Gelukkig zeg je zelf al dat het belachelijk is Son! Jij kent je kind het allerbeste en jij weet wat het beste is!
Weet je dat zeker son, want ik vloei nog steeds een beetje... (ook nog rood zelfs ) Kan het met een inleg kruisje af maar toch? Kan mischien dan toch maar even de dokter bellen Enne maak je niet druk he... je doet het echt goed!
Daan hier zei de vk dat het niet langer dan 6 wk mag duren zou anders morgen even je vk bellen.Beter even navragen dan dat het niet goed zit. Ben je niet al ongesteld? Ik vraag me af wanneer dat hier weer komt.
Als ik zo ongesteld ben teken ik er voor is zo weinig... Maar vond het zelf ook al een beetje vreemd dat ik er nog last van heb...
Als je BV. geeft kan het maanden weg blijven sonja Hier ben ik sinds een aantal dagen weer ongesteld ( en je mist het niet hoor!, na 9 maand niet geweest te zijn )
Ja Daantje het zou ook kunnen dat je ongesteld bent misschien? Even huisarts bellen of vk kan geen kwaad. En Sonja..tja hoe kom je van dat gevoel af? Heeft toch tijd nodig..je moet wat meer zelfvertrouwen krijgen jij doet het het beste! En veel naar de meiden van het forum luisteren, die vinden jou allemaal oppermama! xx
Maar het is zo weinig......en ook gewoon nog niet weggeweest..... Heb wel een week of 3 geleden gehad dat het bruinig was ( sorry ) maar is daarna weer rood geworden.. Als ik ongi zou zijn zou het toch wel meer moeten zijn en 3 weken lang al?!
Alice Knuffie. Ja ik denk dat ik het wel goed doe maar ben toch ook gewoon wat onzeker. Wat ik doe weet ik van dat het goed is zo hebben ze me het verteld in het zh.En op het csb.Nou weet ik dat dat ook niet altijd goed is maar ik heb daar zo mijn weg in gevonden.Kenji doet het perfect en is tevreden dus ik denk dat ik het wel goed doe.Maar het is toch moeilijk als je mensen in huis heb.Die er anders over denken en die het dus wel zielig vinden als hij wat huilt en dan praat ik hier dus over nog geen 10 min.want hij huilt eigenlijk niet. Nog 1 dag.Maar ik heb wel echt het gevoel dat ze mij velste te streng vinden.Maar wat ik ook weet is dat ze niks over prematuren weten.en dat die toch echt rust en regelmaat nodig hebben.Heb er denk ik nu wel genoeg over gelezen denk ik zo.En als ik jullie verhalen lees doen we het toch allemaal wel zo het zelfde.
ik vloei ook nog maar heel weinig. Dus dat kan. Met Maartje idem Met Espen loopt eea nog niet zo lekker. We krijgen waarschijnlijk extra kraamzorg, er komt een lactatiekundige en we gaan naar een osteopaat. Aanleggen duurt nml een kwartier... hij wordt totaal wild en overstuur. Is het eindelijk gelukt, dan is hij zo moe, dat hij weinig drinkt. Daarna een half uur kramp en overstrekken etc... en jawel een uur later begint het weer van voren af aan... En dat de hele nacht door. Maar er is hoop.... vandaag 2 goede voedingen gehad. Mijn lichaam lijkt zich aan hem aan te passen en zoveel melk te geven dat hij er de eerste minuut niets voor hoeft te doen,het stroomt eruit, en na die minuut heeft hij de rust om zelf wel te gaan zuigen. Dat waren de laatste 2 voedingen, ik duim... Zag dat Lutein lekker bij iedereen in de armen ligt. Dat kan met Espen nog niet. Best jammer dat hij boven moet blijven in een prikkelarme omgeving. Maar dan hebben we het wel fijn met hem. Overdag is hij dan een zonnetje. 't komt door de bevalling zegt iedereen (VK, kraamzorg) hij heeft het zo moeilijk gehad, zo lang klem gezeten,dat hij echt moeite heeft met de overgang naar deze wereld. Ik lees alles mee, maar nog weinig puf om te reageren. MAar ik leef evenveel mee als eerst. Op website staan elke dag nieuwe foto's ! Jasper is zijn hobby aan het botvieren op Espen.
Daan heb geloof ik wel eens gelezen dat je echt lang ongi kan zijn.Maar ik zou het toch even navragen morgen.Het klinkt me niet goed kan het natuurlijk mis hebben.Hier heeft ze me echt duidelijk gezegt dat het niet langer dan 6 wk mag duren. Maar jij zit nu toch net op de 6 wk?
Weet je het zeker Loran? Gemiddeld komt je menstruatie 8 tot 16 weken na de bevalling weer op gang....dus bij jou is dan supersnel. Overigens vloei ik ook nog steeds..en ook rood.
Wannabe ik herken je verhaal.Hier het zelfde met Kenji als ik hem bij mij laat drinken.Volgende week ga ik het nog een keer proberen als er weer rust in huis is.En anders blijf ik echt alle voedingen met de fles geven.Wel met bv natuurlijk. Anders even je borsten masseren dat het al een beetje loopt voor je hem aanlegt. Fysio is misschien ook iets voor hem.Kenji heeft er baat bij met het overstrekken.
tnx meiden voor de informatie Wan, och, lieverd, ik hoop dat het met Espen snel beter gaat. knuf. Nu "de nacht in"
Wannabe wat jammer dat het nog wat moeizaam gaat met Espen. Dat is toch zo frustrerend! Ik hoop dat het gauw beter gaat, hele dikke knuffel! Naa welke osteopaat ga je? Ik ben naar Makkink geweest (zit in Deventer en Zutphen) super aardige man, kan hem je echt aanraden! Dat vloeien kan ook weleens 8 weken duren, daarna moet je wle echt een arts raadplegen.
Ik vind het ook erg vroeg hoor Loran.Want als we het normaal bekijken zou ik de eerste moeten zijn.Nou geef ik wel bv maar toch.Ik vloei wel weer wat gewoon afscheiding.
Hoop dat kenji vanacht wat beter slaapt. En niet een uur lang speen er uit speen er in spel gaat spelen. .
Lin weltrusten. Ik ga ook maar kolven en dan Kenji voeden en slapen.Ben ook erg moe. Volgende week met Ati smiddags maar eens een tukkie doen.Lekker volgende week tutten met z'n drie.