dat ie je trug wil
    en ik zei nee joh dat wil die niet en eigenlijk wilde ik dat ook niet tenminste dat zei ik hardop
    maar goed hij kwam de kinderen psies op tijd terug brengen en ik ben met hem naar zijn auto gegaan voor wat privacy
    hij heeft me toen een brief gegeven van wel 6 kantjes (beide kanten)die ik eerst moest lezen
    waarin hij toegaf fout te zijn geweest en hij er alles voor wou doen om me terug te krijgen
    toen ik klaar was stonden de tranen in mijn ogen wat moest ik nou doen
    mensen verklaren me voor gek maar ik hou wel van hem
    dus om een lang verhaal kort te maken nu ben ik er weer

wat ik wou zeggen soms kan een pauze nemen heel veel goeds doen voor beide kanten
    ik kon effe proeven van het leven dat ik had voor ik met hem was
    nouja min of meer dan
    en nadenken over wat ik nou echt wilde gaan doen
    hij kon ook nadenken wat ie nu wilde en dat heeft hij ook gedaan

ik had ook gezegd geen kinderen meer erbij te willen
    maar toch hebben we beide het gevoel dat we nog graag een kindje erbij zouden willen om het echt helemaal af te maken
    en dus ben ik ook weer op het forum

dus meis misschien is het idd effe goed als je ook een plekje voor je zelf hebt een toevlucht als het effe niet gaat
    of gewoon effe apart wonen
    ik begrijp uit je verhaal dat dit die jongen is die bij je is vanaf je zwangerschap toch
    dat is ook niet zomaar iets
    hij is ook in het diepe gegooid net als jij
    misschien is het helemaal niet erg dus om eens afzonderlijk van elkaar uit te zoeken wat je voor elkaar voelt wat je precies in je leven wilt en hoe jullie de toekomst voor de kleine meid in willen gaan vullen ze ziet hem toch als papa

en wat ik zelf nog kwijt wou : JIPPPPIIEEEE ben zojuist ongesteld geworden eindelijk duidelijkheid heerlijk nou de volgende keer niet meer ongesteld worden dan is het helemaal toppie

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zo gemke, een lang verhaal, maat heel duidelijk.
    Het is inderdaad diegene die ik heb leren kennen met 16weken zwangerschap.
    Hij ziet Naomi als zijn eigen dochter, DNA maakt hem niets uit.
    Hij is enorm beschermend en is de liefste en leukste vader die ik me kan voorstellen.

Ik wil het nog 1 kans geven, samen onder 1 dak.
    Anders maar eerst verder als we beide een eigen plek hebben, zodat we goed kunnen nadenken over wat we nu precies willen.
    We houden nog steeds ontzettend veel van elkaar, maar de verwachtingen van de ander zijn te hoog (zijn we nu achter).
    Vandaar dat ik in therapie ben gegaan, en dat hij nu meegaat, om samen eraan te werken.
    Dat is iets wat we beiden wel voort willen blijven zetten.
    We zijn in maart geweest, en kunnen pas volgende week heen, dan was die 'muts' pas weer terug van vakantie. En laat dat net te lang geweest zijn, en dat zal ze horen van mij ook :oops:.
    Als ik aan die vrouw denk wordt ik al pissig....
    Blegh.
    Maar goed, we doen het samen, en we willen het ook.
    Maar werkt het uiteindelijk niet, dan gaan we als goede vrienden verder, geen geruzie, en nog steeds leuke dingen doen met zijn 3-en (zonder dat het een verplichting wordt/voelt).

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik ben er ff niet geweest en dat is ws niet echt opgevallen omdat ik wat minder reageerde de laatste tijd ivm gebrek aan tijd en energie maar ik wilde even melden dat we inmiddels de trotse ouders zijn van Ties, geboren op 29 april na een zeer heftige en zeer snelle bevalling/keizersnede. Ja het kan dus nog heftiger als bij Isa :|
    Hieronder mijn verslagje van die laatste 2 dagen.

We zijn maandag op dinsdagnacht rond 4.30 naar het ziekenhuis vertrokken met lichte ween, rond 10.00 uur weer naar huis gegaan om ff lekker te douchen en alles te regelen en 's middags om 15.00 bij de gyn op controle en ben toen meteen opgenomen voor de zekerheid de ween wilde niet echt doorzetten deden geen pijn en de gyn meende dat het kon komen doordat ik me thuis niet safe voelde, en hij had gelijk yes in deed
    's Nachts om 4.44 uur stuurde ik mijn man een sms dat hij kon komen want ik had 1 heftige wee gevoeld op het toilet die ik direct herkende van de weenstorm bij Isa, 5 minuten later belde de gyn hem dat hij echt haast moest maken! Want ik werd per direct naar de o.k. gereden en ze konden niet wachten, manlief was net op tijd aanwezig en werd bij de lift meteen in o.k. kleding gehesen.
    Om 5.42 uur is Ties geboren met de keizersnede de ruggenprik ging niet geheel soepel maar ach tijdens persweeen gaat niets echt soepel. Ik had trouwens binnen 30 minuten 8 weeen, waarvan er 3 persween waren en in naja 30 minuten volledige ontsluiting, misschien leuk voor de statistieken
    (Al het gerommel daarvoor was niet noemenswaardig en zorgde ook niet voor ontsluiting, want die was om 4.00 uur nog 1 vinger wat normaal is bij een 2de zwangerschap)

Maar toen was Ties eruit en kwam er toch ff een mededeling waarvan ik toen niet zo erg ondersteboven was maar later toen ik het allemaal wat liet bezinken toch wel ff hard binnenkwam.
    Toen de snee voor de keizersnede werd gemaakt en als laatste de baarmoeder werd bereikt was duidelijk waarom mijn lichaam zo fel in de beval stand was gesprongen, mijn baarmoeder was gescheurd door de sterke ween op het litteken van de vorige keizersnede.
    Het was dus maar goed dat ik wederom voor een ks had gekozen een operatie was toch nodig geweest en dan was het pas misschien veel later opgemerkt met alle gevolgen van dien.
    En de opluchting die ik voelde dat de gyn me dus op mijn woorden en gevoel serieus genomen heeft en me heeft op willen nemen ondanks weinig serieuze reden daartoe
    Want als we hiermee in de auto hadden gezeten was Ties er niet meer geweest, en dat komt wel hard binnen als je weer een beetje bij gekomen bent van alle commotie.
    Later op de dag kreeg ik van de gyn te horen dat ik nooit meer ween mag hebben een derde kindje willen is dus niet verstandig en niet aan te raden, en gelukkig hebben manlief en ik totaal geen wens voor een derde kindje dus die boodschap kwam minder hard aan.
    Manlief kreeg trouwens de heftige versie al te horen toen ik nog op de o.k. was die was dus zooooo blij dat ik gezond en wel op de verloskamers terug kwam heb hem nog nooit zo hard zien huilen, was er helemaal van ondersteboven.

inmiddels wel al weer thuis want in het ziekenhuis kwam ik niet tot rust en met goedkeuring van de gyn en vk mocht ik vervroegd naar huis. de dames die langs me lagen (3 stuks) kregen per dag namelijk gemiddeld 20 man bezoek aan hun bed en ik zei dus letterlijk, of jullie doen daar wat aan of ik pak mijn boeltje en vertrek naar huis !
    Het werd dus met mokken het laatste :)

En natuurlijk met trots het eindresultaat ff showen

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    MamaLieske,

Gefeliciteerd met jullie mooie zoon Ties! (wat een mooi kereltje is die zeg!, leuke foto!)
    Jeetje wat een heftig verhaal (dacht dat Isa al heftig was :oops: ).
    Gelukkig is het goed gegaan, en heeft de gyn. goed geluisterd.
    Ik kan me de reactie van je man goed voorstellen, wat een opluchting zeg, dat ze het met de ks ontdekt hebben!!

Hoe reageert Isa op Ties?
    Ik wens jullie een fijne kraamweek toe! Neem goed je rust! En laat je nu Extra verwennen!!!

7. gemke

gemke Niet meer actief

hey mamalieske wat een geweldige wolk van een zoon heb je daar zeg
    gave naam ook ties past heel goed bij isa vind ik
    van harte gefeliciteerd met jullie zoon en voor isa haar broertje
    super

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Mamalieske, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ties !!
    Wat een lief kereltje !!

Maar wat een bevalling zeg...

9. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Mamalieske, proficiat met de geboorte van Ties!

Klinkt behoorlijk heftig allemaal, maar gelukkig is het goed gekomen.

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Mamalieske, wow, na een dochter een zoon erbij, wat een rijkdom (weet er alles van)! En wat een geweldige naam, Ties is zo stoer, super! Een hele dikke proficiat en alle geluk en goeds voor jullie gewenst! Hoe vindt Isa haar broertje? Wisten jullie eigenlijk dat jullie er een zoon bij kregen? Jullie hadden bij Isa zo'n leuk geboortekaartje weet ik nog, een doosje muisjes zeg maar, mag ik vragen wat je bij Ties hebt?

Om nog even op je bevallingsverhaal terug te komen, wat een horrorverhaal, wat een geluk dat je gyn zo goed naar je heeft geluisterd, ongelooflijk!!!

11. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Mamalieske Gefeliciteerd!

12. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    mamalieske van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon Ties,leuke foto trouwens.

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi dames, even een vroeg berichtje van mij.
    Moet zo weer 9 uur werken in een gezin.
    Wou even melden dat ik niet meer vaak online zal komen.
    Ben nu op zoek naar een eigen woning.
    Ben nu (weer) een alleenstaande mams.
    Gisteren een punt achter de realtie gezet, en weet niet hoe ik me moet voelen of wat ik moet denken.

Ik ga er gauw weer vandoor, werk roept ( mag eerst 30 min. rijden).

Fijne dag dames!!

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Loran, ik was er al bang voor dat dit zou gebeuren, heel veel sterkte meid! Lekker op zoek naar je eigen stekje, samen met naomi!

Misschien een stomme vraag (ik weet niet hoe dit zit bij samenwonen), maar krijgt hij ook iets van voogdij of zo over Naomi of heb jij de volledige voogdij? Of iets van omgangsregeling?

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Omdat Ysabelle zo slecht slaapt, ben ik maar van alles uit gaan zoeken wat er aan de hand kan zijn. Zo zijn we vanmorgen naar de manueel therapeut gegaan, voor het eerst in lange tijd (omdat Ysabelle het KISS-syndroom heeft). Na 5 minuten kon de therapeut me al vertellen dat haar tussenwervel weer blokkeerde.... :( Dus ze heeft weer last van haar nek. Ook omdat ze altijd op haar buik slaapt, zou dit een teken kunnen zijn. Dus we gaan maar weer iedere twee weken naar de peut en wie weet is dit de oorzaak van haar slechte slapen en gaat ze beter slapen! [-o<

De behandeling is wel altijd naar om te zien, de peut draait haar hoofd echt heel ver naar links en rechts en geeft er kleine rukbewegingen aan. Ysabelle vond het ook niet geslaagd, maar ik weet dat ze er destijds enorm veel baat bij heeft gehad!

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Nee, Naomi is een 'oom' rijker.
    Hij heeft Naomi niet erkent (staat geen vader op papier), dus voogdij o.i.d. heb ik geen recht op.
    We zijn goede vrienden, hebben geen ruzie, maar het is wel moeilijk(er).

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    He wat vervelend, kuki.
    Hoop dat er snel vooruitgang is!!

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik bedoelde ook niet of je recht had op alimentatie hoor ;) Het was meer de vraag wat hij nu van Naomi zou worden, een oom zoals je al zei. Ze noemt hem wel papa, toch? Hoe ga je hier mee om? Meid, wat een rotsituatie maar ik denk dat je er wel goed aan doet, je was al een tijd niet gelukkig meer!

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hey Gemke,

Als ik zou jouw pendels mag geloven, zou het deze maand raak moeten worden? Spannend hoor!

20. gemke

gemke Niet meer actief

@loran: shit hey dat je er niet uit kan komen met zijn 2tjes lijkt me wel moeilijk als je dochter hem ook papa noemt ik ken het gevoel sterkte met alles

@kuki: jaja zeer goede pendels hihi ik ben benieuwd of het ook uit zal komen

Deel Deze Pagina