Wij hebben ook een 12 inch gekocht. Die is vanaf 2 jaar... Als we hem hebben vrijdag zal ik even een foto maken met Collin erop Hmmm voor mijn doen gaat het redelijk snel allemaal. Maar ik lees bij velen dat het lang duurt. Als ik de 15e mijn gesprek heb gehad krijg ik een uitnodiging voor de screening. Als je die screening hebt gehad, duurt het 6-8 weken tot je de uitslag krijgt en dan kom je op de echte wachtlijst. Dat kan 3 tot 6 maanden duren. Ach ik wacht alles rustig af...
Ja gisteren erg veel, ook met stolsels.. ben nog voor een speod-echo geweest. of ikben minder ver heen (vruchtje is kleiner dan mijn zwangerschapsduur), of een mk. Maar er zat ook stolsel(s) in de baarmoeder, die ws. eruit gingen.. En ik vermoedt dat die eruit zijn gegaan vanmorgen.. voel me nl. nog steeds zwanger, en nog steeds geen krampen gehad
Zijn die van jullie al een keer naar de tandarts gewees. Collin is 2 weken geleden geweest en vond het niet eng ofzo. Hij heeft supermooie tanden zeiden ze. Maar goed, ik poets dan ook netjes 2 keer per dag. Het slapen overdag doet ie ook niet meer. Hij is 's morgens om half 7 wakker en gaat pas weer om 18:30 uur naar bed toe. Lange dag dus voor hem. Slapen die van jullie nog wel ??
Ysabelle gaat altijd mee naar de tandarts, al vanaf dat ze geboren was en dus nog geen tandjes had hahaha Maar we gaan in november weer en dan gaat ze ook gewoon mee. Ysabelle heeft nog wel een middagslaapje, maar die is behoorlijk korter geworden, soms nog maar 3 kwartier of zo.
Naomi is ook al geweest, maar echt gekeken hebben ze niet. was onzin.. Tanden poetsten hier ook steevast 2x daags.. Alleen soms echt een strijd..
Ooo hier mocht ie echt pas met 2 jaar komen. Eerder niet... Hier gelukkig geen strijdt. Hij doet het al half zelf... Dit is onze stoer man nu !
Dat plekje op zijn voorhoofd is van het vallen uit het zwembadje. Precies met zijn hoofdje op een grindtegel auwie !
ow dat is zo stom he, als ze dan vallen, vallen ze ook meteen zo ongelukkig. ze kunnen overal terecht komen, maar dan vallen ze precies ergens tegen een punt aan of zo.... Toen Gabriël een jaar of 3 was, struikelde hij in de woonkamer. Hij kon overal neervallen, maar nee, hij viel precies met zijn kin op de punt van de salontafel en toen konden we naar de EH om zijn kin te laten hechten.......
Auw dat doet ook zeer zeg... Ook een littekentje overgehouden zeker ? Collin in ieder geval wel. Hopelijk trekt het als ie groter wordt nog weg. Ze zien het gevaar ook nog niet he. Hij springt overal op en af haha...
Dat scheelt dan wel weer... Maar ik duik me bedje maar eens even in. Ik begin keelpijn te krijgen, dus er zal wel een verkoudheidje aan zitten te komen. Collin is het al, dus die steekt mij weer aan blehhhh !! Fijne avond nog !
Inmiddels weer opgeknapt. OOk de uitslag van mijn bloed gekregen en alles was prima in orde. Nu zijn de papieren naar het ziekenhuis gestuurd en hoop ik binnen 6 weken de screening te krijgen. Als ik die heb gehad, dan weet ik ongeveer wanneer ik geopereerd ga worden !!!
Ja gelukkig wel. We waren allemaal flink verkouden. Is niks aan zo !!! Maar hoe gaat ie met jou ? Nog bloedverlies gehad ?
Nee, sinds gisteravond helemaal niets meer, zelfs geen bruinverlies meer . Denk dat we over 6 dagen wel een kloppend hartje zullen zien.. (blijf optimistisch). Verkouden is niets inderdaad, kan je een hele tijd mee blijven zitten :s