Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Naomi doet mee met baby van de maand (eerste foto).
    :)

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja het is moeilijk.
    Probeer me sterk te houden, wat moeilijk is.
    Naomi is nu al meer aan het wennen dat het geen papa meer is maar tin-tin zoals ze hem noemt (martin).
    Als ze nu een foto van hem ziet zegt ze: papa, schudt nee en zegt dan tin-tin.
    Heel lief.
    Ik vind het jammer voor Naomi dat het stukgelopen is.
    Gelukkig geen ruzie, en Naomi is ook altijd welkom bij hem.
    Dat is wel fijn om te weten.

Hij gaf te kennen nu een oom voor haar te willen zijn, en dat ze hem ook zo mag noemen.
    Iets wat ik nog wel moeilijk vindt.
    En zal langzamerhand maar uit de foto-album het woord papa weg moeten zien te krijgen :cry: .
    Morgen nog weer 9 uur werken, en onder werk maar even mijn leidinggevende bellen.
    Kijken wat die zegt..
    En hopelijk even een aantal dagen extra rust om bij te komen :oops: .

3. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    He Loran wat naar dat jullie uit elkaar zijn, zal voor Naomi ook niet makkelijk zijn zeg (K)

Kuki hopen dat je meisje snel geholpen is bij de peut want goed slapen is wel heel erg voornaam zeker voor zo'n klein moppie.

Geboortekaartje van Ties werd om gevraagd naja dat was niet zo moeilijk om te bedenken we wisten door de punctie dat we een jongen zouden krijgen en bij roze met witte muisjes (Isa) hoort beschuit, Ties zijn geboortekaartje was dus een rol beschuit.
    (zal kijken of ik het een beetje op de foto kan krijgen)

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Vanmorgen langs de woningbouw geweest en makelaars.
    NIEMAND heeft een woning :S
    En op de woningbouw kan ik minstens 6 maanden wachten.
    En was niet erg als ik op straat zou komen te leven, werden ze niets anders van..
    Werd me in het gzicht gezegd, zelfs mijn moeder was kwaad toen ze dat zeiden.. :cry: .
    Gelukkig kan ik bij mijn ouders blijven, maar hoop echt snel een eigen woning te hebben..

@ Mamalieske, De 2 kaartjes passen precis bij elkaar!
    Ik heb nog nooit een geboortekaart gezien in een rol beschuit. Wel iets leuks!!

5. gemke

gemke Niet meer actief

@loran: ja sorry meis maar met 6 maanden wachttijd heb je eigenlijk niks te klagen hoor
    toen ik een huisje zocht werd mij overal verteld dat ik minstens 4 jaar moest wachten
    en voor urgentie nooit in aanmerking zou komen ongeacht dat ik met 3 kids op straat stond
    het gaat allemaal niet meer zo gemakkelijk
    tegenwoordig ben je verplicht hoe dan ook ingeschreven te staan mocht er ooit iets gebeuren
    de enige mogelijkheid die je hebt om snel aan een huisje te komen is particulier maard at is extreem duur en je krijgt maar weinig voor veel geld

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    6 maanden is echt niet lang Loran, hier is de wachttijd 5 jaar :(

dit is het kaartje maar dan ff van i-net gehaald dus andere tekst ;)

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Mijn zusje en haar vriend zijn ook uit elkaar en ze had binnen een week een huis, want anders kwam ze met 4 kids op straat te staan, want ze kon nergens anders terecht. Dus het kan wel snel, je moet er alleen veel achteraan zitten en je niet weg laten sturen ;)

Maar hebben jullie een mooie moederdag gehad ??
    Ikke wel.. foto's zie: http://ramonaposthouwer.hyves.nl

8. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wat lief Rapoenze! Ik vind dat echt de leukste cadeautjes, die ze zelf gemaakt hebben! Ik kreeg van Ysabelle een geurbuiltje voor tussen je kleren, het zakje had ze zelf "gestempeld" en van Gabriël kreeg ik een spiegel met een waxinelichtje erop geplakt en verder rondom helemaal beplakt. Ook had hij zelf een soort van boekje gemaakt bij de opvang, had hij allemaal rozenblaadjes opgeplakt en op de andere bladzijde had hij sommetjes gemaakt hahahaha hij is zo gek op rekenen! Maar echt super lief gewoon!

Wat leuk van je geboortekaartjes Mamalieske, dat is echt heel origineel!

Loran, hoe gaat het nu met je? Zes maanden is inderdaad niet lang, maar ik kan mij voorstellen dat je nu het gevoel juist hebt dat iedere dag er eentje te veel is!

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    't Is stil hier...

10. demi26

demi26 Niet meer actief

Hey Mamalieske, nog proficiat met de geboorte van jullie zoon Ties... Tjee zeg, wat een heftige bevalling heb je weer mee moeten maken... Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig en kan je lekker genieten met je gezin...

Kuki, hier gaan we met Aron ook nog steeds naar de man. ther. Hij is motorisch helemaal in orde en er zit niets meer klem, maar toch heeft hij zich aangeleerd om zijn hoofd iets scheef te zetten ( knikje in de nek zeg maar) vooral als ie moe is. Wij moeten nu een half jaar lang elke dag 4x15 sec zijn nek oprekken om ervoor te zorgen dat die spieren ook op een andere manier geprikkeld raken... Hij vindt het ook niet altijd even leuk, maar hopelijk is ie er ons later dankbaar voor... In nov moeten we weer heen om te kijken of het verbeterd is...

Hopelijk gaat Ysabelle er weer lekker door slapen

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Helaas........ het slapen is nog steeds bal GRRRRRRRRRRRR

Demi, wat gaat het alweer hard, 36 weken! Typisch he, dat ze toch op de een of andere manier die nek blijven scheef houden?!

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik kreeg geen racties, dat er nieuwe post was..

Hier gaat het redelijk. Heb een depressie te pakken (ik sluit emoties in mezelf op, en uit ze niet). Moet vanmiddag naar een arts, waarvoor ik dan een recept krijg voor medicijnen.
    Gisteren bij mijn leidinggevende geweest.
    Ik MOET nu elke dag (van haar) naar mijn paard, ontspanning zoeken. En een schema opstellen, omdat ik het liefst de hele dag in bed lig, met een deken over mijn hoofd :oops: .
    OVer 3 weken naar de bedrijfsarts, en dan langzaam aan kijken hoe en wanneer ik de draad weer langzaam oppak..

Hoe gata het verder dames?

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ohja, urgentie is aangevraagd, duurt 2 weken voordat ze daar uitslag over kwijtgeven.
    als ik het krijg dan gaat het wel iets sneller. Momenteel gewoon maar door blijven reageren..

Heb gisteren de babykamer van Naomi verkocht.
    Wou het eigenlijk niet, omdat ik het wou houden voor evt. een tweede.
    Maar aangezien ik nu niet meer denk dat het geluk me toe zal gaan lachen in de toekomst, heb ik de knoop doorgehakt, en de babykamer verkocht.
    Dat was wel moeilijk, maar het is beter zo.
    Hoef ik straks minder mee te nemen naar mijn eigen huis (moet ik maar denken :oops: )

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Jeetje Loran.... ik hoop dat je gauw een huisje hebt !!!

Hier gaat alles goed. Collin lijkt steeds harder te groeien en ik geniet met volle teugen !

15. gemke

gemke Niet meer actief

dat doen ze goed dan bij jullie woningbouw
    ik stond met 3 kids op straat en was gedwongen om bij mensen in te trekken
    ik kreeg niks voor elkaar eigen verantwoording zeggen ze dan
    je bent als je samen woont of getrouwd bent verplicht om gewoon ingeschreven te blijven staan bij een woningbouw mocht het mis gaan
    zodat je dus jaren op kunt bouwen
    ik werd gewoon weggestuurd met de woorden tja dan had u zich amar eerder in moeten schrijven alsof je dat vantevoren ziet aankomen allemaal
    nee zo gemakkelijk is het hier niet in dit dee van brabant

16. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Loran, ik kan me voorstellen dat je zo denkt, maar probeer even niet zover vooruit te kijken, je hebt toch geen greep op de toekomst wat dat betreft. leef even per dag en geniet van je meisje, dat is belangrijker dan wat dan ook!

Ik heb wel een leuk nieuwtje, ik heb zojuist te horen gekregen dat ik een vaste aanstelling heb gekregen, dus een contract voor onbepaalde tijd!!!!!!!!!!!

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Kuki, gefeliciteerd !!!!

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Gefeliciteerd Kuki.
    Hoe is het met jullie??

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Net terug van een geweldig weekend Parijs, ben helemaal kapot, verslag volgt nog!

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Super!!

Deel Deze Pagina