Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wat is het trouwens dat de visite pas echt lekker op gang komt als je allebei juist weer aan de slag moet? Echt iedereen begint nu te bellen....zitten we daarvoor drie weken met elkaar opgescheept thuis ;)

2. bedankt kuki!

nu moet er toch een aug beeb winnen hè hihi

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moge dames...
    Weer best geslapen..manneke is maar 1 keer gekomen vannacht weer en in de ochtend ( 6 uur) en hubbie heeft beide voedingen gedaan :) :) . Heb alleen een keer hoeven kolven rond 5e en voor de rest even bij geslapen.

Son, Valentijn ligt steeds rustiger in de zak. Een heel enkele keer is hij nog boos maar het merendeel valt hij gewoon gelijk lekker in slaap! Echt, ben er nog zo blij mee!

Knuffie

4. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, hier juist een iets mindere nacht gehad. Zouden ze het met elkaar afspreken dat ze het om en om doen of zo?
    Maar ze is vanmorgen met Arno onder de douche geweest en geloof dat ze nu lekker ligt te slapen.

En Stefaniek Fay doet ook mee aan de BVDM dus mijn stem gaat al naar haar ;)

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki waarom informeer je niet bij een bekkenbodem thearpeut.Misschien heeft ze wat tips zou er wel wat aan gaan doen om te trainen.Anders blijft het slap.

Kuki ben beniuewd.

Daan heerlijk

Kenji slaapt op zijn rug.In de box leg ik hem wel op z'n zij.Als hij bij mij ligt ligt hij ook wel op z'n zij.En Kiki als hij het toch lekker vind om bij jouw op je buik te liggen geoon lekker doen kan geen kwaat hoor.Niet als jij ook gaat slapen dan he. ;)

Ik zal zo gaan stemmen.

Kenji dus gister heel de dag om de 3 uur gegeven En het gaat super.Hij heeft niet gezeurd om eerder.Gister avond om half 11 de laatste hij kwam om 3 uur en 6 uur.Om 8 uur was meneer wakker heeft lekker bij papa gespeeld daarna nog een beetje in de box.Toen om 9 uur was hij moe en was het ook tijd voor z'n fles en hup in bed.Hij viel gelijk in slaap.Heerlijk is dit weer een beetje ritme.Hij is ook vrolijker.

6. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Mooi he! Ze zou zomaar kunnen winnen he! ;) ;)

7. Van die bekkenbodemtherapeut dacht ik ook al! Gewoon stug de oefeningen blijven doen! Ik las laatst dat het tot 6 maanden kan duren voordat alles weer helemaal goed is!

Ik had zelfs nog een genanter probleem...als ik de kinderen op school gym gaf, deed ik weleens mee...nou! Bij hard rennen verloor ik urine! Amiek was toen bijna 2! Dus nu ben ik steeds bezig met de oefeningen!

En over de kraamvisite, wij geven een kraamfeest over 4 weken. Dan komen ooms en tantes en andere mensen die je meestal toch niet over de vloer krijgt. Alle andere visite (dichtbij-familie, goede vrienden en kennissen) zijn allemaal al geweest. We hebben 2 weken heerlijk genoten van elkaar, zonder elke dag visite te krijgen!

Mijn vriend gaat maandag weer werken, dus ik ben benieuwd of er dan juist meer visite komt...

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Meiden weer een topnacht gehad! Mn meisje vind die rolletjes zo lekker, ze slaapt na de nachtvoeding gelijk weer in! Denk dat die dingen een zelfde effect hebben als een bakerzak ofzo.....maar lekker hoor!

En jaaa pa en ma zijn gisteren uit eten geweest! Heerlijk joh..even er tussen uit en Lenthe bij mn zus achtergelaten! Heeft een fles gehad (130 schoon op) en de rest van de avond liggen pitten!
    Dus mn zus wilde iedere week wel oppassen.....okidokie ;) !

Ben zo verliefd op mn meisje en mn hubbie..wat een schatten!

Ik merk echt dat ik nu pas weeer beetje mezelf ben..dat had echt tijd nodig. Herkenbaar?
    De eerste weken alles op een auto piloot ofzo..nu pas besef ik echt dat ik moeder ben en de gevoelens worden per dag sterker!
    Komt vast door de keizersnede en dat Ramon de eerste uren en dagen eigenlijk met haar doorbracht en verzorgde......
    Ben nu zo gelukkig..dit wens ik iedereen toe! En ik wil nog veeeel meer babies! ;)

xxxx

9. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eej ben ik weer

een heerlijke nacht gehad. laatste fles 23.15u en toen weer om 4u en toen pas weer 7u.. en vandaaruit weer het ritme in van om de 3 uur..

Alice ik heb inderdaad al zo'n houdingskussen in huis maar kraam zei dat ze daar nog wat te klein voor was. ik doe nu 2 hydrofliele luiers maken tot 2 rolletjes en leg die in haar ruggetje en buikje.. tot nu toe gaat het goed maar ze wordt al beweeglijker en het buikrolletje duwt ze dus af en toe al weg.. ga mischien vanmiddag toch al het houdingskussentje gebruiken..

Mijn kraam heeft ook gezegd dat ze volgens protocol nu op het ruggetje moeten maar daar was ze het zelf ook niet zo mee eens ivm plat hoofdje krijgen.. ze zegt jij bent de ouder en jij bepaalt wat je voor het kind het fijnste vind..

ookal leg ik robin nu wel eens in de box op het ruggetje ze draait zich al zelf op de zei,.. hahah en dan zijn ze pas 2 weken oud...

trouwens heb nog een vraag. met hoeveel weken mag je de kleine in een wippertje zetten?
    mijn wippertje heeft zelfs een verkleiner en zou haar graag er al eens in zetten maar nu hoorde ik dat dat niet te vroeg mag..
    wie gebruikt al een wippertje en hoe oude waren jullie hummeltjes toen ze erin zaten?

alvast bedankt voor de reacties...

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Maro ik heb kenji ook al een paar keer in z'n wipper gehad meer op ligstand.
    En gewoon vast gezet dat hij niet wipt hen ik ook zo'n stand. ;)

Verder niks te melden.

Enne Lin wanner meld je je hier nu mag je eindelijk.Je hoort niet meer aan de andere kant :)

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Fenne is hier ook al in de wipper geweest. Ook in ligstand dan en dat gaat goed. Ideaal voor als ik haar meeneem onder de douche en ze dan op mij moet wachten

12. Niet meer actief

Hai hai,

Even snel een melding, mn rug gaat weer zeer doen, dus moet weer opstaan, maar het gaat al wat beter.
    Vandaag voor het eerst gewandeld buiten, best wel lekker, maar ik kon nog niet zo'n eind lopen, begon van onder erg te drukken. Hoop dat het snel beter gaat.

Heb nieuwe foto's op de site gezet !

nu effe kijken aan de andere kant

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Gebruik het wippertje al vanaf week 1, gewoon lekker plat liggen, na een fles soms iets meer rechtop zodat ze niet teruggeeft.

14. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zo wij hebben lekker gewandeld vandaag,heerlijkweer ervoor,lekker op een bankje gezeten met een portie kibbeling genoten van de zon...Ashley lekker liggen pitten in de wagen.en daarna weer terug op het gemakkie.
    Mike ligt nu lekker te knuffelen met de kleine.

xxxxxxxxxx

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Net ff hele leuke schoentje gekocht voor Fenne

www.babypaws.nl

Voor jongens en meisjes echt zo schattig en echt leer dus voor in de winter ook lekker!
    Moest t effe delen :-D

Net na t voeden wat afgekolft, kijken of ik de laatste voeding met de fles doe dan weet ik hoeveel ze gehad heeft en slaapt ze mss wat langer. Is t proberen waard dacht ik zo. Heb nu ong 50 dus na de volgende voeding nog een keer en dan lukt t mss wel voor vanavond,,,,, wie weet hihi

16. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ja he ik had het ook al tegen jou gezegd toen je vertelde dat Keano van jou geboren was. Zo van hele leuke naam ;)
    Ik krijg ook heel veel positieve reacties

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Loran: bedankt voor de supertip met de badhanddoek. Leander ligt nu bijna gans de namiddag in de box, zonder heel veel gespuugd te hebben. En hij is toch zo braaf hé. :-D

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Maro, als de wipstoel ook in een ligstand kan, mag het nu al hoor ;) ( vraag heb ik hier ook al gesteld ;) ).
    Naomi slaapt vanaf dag 6 op haar rug.. Maar draait zelf haar hoofdje meerdere malen om ( van links naar rechts etc.).
    En ze heeft geen last van een beginnend palt hoofdje :) ..

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Kathy , :) , blij om te horen!
    Je kan langzaam af gaan bouwen ( als je merkt dat hij niet meer spuugt) met steeds een laagje naar beneden (handoek).
    Zelf heb ik ook een handdoek onder het hoofdeinde liggen van de aankleedkussen..
    Ook ideaal!

20. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Eindelijk foto's in m'n album

Deel Deze Pagina