Zo heb ik al een bloedende lip opgelopen, natte plekken op mijn shirt (nee, niet van het lekken) zuigzoen op mijn arm...echt alles gaat erin. Maar alleen bij mij, mijn man laat hij heel...grmpf. Kathy, mooie foto's trouwens. Ik zie hem wel erg snel veranderen hoor, zeker als ik vergelijk met je eerder geplaatste foto's. En Jet, welke kolf heb jij je laten aansmeren? Die van 300 vond ik ook iets te veel van het goede, maar ben toch op de 150 blijven steken...En geef jij hele flesjes of halve?
En deze wil ik jullie ook niet onthouden: vanmorgen met pappa onder de douche: (Die kop van Erwin, whahahahahahaha !)
hahaha Jet, wat een geweldige foto van Keenan en papa vindt E niet erg dat ie in zn nakie poseert voor de mama's?
ik weet het, het is al 100 keer gevraagd, maar hoe doe ik foto's hier plaatsen? ( mooi Nederlands he...)
Kiki: ik heb deze kolf gekocht: De kosten hiervan waren 86 euro en ik kreeg nog 10% korting omdat ik lid van Evean ben. Wanneer ik gekolfd heb, bewaar ik de melk in de koelkast in van die speciale "bekers", want ik heb al een aardig voorraadje opgebouwd. Ik heb daarnaast de flessen van Avent, en die vul ik dan tot 125 cc. Zojuist heeft hij een flesje helemaal leeggedronken.
Douchefoto's met de mannen, echt favoriet, dan zijn ze echt op hun 'zachtst' met zo'n klein glibberig frummeltje.
Hahahaha, het valt mee met die naaktfoto hoor, ik had er namelijk nog een gemaakt maar die laat iets meer zien dan de bedoeling is, dus die heb ik maar gewist Valt toch niet veel te zien
mvamberenkeenan: 150cc afkolven? Wat ben ik jaloers, wou dat ik dat ook kon. 300 voor een kolf, vind ik ook een beetje van het goede teveel. Zou dit er ook niet voor uitgeven. Mooie foto's trouwens. @kiki: het valt op hé, hoe vlug Leander veranderd. Ik heb het ook al tegen m'n man gezegd. Ik zie hem gewoon elke dag veranderen. En ik heb al een zuigzoen op m'n borst gehad ook, van die kleine jongen. Vind het wel grappig als ze zo ongeduldig zoeken.
Had ik toch beter voor die kolf kunnen gaan...maar ik wilde natuurlijk weer in de eerste winkel klaar zijn en niet verder kijken
Tsja Kathy, ik kan er ook niks anders van maken, volgens de kraamverzorgster en de verloskundige heb ik genoeg melk om een tweeling te voeden...... Ik vind het wel ideaal hoor, misschien dat ik ook nog wel van die zakjes ga halen en melk ga invriezen voor als ik weer aan het werk ga, ligt er een beetje aan hoe het allemaal loopt.....
Ik kolf nu altijd een uurtje na de voeding om een voorraadje op te kunnen bouwen. Ik mag blij zijn als ik 50cc kan kolven. Maar vele kleintjes maken ook een grote. Heb nu toch ook al iets meer dan 2 liter in de vriezer zitten.
Kiki, heb jij die andere kolf van Medela dan ? Zo ja, volgens mij is die stiekem toch beter hoor, want die heeft van die schommelingen in de zuigkracht geloof ik, net zoals de kleine doet als die aan je borst ligt. Oh ja, ik heb nog een nieuwtje: van de week hebben wij wederom gezinsuitbreiding gekregen ! Wij dachten dat we twee mannetjes konijnen hadden, maar gisteren is het tegendeel bewezen ! Erwin ging gisteren het konijnenhok verschonen, en wat kwam daar tevoorschijn ? Een stuk of acht schattig roze baby konijntjes........... Nee he, dat kan ik er nu echt even niet bij hebben ! Ik dacht ook dat hij een grapje maakte, maar nee hoor, ik heb even gecheckt en ze lagen er echt ! Erwin wil ze aan de slangen voeren maar dat mag niet van mij. Ik laat ze groot worden en dan zet ik ze op Marktplaats, gratis af te halen !
Kathy, mag ik vragen hoe lang je dan kolft voor 50cc? En Jet, bedankt voor je compliment aan mijn mannen. Ben zelf ook zo blij met die foto's (en je wilt niet weten hoeveel ik er nog heb op de pc).
Hahaha, dat konijnenverhaal, helaas herkenbaar. Wij dachten maar dat onze mannetjeskonijnen ruzie hadden heel naief Wat is het trouwens weer even ouderwets druk en gezelli!
Ik kolf altijd een uurtje na de voeding. In het begin kolfde ik een groot kwartier, maar dat heb ik opgegeven. Nu doe ik er ongeveer een 10 minuutjes over.
Aha Kathy, ik kolf ongeveer 20 tot 25 minuten, dus dat is het verschil waarschijnlijk in cc's afkolven ! Kiki, inderdaad heel erg gezellig zo weer even ouderwets beppen, alle beebs liggen zeker op een oor te maffen