Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    We zijn dus weer terug van Parijs en ik zou nog ff verslag uitbrengen! We waren maandagavond weer thuis, maar je weet hoe dat gaat, dan ben je zo druk, dan heb je geen tijd om even verslag te doen! We kwamen vrijdagmiddag aan en we hebben echt heel Parijs gezien! Ik had dinsdag gewoon spierpijn van het lopen! Het weer zat niet echt mee, maar dat heeft ons niet weerhouden om alles te bekijken. Mijn zus was nog nooit op de Eiffeltoren geweest en mijn moeder maar tot de tweede tranche, dus vrijdag zijn we als eerste naar de Eiffeltoren gegaan en uiteraard meteen naar de top! Het uitzicht is zo mooi vanaf daar! We zijn verder echt overal geweest, Sacre-coeur, Notre Dame, Arc, nieuwe Arc, Tour Montparnasse, Louvre, uiteraard de Champs-Elysee afgelopen en 's avonds eten in Quartier Latin. We hadden een Paris visite-kaart voor 3 dagen, dat scheelt natuurlijk een hoop! Ons hotel zat vlak bij Gare du Nord, vrij eenvoudig te vinden en met een eigen parkeergarage onder het hotel, dus de auto heeft daar gewoon het hele weekend gestaan. De halte voor de metro zat echt voor ons hotel, dus dat was ook ideaal. Kortom, we hebben ons uitstekend vermaakt en eigenlijk zit ik erover te dubben om ieder jaar een weekend met mijn moeder en mijn zus weg te gaan!

Hoe is het verder met jullie? Nog 5 dagen tot testen, zie ik Rapoenzel! Heb je er zelf een idee bij? En hoe is het bij jou Loran, en je huisje?

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hey leuk verslag Kuki.
    Zie het helemaal voor me :oops: .

Hier gaat het niet best.
    Heb al een week een virus in mijn mond, di emijn slijmvliezen aantast.
    Gevolg: niet kunnen eten, en weinig tot niets kunnen drinken van de pijn (zijn net messteken).
    Zit aan de zware medicatie, en vanmiddag weer heen geweest (3de x alweer) en nu ene verdovingsgel gekregen dat ik met veel voorzichtigheid in dien te smeren (plekken) om het te verdoven.
    Nou heb welgeteld 10 happen warm eten kunnen innemen zonder pijn :D, dus het begin is er.
    Het herstel is nog ver te zoeken zei de huisarts.
    Omdat het de slijmvliezen zijn, die langzamer genezen etc.
    Maar ik hoop dat NIEMAND dit krijgt!
    Ben inmiddels 7 kg. kwijt :cry: had er veel moeite voor gedaan dat het erop zat :oops: .

Naomi is ontzettend vervelend, een echte peuter momenteel.
    Wil niet slapen! en is 's morgens om 5uur wakker..

Nog steeds niets gehoord over een woning.
    Eindig steeds op de 100e plek :cry: .
    Maar gewoon door blijven zetten, en hopen dat het ooit raak is..

Even een leuk bericht, na al deze nare berichten: MORGEN eerste Wedstrijd met mijn paard :) , die weet niet wat hem overkomt morgen :)

Hoe is het verder met jullie??

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Loran, dat is echt verschrikkelijk! Hoe kom je daar nu weer aan? Door de spanningen?

4. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Zo hier ook ruim een week kwijt qua tekst.....

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hey Gemke, wat lees ik, toch twijfel over nog een kindje? Ik dacht dat jullie er eerst wel uit waren?

En hoe is het met jou, Rapoenzel? Ik volg op je hyves je nog immer fanatieke sporten, wist je dat je simpelweg een bron van inspiratie voor mij bent? Als ik soms geen zin heb om te gaan sporten, kijk ik even bij jou en dan ga ik toch ook weer!

Loran, is bij jou weer een beetje rust in je leven gekomen? Hoe gaat het met de huizenjacht?

Hier tellen we echt de weken af, nog 5 weken en dan gaan we lekker 3 weken naar San Marino! Ik heb er enorm veel zin in!

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi allemaal..

Jeetje wat missen we een aantal pagina's!!

Was er een tijdje niet, kon niet inloggen, met oude wachtwoord :$, maar nu weer opgelost :D
    Ik ben er weer!!
    Het huizenjacht gaat door..
    Heb gisteren een woning toegewezen gekregen, maar ik heb het afgewezen.
    In die wijk/buurt, wil ik Naomi NIET op laten groeien, is de beruchtste wijk van Veendam. En daar wil ik niet heen.
    Huis was perfect (4 slaapkamers!) alleen wijk niet .

Huh Gemke?
    Vertel.. hoe komt dat zo ineens? Dacht dat jullie graag nog een kindje wouden?

Hoe is het verder met jullie?

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Eh.. kan je trouwens weer een abbo op het onderwerp nemen?
    Zie het nl. niet staan..

8. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Die krijg ik automatisch....

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    :)

ik zag het in mijn gebruikersgedeelte, maar kreeg geen mail..
    Even profiel aangepast..

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Als je je er niet prettig voelt om te wonen, moet je dat ook zeer beslist niet doen, Loran! Je moet daar fijn kunnen wonen, zonder zorgen Naomi buiten kunnen laten spelen en zo!

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Vandaag nog twee weken trouwens, dan wordt Gabriël alweer 7 jaar!

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Jeetje wat vliegt de tijd!!
    En even later zijn de kids ook alweer 2 :eek:

En voor jou nog even aftellen kuki, dan ben je op vakantie.. heerlijk!!

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    De eerste voorbereidingen zijn alweer getroffen voor zijn verjaardag, ik heb net een kinderfeestje geboekt bij Schatkids in Veenendaal. Hij weet ook wie hij uit wil nodigen en ook al waar hij op wil trakteren (cake, ik maak er mannetjes van met een spek erop als hoofd en zure matjes als haren knippen en een gombal als pet). Ik ga dit jaar toch maar eens een echte taart bij de banketbakker halen. Ik haal altijd bij de Hema, maar ik vind de vulling niet zo bijzonder en erg zoet. Bij de bakker hebben ze een cake met slagroomvulling (geen pudding/room dus) en die is zooooooooooooo lekker, maar ja, kost wel 25 euro.

Morgen halen we nog wat cadeautjes, hij krijgt van ons de DSi, maar heeft daar ook zelf 75 euro aan meegespaard. Verder Lego, voetbaldoeltjes, opblaasboot (van de familie) en een nieuwe Ajax-rugtas (die krijgt hij van Y).

Ik kijk er zo naar uit, zijn feestje maar ook de dag zelf natuurlijk!

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi hoi,

Hoe was jullie weekend?

Ben vandaag met Naomi (alweer ) naar de dierentuin geweest.
    Nou ze had nu nog meer plezier dan de vorige keer..
    Ze heeft ook heerlijk kunnen spelen in de speeltuin.

Nadien lekker gegeten bij de chinees..
    *jammie*

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Druk weekend gehad! Zijn veel bezig met de verjaardag van G die snel dichterbij komt!

Ik hoop volgend weekend een beetje rustiger weekend te hebben, want ik heb het gevoel dat ik helemaal geen weekend heb gehad!

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Pfff dacht dat ik hier een abonnement op had maar nee haha..
    Dus ik leef nog wel hoor !!!

Heb de laatste paar dagen enorme krampen. Trekt naar me rug en bovenbenen. Echt niet normaal. Ik hoop niet dat ik ongie wordt... DUIM DUIM !!

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wel heel spannend Rapoenzel, je was toch ook misselijk geweest?

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ja af en toe nog steeds. Het is dan maar van korte duur en het is weer weg. Maar ben ook wel erg moe, slaap slecht en wat volle borsten...

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik duim voor je Rapoenzel!!!! Nog 6 dagen tot je gaat testen, of test je eerder?

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik test pas 2 dagen na mijn NOD. Wil niet onnodig geld uitgeven aan die testen ;)

Deel Deze Pagina