Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hoop het ook meid! Lenthe spuugt hem ook regelmatig uit....maar als ik m weer even onder de kraan heb gehouden of cinabay erop doe..houd ze m veel langer in en 9 vd 10x valt ze in slaap.

Morgen naar de kinderarts voor die bult (eindelijk) Ben zo benieuwd wat ie eraan gaat doen. De osteopaat zei dat ie misschien operatief moet worden verwijderd (neeeeeeee dat wil ik niet!)
    We zullen zien!

Fijne nacht meiden!

xx

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Wan leuke foto's en stoer pakkie. ;)

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nop, zijn er morgen al weer 7 :) :)
    Gaat snel he?

Enne Alice, suc6 morgen bij de ka! Ga heel erg voor je duimen dat er geen operatie aan te pas hoeft te komen hoor..zou er eng van worden..het idee...Sterkte!

Wannabe, meissie vervelend dat het nog niet lekker loopt bij jullie..hoop dat Espen snel z'n draai vind en dat het met spongen vooruit gaat en jullie heerlijk kunnen gaan genieten...

Ga her ook maar eens m'n kolf opzoeken... truste meiden

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja, het vloeien was na 10 10 dagen gestopt..
    En ik ben afgelopen dinsdag bij de huisarts geweest ( omdat ik ineens weer erg veel last had van stuwing). Die vertelde me dat je na 3 weken alweer ongesteld kon worden, als je flesvoeding geeft ( en je kindje niet hebt aangelegd aan de borst).

Nu ik ongesteld ben, heb ik meteen weer pukkeltjes ( als altijd als ik dat ben), en onwijs veel zin in chocolade ( in zwangerschap lustte ik het bijna niet meer).
    En de stuwing is nu ook minder geworden.
    Dus ik ben sinds donderdag weer aan de pil gegaan,,,

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Welterusten meiden. Dank voor de adviezen.

Alice ik ga morgen Makkink bellen, de VK zou nog kijken naa me voor een naam. Maar jouw tip doet me herinneren dat iemand anders op yoga ook ooit eens zijn naam noemde als een heel goeie !

6. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi meiden, ik lees hier wat over vloeien. Ik heb alleen de eerste 4 dagen na mijn bevalling gevloeid. Op de vierde dag verloor ik een enorm stolsel, en toen is het gewoon helemaal opgehouden.... Volgens de kraamverzorgster was het heel erg snel, maar ook niet vreemd.

Wat ik wel heb is dat mijn migraine helaas terug gekomen is. Ik heb het in best wel heftige versie, en tijdens mijn zwangerschap heb ik nergens last van gehad, maar na de bevalling kreeg ik meteen weer stevige hoofdpijn, echt heel erg klote !

Ook zit mijn kin echt enorm onder de pukkels, Keenan en ik zijn allebei net aardbeien whoeahahaha !

7. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goh ben weer een keer de 1e (da's lang geleden)
    Heb hier een hele goede nacht gehad. Heb Fay om 23.00 uur een fles met 130 cc gegeven en ze heeft geslapen tot 6.00 uur!
    We zijn vandaag weer met zn tweetjes, Arno moest nl weer aan het werk, ben benieuwd of ie nog gaat bellen of mailen ;)

Oja en nog veel erger we zijn vandaag weer begonnen met Sonja Bakkeren :rolleyes:

8. goeiemorgen,

wat goed van Fay om zo lang te slapen!

ik heb ongeveer 3 weken gevloeid, nu niet meer....

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik vloei nog een heeeeeeeeel klein beetje en kan het makkelijk af met een inlegkruisje, dus ook al weer blij. Maar ben niet blij dat die menstruatie weer iedere maand komt, dat heb ik echt niet gemist!

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Zo, mag ik even klagen :p Echt een *piep*weekend gehad. De kleine man is echt uit zijn hum. Hij spuugt ontzettend veel en wil alleen maar bij mij liggen (rechtop op z'n buik). Dan wordt hij huilend wakker, kijkt me aan met z'n natte oogjes, spuugt en slaapt weer verder. En natuurlijk veel verschonen van kleertjes...ik kom de deur dus niet meer uit en draag een zure lucht met me mee :( . Het hoort erbij en zal ook wel weer snel voorbij gaan, toch?
    In ieder geval genoeg geklaagd nu.

Lin, fijn je hier te zien, gezelli. En dat onverwachte, enthousiaste familiebezoek gaat voorbij, ik zie ze de laatste week al een stuk minder. (sorry, je kaartje ligt nog op tafel, nog niet de vrijheid gevonden naar de brievenbus te gaan).

Vloeien, sinds de bevalling heel lichtjes, geen stolsels voorbij zien komen en soms een paar dagen helemaal niets en dan een paar dagen weer wel. Maar gelukkig kan ik het met een inlegkruisje af.

Wannabe, rustig aan meid, vind het al heel wat dat je met alle problemen met Espen hier alweer te vinden bent.

Sonja, jij weer een leeg huis?

grrr....hubbie belt net, of ik wel weet dat de kinderwagen in zijn auto ligt...zit ik weer vast thuis.

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    O Kiki knuf dan kom je maar gezellig bij ons kletsen.
    En nee nog geen leeg huis morgen vroeg.

JET GEFELICITEERD WAT BEN JE JONG HIHI MAAK ER EEN GEZELLIGE DAG VAN

Ik wil ook klagen Kenji half 11 een fles toen half 3 en om 4 uur wakker poepluier en niet meer willen slapen.Ben dus kapot.Hij is nog wel wat in slaap gevallen maar toch om 8 uur weer wakker.Samen een douche genomen en fles.Hij ligt nu op bed en is nog niet moe.Maar de fysio komt rond 11 dus hij moet nu wel wat slapen.

12. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Jet Gefeliciteerd meid!

Hier is t vloeien ook heel weinig, ben savonds na de geboorte een enorm stolsel verloren en op dag 3 een mega ding en daarna bijna niks meer. De kraam zei wel dat t vanaf week 2 weer iets meer kan worden omdat je dan wat mobieler word. Dus mss na een wandelingetje dat je wat meer vloeit, maar dat was bij mij dus ook niet.

Lintje die visiste zo,,,,,,pff meid ik zou er iets van zeggen. Nu zal t door de week natuurlijk wat minder zijn als in het weekend maar toch. Denk ook aan jezelf je zit nog in de kraamtijd en ze is pas 4 dagen dus mss komen je tranen nog (dag 4,5,6 ong) en dan kun je dat er echt niet bijhebben!
    Hoop voor jou dat Tj lekker vroeg thuis is. Roy had de eerste dag werken minstens 20 smsjes en weet ik hoevaak gebeld haha doet ie normaal nooit :)

Wannabe, van de ene kant ook wel lekker dtaje een goed "excuus" hebt om Espen niet van hand tot hand te laten gaan. Wou dat ik hier een goeantwoord op wist, want ik wil t niet word niet gewaardeerd in de fam van roy. Heb sowieso al ruzie met mn schoonzus haha dus die komt voorlopig niet (die is stikjaloers en heeft mij en roy behoorlijk uitgescholden via sms maar goed) Dus wie weet binnenkort heeeeel rustig :-D
    Maar terug naar Espen,,,,,,,,wat een heerlijk manneke!

Trouwens ik bekijk sowieso om de zoveel tijd alle beebiesites en sites en echt ze blijven allemaal mooi :-D

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    en hij huilt nog steeds....o, dit is echt hartverscheurend... (en koppijn opwekkend)

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Jet van harte gefeliciteerd! En nog vele jaren!

Kiki en Sonja: hier net zo...vreselijke nacht gehad en ze gaat nu overdag lekker verder. grrrrr....heb ook zo'n hoofdpijn!

15. Ik kan al aardig verleiden hoor...

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wow Roos! Verleiden kan ie zeker ja!

Wacht ik hou mn laptop even bij lenthe...mischien wordt ze dan stil haha

17. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!

Over het vloeien. In het begin vloeide ik behoorlijk, heb ook hele grote stolsels verloren (daarom kreeg ik nog twee extra zakken bloedtransfusie immers), de laatste week is het wel een stuk minder geworden. Kan het nu zo langzamerhand ook wel met een inlegkruisje af denk ik. Ik kan alleen niet zo goed tegen verband/inlegkruisjes en al helemaal niet waar plastic onder zit (daarom gebruik ik normaal gesproken ook altijd tampons) dus ik gebruik nog steeds kraamverband (en de netbroekjes) want dat "lucht" het meest zeg maar.

Kraamtranen kwamen bij mij best laat (na een week ongeveer) en hebben wel een paar dagen geduurd. Echt een hele rare gewaarwording. Ik kon echt niet meer stoppen, bleef maar janken..... Heb ook heel wat afgesnotterd boven het ledikantje van Nick! :oops: Maar het lucht zeker wel op...

Verder hebben we hier een wat mindere nacht gehad. Hier ook meerdere malen het spelletje speen-erin-speen-eruit gehad, we waren vanochtend dan ook beiden gebroken. Hopelijk gaat het komende nacht weer wat beter.

Nou, ik ga even mijn jongetje zo weer de luier en de fles doen, tot laters....

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen!

Jippie!
    Naomi heeft haar zieke moeder ( heb de griep :cry: ), verwend vannacht..
    Ze kreeg om 21.45u. de fles, en kwam toen pas om 03.15u weer!
    En nadien om 06.45u.
    En is nu net wakker!

JET-> GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Roos21-> Echt een versierder zeg, leuke foto's!

Ik moet nodig nieuwe foto's plaatsen..
    Zal mijn moeder even om haar camera vragen, daar staan veel op..
    Mijn foto's staan nog op een wegwerpcamera :oops: ..

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Roos, mooie foto's, heerlijk koppie.

Alice, jij dus ook zo'n dag, best afzien zo. Nachtelijke spookpartijen beginnen erin te hakken en de wallen beginnen ook te ontstaan :(

Son, gelukt met de fysio, is Kenji er een beetje doorheen gekomen of heeft ie liggen slapen ;)

Missgroovy, die foto op je home van Fenne is zo lief, echt een meid.

Heeee, hij slaapt! Ben op m'n zij op bed gaan liggen, hoofd bij de borst (selfservice) en nu slaapt ie...benieuwd hoe ver weg ik kan komen, zonder dat ie wakker wordt...

Deel Deze Pagina