Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nu het antwoord van oppermama.

    Hier nog geen sex gehad.Heb er nog geen behoefte aan.En moet zeggen heb Ati er nog niet over gehoord.hihi
    Komt denk ik ook dat ik nog erg moe ben.
    Het vloeien ben ik nu zo ongeveer vanaf.
    Ik wil een spiraaltje gaan laten zetten.wil niet meer aan de pil heb deze 11 jaar geslikt dus wel genoeg.Mijn vk heeft een bepaald merk spiraal aangeboden geeft alleen hormonen af in de baarmoeder.Als je het wil weten welke dan moet ik het even opzoeken.

    Mijn litteken is ook nog een beetje dik en er is een stukje wat nog een beetje dun is.
     
  2. daantje78

    daantje78 Fanatiek lid

    23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Son, jij had toch ook een paar dagen last van emo buien toen Kenji net thuis was?
    Heb er nu ook last van hoor... maak me overal druk om, slaapt hij wel genoeg, als hij huilt, moet ik em laten liggen of juist troosten, drinkt hij wel genoeg.....doe ik het wel goed....
    Kan echt overal om huilen :cry: :cry: :cry:
    Zullen ook wel alle opgekropte emoties zijn van de laatste twee weken.....
    zuch..hoop dat ik me morgen beter voel
     
  3. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie beebies!

    hahah, hier wordt ook al de zin in sex besproken :)
    Ik moet zeggen, ben een juni mama, maar zin in sex heb ik nog niet gehad.
    Ben nu ook net van de hechtingen af, dus nu zou het weer kunnen....zal er toch weer een keer aan moeten. Het lijkt me wel heel erg vreemd de eerste keer weer. Ik ben als de doods dat het onwijs pijn gaat doen, omdat ik behoorlijk was uitgescheurd.

    Geniet allemaal nog maar lekker van jullie kleintjes!
     
  4. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daan

    Dat zijn zeker alle emoties die er uit komen.Nu kan je beginnen om het echt te verwerken.Nu krijg je de rust naja rust.Je snap me wel.
    En meid het enige wat ik kan zeggen volg je gevoel je weet wel hoe je het moet doen.
    Ik heb hier Kenji vanaf het eerste moment gewoon eten gegeven wanner hij wilde en niet meer naar de tijd gekeken.
    Maar wat ik je al had gevraagt krijgt hij ook nog fles erbij met kolfmelk of niet.
    Als je er over wil praten kan je me ook mailen he dat weet je.

    Nog een keer volg je gevoel.Ik kreeg hier vanavond ook weer te horen het is te koud voor dat kind hoor terwijl hij eenlekkere temp had.Hij ligt alle dagen al zo dus daar verander ik echt niks aan.Mijn gevoel zegt dat het goed is punt.
     
  5. ja scheelt misschien ook wel dat ik geen hechtingen heb tis net of er niks gebeurt is daaronder voel me hoogstens een beetje ongesteld en der is toch echt een kind doorheen gekomen hihihi
     
  6. whaa dat tempen daar kreeg ik de kolere van hoor ben er mee gekapt en mijn mannetje voelen zich al een stuk prettiger daarbij merk ik
     
  7. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Gummetje ik temp ook niet meer met een meter hoor al een week denk ik.
    Maar tegen mij zeiden ze in het ziekenhuis voel in z'n nek als dat lekker aan voelt dan is hij niet te koud.Dus dat deed ik gister en het voelde zels warm aan.Maar z'n handjes waren wat koud dus daarom werd er gezegt hij heeft het koud.
     
  8. zeiden ze tegen mij ook idd in het nekje voelen dus daarom ook
    enneuh tja ik heb ook weleens koude handen zonder het verder koud te heeben jij niet dan
    tis idd zo dat je moet doen wat je gevoel zegt
     
  9. daantje78

    daantje78 Fanatiek lid

    23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    zijn hier sind gister ook gestopt met op de klok kijken voor de voedingen. Voeld veel beter!
     
  10. klok kijken lijkt wel of die knullen van ons dat zelf al kunnen psies op tijd beginnen ze te huilen echt grappig ik hoef niet eens meer mijn wekker te zetten
     
  11. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dames emotioneel zijn is denk ik normaal hoor ik gooi elke traan die ik laat op de kraamtranen.

    De geboorte kaartjes zijn nu al bijna 2 weken de deur uit en nog geen enkele reactie van mijn vader.
    Pffff het prikt in mijn ogen als ik er aan denk, en het is zo stom want ik wil niet eens contact met hem.
    Maar niet eens een kaartje krijgen doet toch best wel pijn.

    Isa is vandaag uit haar doen, ze huilt om niets ga zo maar eens wat homeopathische druppeltjes proberen tegen de krampjes, maar denk dat ze er gewoon al heel erg graag bij is.
    Maar ja ik kan niet de hele dag met haar op mijn arm gaan zitten.
     
  12. Niet meer actief

    Hai, -zucht- ik wil ook meekletsen hier...

    Maarja, t komt spoedig :D

    Even een vraagje, hoor ik me nog helemaal niet druk om te maken, maar het blijft maar door mn hoofd malen, heel irri, dus...

    Hoe badderen jullie de ukken? Badje naast de commode? Handdoek op de grond? Badje in badkamer? Handdoek op je schouder, dan uk uit badje en lopen naar commode? Wat is handig?
     
  13. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    AGENDA:

    1 augustus
    - Kenji ziekenhuis controle fysio
    15 augustus- Valentijn controle ziekenhuis
    31 augustus - Kenji csb plus inenting
    6 september - Kenji controle ziekenhuis






    25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 49 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2220 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2550 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen .ZB BV (ook door sonde)
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje3110 gram 50cm Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB Gb gewicht 3110 gram
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 2210 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV .Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur Gb gewicht 3395 gr
    3 aug
    11 Danielle 1979 Ashley 1e kindje 2940 gr 48 cm.KS BV Gb gewicht 2940 gr
    12 Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3100 gr
    13 Kuki Ysabelle Esmee 2e kindje 3590 gr.Bijz ingeleid ZH BV Gb gewicht 3590 gr
     
  14. @mamalieske:dikke knuffff meis ergens diep in je hart had je toch iets van een reactie verwacht en ik begrijp dat dat heel erg pijn doet maar aan de andere kant je weet nu waar je staat
     
  15. daantje78

    daantje78 Fanatiek lid

    23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    mamalieske, dikke knuf voor jou meis!
    Is nooit makkelijk zoiets...
    ((((((((((KNUFFIE)))))))))))))
     
  16. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dank jullie wel meiden, het is niet makelijk maar ach ik had ook eigenlijk niets anders verwacht van mijn vader. Het is dus meer een bevestiging als een verassing te noemen, alleen jammer dat iedere deur die ik open houd voor hem zo hard in mijn snottertje word terug gesmeten.
    Maar dit was dan ook meteen de laatste open deur, van mij zal het niet meer afkomen, ik wil geen contact meer.

    Lichamelijk gaat het hier iedere dag wat beter al ben ik nog wel wat zwiebelig en zwakjes vanwege mijn lage hb en de prednison. Michel zorgt gelukkig erg goed voor ons, wat zou ik moeten als hij geen vakantie had vraag ik me wel eens af.
    Isa doet het iedere dag wat beter al heeft ze de laatste 2 dagen weinig zin om te slapen.... ze is er te graag bij, en goed nieuws is wel ze wil steeds meer drinken dus haar gewicht zal vast goed gestegen zijn als de wijkverpleegkundige van de week komt.... (moeten ze wel ff bellen) ! anders ga ik er zelf naartoe.

    dinsdag ga ik denk ik met mijn moeder even naar de winkel een nieuwe broek kopen voor mezelf en wat extra kleren voor Isa, 4 broekjes is toch best weinig en veel meer in maatje 50 heb ik niet gekregen we krijgen alles op de groei.

    Verder ben ik druk met mailtjes sturen en solliciteren, heb nog verlof tot 17 oktober maar wil echt voor die tijd een andere baan gevonden hebben, want ik wil echt van die arrogante baas af, maar snel een akkoordje maken dan krijg ik nog wat geld mee en dan ben ik van hun verlost :D
     
  17. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mamalieske een hele dikke knuf voor jouw.


    Raccon ja je mag nog wel niet hier komen ;) Maar zal je wel antwoord geven :) Als ik samen met Ati ben zet ik het bad in z'n kamer naast de com.En zorg ik dat wel alles klaar ligt.
    Gister heb ik het bad in de douche gezet en een omslag doek lag klaar om daarna naar de kamer te gaan.Moet zeggen dat ging makkelijk.En hoef ik zo niet met water te zeulen. ;)
     
  18. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    AGENDA:

    15 augustus- Valentijn controle ziekenhuis
    31 augustus - Kenji csb plus inenting
    6 september - Kenji controle ziekenhuis






    25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 49 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2220 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2550 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen .ZB BV (ook door sonde)
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje3110 gram 50cm Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB Gb gewicht 3110 gram
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 2210 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV .Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur Gb gewicht 3395 gr
    3 aug
    11 Danielle 1979 Ashley 1e kindje 2940 gr 48 cm.KS BV Gb gewicht 2940 gr
    12 Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3100 gr
    13 Kuki Ysabelle Esmee 2e kindje 3590 gr.Bijz ingeleid ZH FV Gb gewicht 3590 gr
     
  19. Ien

    Ien Bekend lid

    11 aug 2006
    935
    0
    0
    AGENDA:

    15 augustus- Valentijn controle ziekenhuis
    28 augustus- Fay csb
    31 augustus - Kenji csb plus inenting
    6 september - Kenji controle ziekenhuis






    25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 3400 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 49 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2220 gram & 44,5cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2550 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen .ZB BV (ook door sonde)
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje3110 gram 50cm Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB Gb gewicht 3110 gram
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 2220 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV .Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram, 52 cm Bijz. 9 dgn te vroeg, vliezen gebroken BV, ZB Duur van de bevalling 4 uur Gb gewicht 3395 gr
    3 aug
    11 Danielle 1979 Ashley 1e kindje 2940 gr 48 cm.KS BV Gb gewicht 2940 gr
    12 Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3100 gr
    13 Kuki Ysabelle Esmee 2e kindje 3590 gr.Bijz ingeleid ZH FV Gb gewicht 3590 gr

    Joehoe Fay is aangekomen! Het is weliswaar maar 10 gram, maar na 4 dagen hetzelfde gewicht is ze nu aangekomen.

    Verder hebben de kraamtranen hier toegeslagen geloof ik, kan werkelijk om alles huilen.
    De kraamverzorgster zou morgen voor het laatst zijn, maar vanmorgen hebben we in overleg met de VK afgesproken dat ze maandag en dinsdag nog 3 uurtjes komt. Voornamelijk om Fay te wegen. Ze drinkt nl nog niet zoveel als dat ze eigenlijk zou moeten.
    Vanmorgen leek het allemaal nog een heel goed plan, maar als ik er nu over nadenk kan ik alleen maar :cry: :cry: en me afvragen of ik het allemaal wel goed doe en of het allemaal wel goed gaat met mn kleine meid. Arno is heel lief en zegt iedere keer dat we het allemaal geweldig doen, maar daardoor ga ik alleen maar meer :cry: :cry:
     
  20. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wat zitten er snelle bevallingen bij jullie tussen zeg!
    Daar droom ik van..........voor de volgende beeb.
     

Deel Deze Pagina