In 10 minuten kom ik ook aan zo'n 50/60 cc. Maar dan wel enkel uit de borst die ik bij de voeding heb gebruikt (dat klinkt gek zeg). En meteen na de voeding. Volgens de lactatiedeskundige was 50 cc in 10 minuten gemiddeld. Dat Jet nu zonodig moet overdrijven met haar supermeloenen
Ja, die van mij ligt alweer drie uur te pitten, ik ben dus in afwachting van Trouwens gisteren even een nieuwe voedingsbh gehaald. De verkoopster verbaasde zich enigszins. Ik heb mijn B cup daar ingeruild voor E...en o, wat zit dat zoveel beter, lekkerder, minder opgesloten
Ik word hier verdrietig.Kenji wil niet slapen en hij is echt super moe.Hij mag niet in z'n zak vanwege die kut enting.Zeggen ze voor de koorts.Hij heeft geen koorts netjes 37.Hij hangt nu in z'n aap in de box maar is ook niks.En word er weer tegen hem gepraat zo gaat hij dus helemaal niet slapen.Hij is echt helemaal kapot. Ik zal maar niet zeggenhoeveel ik kolf Smorgens is het 300 en de rest van de dag tussen de 100 en 150. Ik heb de duurste kolf maar wel voor een koopie met 1 jaar garantie. Ikhad hem oor de helft.
Maar Son, jij hebt een dubbele. Ik ben ook heel erg blij met mijn kolfje hoor, een Avent Isis IQ uno. In een mooi tasje en lekker klein (handig voor naar college). Maar 300 Son Jij blijft toch echt oppermams.
Maar balen dat Kenji niet in zijn bakerzak mag. Kan je hem er niet alleen in doen voor het inslapen (heb er verder geen verstand van) en daarna eruit halen?
@Sonja: jij kolft wss full time of niet? Wel superopbrengst. Als jullie kolven, hoe lang kolf je dan per borst en wissel je verschillende keren af of niet? Als ik 1 borst 5 minuten kolf, lijkt er echt niks meer uit te komen en dan geraak ik het al vlug beu. Mss wat te ongeduldig dan. Vlak na de voeding kolf ik eigenlijk niet meer, omdat ik er na m'n idee dan ook niks uitkrijg. Daarom wacht ik steeds een uurtje (wel te rekenen vanaf het begin van de voeding, dat komt ongeveer op een half uur na de voeding)
Kiki ja ik heb die van 300 maar heb hem op de kop getikt voor de helft met 1 jaar garantie.Iemand had hem gekocht maar had geen goede melk en ik mocht hem hebben voor de helft 1mnd oud Ja ik kolf fulltime zeg maar. Ik ben het zat en heb hem in z'n zak gedaan kind is kopleet kapot.Hij heeft geen koorts ik temp wel elke keer om te kijken.Ze zeggen dan dat ze de temp niet kwijt kunnen.Hij heeft geen temp dus heb ik hem in z'n zak gedaan kan hij teminste slapen.Het is zo zielig.
hallo allemaal ik ben even een tijdje weggeweest maar weer helemaal terug.. Hier gaat alles super.. Robin is nu alweer 11 dagen oud. wat gaat de tijd snel.. Het is echt een rustige baby..huilt alleen als ze honger heeft. Ook het slapen snachts gaat goed. hoeven maar 1 keer eruit., meestal rond 5u. Vanacht heeft ze zelfs al doorgeslapen. laatste voeding om 23,30u en melde zich weer om 7u.. ze heeft ook een goed ritme te pakken. het is een zuipertje. ze zit nu al op 100cc en daar blijft ze voorlopig op. Kortom het gaat super. met mezelf gaat het ook weer beter. ben weer een stuk mobieler. heb echt veel last van mn big knip gehad maar het geneest goed. allee zit ik nu nog op een zitband vanwege mn 3 aambeien.. (sorry niet zo smakelijk maar wil het toch met jullie delen.) hahaha Nou ik ga proberen even een fototje van de kleine meid erbij te zetten. oja heb niet bijgelezen dus val nu gewoon in en ga het weer actief bijhouden.. groetjes maro mmmmmmmmmmmmm weet eigenlijk niet hoe ik een foto onder het bericht moet plaatsen. kan iemand me helpen.
Mijn kleine man zit alweer aangekoppeld. Kathy, ik ben naar de lactatiedeskundige geweest en die raadde mij aan meteen na de voeding te kolven of om de dag eenmaal tussen een voeding door. En dan per kant 10 tot 15 minuten. Je moet er volgens haar aan wennen en totaal ontspannen en vooral niet tussentijds naar de opbrengst etc. kijken. En af en toe de kolf verplaatsen.
grrrrrrrrrrr moet ik me eerst gaan aanmelden.. geen zin en tijd voor, haha ik vraag dadelijk wel aan hubbie of hij de avater wilt veranderen.. zet ik hem daarbij.. had net de foto willen verkleinen iets fouts gedaan. hij is nu 1mm bij 1 mm. whahahahha maar toch bedankt voor de tip.
grrrrrrrrrr k*t laptop heel stuk getypt valt ie weer weg ppff poging 2. Ik heb dezelfde kolf als op de foto op de vorige pagina. Heb m van marktplaats. Hij was bijna niet gebruikt en de kraam heeft m helemaal schoongemaakt enz. Hij doet t goed. Mss dat ik morgen ook eens een flesje probeer ofzo. Als jullie dan kolven en geven de volgende voeding de fles, lopen jullie danniet over of valt dat mee? Hier ligt madam voor de tweede keer vandaag heerlijk te slapen op t voedingskussen. Die houden we erin!
Je moet even kijken als zij niet bij jouw drinkt moet je kolven.Later hoef dat niet.Ik kolf hier nu elke 4/5 uur en heb ik genoeg en loop ik niet over Dit is natuurlijk alleen als je genoeg heb.Zolang er tussen laten. En mijn mannetje slaapt heerlijk Langleven de zak. Allen moet hij over een half uur al weer drinken.Zo Ati maar instructies geven hoe en wat hij mag niet naar beneden als hij zo slaperig is.Fles er in schone broek even temp checken en weer slapen.hihi wat klinkt dat streng.Er moet echt even weer wat regelmaat komen.Hij is zo vanslag door alles hier thuis.Ik moet zo naar de fysio woensdsg helemaal vergeten nog steeds dementie dus bereid jullie maar voor
Je heb ook boven de foto size dan verkleinen naar website formaat en dan de link pakken en hier plaatsen de link met img
Daar was ik ook weer even. Heb net m'n schoonouders op bezoek gehad. Hebben een hele fijne Tripp Trapp kinderstoel van ze gehad. Dus daar zijn we erg blij mee. Zag ook een mooie douchefoto voorbij komen. Heb er van mijn mannen ook gemaakt, zal ook even showen hoor! Enne.... heb m'n mannetje om toestemming gevraagd of ik hem mocht plaatsen hoor! Kan me voorstellen dat je hem weer in de bakerzak hebt gedaan trouwens Sonja, en als hij geen koorts heeft dan kan dat vast geen kwaad. Een wild beebje heb je ook niets aan toch?
hihi, nog zo'n mooie papa met uk foto, denk niet dat ik mijn hubbie zover krijg Trouwens, waar is die lijst, onze uk is net zijn geboortegewicht voorbij geraced.