Hihi Kiki ja hij was wakker.Lekker alles onder gepoept bij de fysio hihi.Niet van hem hoor.Hij ligt nu te drinken en gaat dan weer lekker z'n bed in. En slaapt hij nog? schrijf zo wel weer verder.
yep, slaapt nog steeds, heb me tepel alweer losgepeuterd gekregen, nu m'n bh nog uit z'n klauwtjes krijgen Loran, fijn dat naomi jou wel een goede nacht heeft gegeven, en ook ochtend! Gaat het wel weer iets beter met je?
Hahaha Alice, zo blijven we bezig.... Vergeten jullie op dit soort dagen ook voor jezelf te zorgen (eten, aankleden, drinken)?
Dat gevoel had/heb ik ook heel erg. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik mijn hond verwaarloos, terwijl ik best weet dat het niet zo is... Voor de geboorte van Merijn deed ik heel veel met hem. Lange wandelingen, spelen enz. Nu wandel ik niet zoveel en lang met hem (vriend doet dat) en aan spelen kom ik helemaal niet toe. Gelukkig is er veel bezoek die met hem speelt. Maar dat gevoel herken ik dus heel erg. Ik hoop dat het over gaat en dat ik meer tijd krijg voor mijn hond.
niet echt.. heb het steeds koud, en hoofdpijn.. ook rent ik steedsd naar de wc. Arme naomi.. minder aandacht voor haar..
Eerder arme Loran hoor, en je moet al zoveel alleen doen. Naomi komt echt geen aandacht te kort hoor! Maar schiet niet echt op zo met jou, goed aan de vitamientjes, jus d'orange en laat je maar lekker verzorgen door je moeder. <knuf>
mijn ouders hebben nog 1 dag nachtdienst.. Niet aanwezig .. Zal zo zelf met naomi naar het centrum moeten lopen om het op te halen , en ook voeding voor naomi..
Zwaar hoor, geeft mij alvast een beetje een idee hoe het straks is als hubbie weer naar het buitenland gaat (hij gaat over drie weken alweer weg). Ik zie er echt als een berg tegenop, zeker omdat ik nu nog geen idee heb hoe ik tijd voor mijn studie in ga plannen. Maar blijf het positief bekijken, komt vast allemaal goed.
Hoi meiden Eindelijk van mij ook een berichtje bij de mamma's Jet gefeliciteerd met je verjaardag Roos wat een schatje ! Loran beterschap en ik duim voor het gesprek tussen jou en je vriend. Zou mooi zijn als jullie er uit komen. Lintje, ik kan niet op jouw site komen? Als ik de banner onder jouw berichtjes aanklik krijg ik consequent een foutmelding. Maar als ik bijv Kenji aanklik krijg ik wel zijn site, is van dezelfde Toko toch? Iedereen heeft het over hoe mooi Lutein is, sip pruillip.... . Die visite is schandalig. Sorry hoor, een uur eerder komen bij iemand die koud bevallen is..... ! Ik weet alleen niet wat je er verder aan kunt doen. Behalve zeggen dat het schandalig is, maar ja dat doe je dan ook weer niet.... Lastig hoor Hier nog nauwelijks visite gehad, dat hadden we ook op het kaartje gezet. Bevalt hier prima tot nu toe. We hebben alleen nog naaste familie gehad en ook dat gaat heel relaxed. We zijn heel veel met zijn drietjes en dat vinden we zálig Past Lutein maat 50 en 56 niet? Robin verbazingwekkend genoeg nog wel. Is wel grappig want we hebben eigenlijk maar 4 pakjes die we prettig vinden in maat 50. Dus ze ligt vaak in hetzelfde. Maar om nou maat 50 bij te halen . Robin is nu trouwens bijna terug op haar geboortegewicht, misschien morgen (vandaag was ze 4440, moet 4480 zijn). Tjonge wat heeft dat lang geduurd zeg. We hebben de weegschaal gehouden, gaat pas weg als ze over haar geboortegewicht heen is. Zolang we borstvoeding gaven (afgekolft in flesje) bleef ze weinig tot niets aankomen. Nu zijn we sinds vrijdag helemaal gestopt met borstvoeding geven (ik kolf en gooi het weg) en ze komt aan als een speer! We denken dat mijn borstvoeding dus gewoon écht niet goed was, vandaar dat ik het nu ook liever wegspoel dan aan mijn kind geven. Zolang we nog half borstvoeding/half Nutrilon gaven, was het constant blèren en honger na een flesje borstvoeding. Gaven we Nutrilon, dan was ze tevreden en stil Ik kolfde 15 à 20 minuten per borst(5 keer per dag), dus dat moet toch wel de goede vette melk geven maar ze had alleen maar honger Wannabe, bij het aan de borst drinken had ik dezelfde problemen als jij met Espen. Woest, rood aanlopen, schoppen, slaan, boos met haar koppie schudden, zwaar gefrustreerd kind... Vandaar dat ik toen volledig ben gaan kolven. We hoopten dat als de melk sneller toe zou schieten dat het wel zou lukken, maar mijn productie was dus ook niks Voel me er wel goed klote onder hoor dat het niet is gelukt. Hoewel ik wat stoppen met borstvoeding betreft wel heel veel steun krijg uit mijn omgeving. Het voelt toch als falen . En dan nog zon stomme marathon bevalling die eindigt in een keizersnede. Heb op het moment echt het gevoel dat ik compleet heb gefaald en tekort schiet als moeder Kan mn kind niet baren, kan mn kind niet voeden Durf mijn bevallingsverhaal niet eens neer te zetten. Ik moet maar even in de gaten houden dat die rotgevoelens niet erger worden, want das natuurlijk niet goed Vanmorgen hadden we trouwens de gehoortest en die was goed. Dus das in ieder geval mooi. En Robin is een lekker schatje en een heel rustig kind. Ben nog steeds helemaal verliefd Nou ik brei er maar weer even een eind aan Groetjes Kirsten
Okee, we hebben het advies van het cb toch maar genegeerd... We hebben Omneo in huis gehaald. Ik ben benieuwd hoe Merijn het gaat doen....
Kirsten, meid toch! Je hebt absoluut niet gefaald, je hebt je kind negen maanden gedragen, beschermd en gevoed (en hoe 4480). Jullie voelen je niet goed bij de borstvoeding en gaat daarom over op FV, dan doe je toch wat je denkt dat het beste is, en daar wordt Robin ook heel gelukkig van. Volgens mij knuffel je, lach je, troost je...wat kan je nog meer bieden? De bevalling is anders gelopen dan verwacht, maar uiteindelijk is Robin op de wereld gekomen en heb je het harstikke goed gedaan! Jij bent gewoon een supermoeder! Stefanie, ben benieuwd hoe het met de nieuwe voeding gaat. Daantje, gelukkig wat herkenning bij jou met het voorbij lopen van jezelf.
Ja hoor Kiki, moet me nog steeds aankleden...pff Hopla meid, wat naar dat je je zo voelt...en het is echt niet nodig! Wat Kiki al zegt je hebt haar 9 maanden gevoed en gedragen..daarna heb je veel pijn en moeite moeten doorstaan om haar op de wereld te brengen! En ze is ontzettend mooi en het allerbelangrijkste: gezond! Je kan niet meer doen dan troosten knuffelen en verzorgen...dat doe je super! En je hebt nog geprobeerd om bv te geven, terwijl je nog met herstellen van de ks..petje af hoor..ik ben gelijk fv gaan geven dus dan kan ik mezelf ook zien als dat ik gefaald heb? Nee hoor, je doet het fantastisch ok!
Hier net de vrouw van het csb aan de tel gehad.Ze wilde weten hoe het ging met om de 3 uur.Had het nog over het speen spelletje.Zij zei dat als je hem gegeven hem niet gelijk weer na 1/2 min terug moet gaan als hij hem kwijt is omdat ze zo toch de aandacht krijgen die ze willen.Je moet eigenlijk dan weer 10 min wachten volgens haar.Plus dan willen ze de speen ook langer vast houden zei ze. We gaan het maar proberen of dat het helpt. Hier vergeet ik ook te eten hoor.Net ook moest ik plassen maar toch eerst maar de fles gegeven en zelf dus met dicht geknepen benen gezeten Hopla als het zo beter is is het toch goed je heb het geprobeerd.Waar ik de kolf vandaan heb die vrouw had alleen maar water en geen vet in haar melk.
Dat herken ik ook.. Naomi gaat voor alles! Zit nog steeds in de pyama, nog niet onbeten, of drinken gehad ..
Hopla, meissie...ben juist heel trots op je dat je de knoop hebt doorghak en hebt gekozen wat het beste is voor Robin ipv dat je door blijft modderen met de bv omdat je het zelf wil! En echt, we zijn hier juist allemaal heel trots op je! hele dikke knuf voor jullie meissie! Kiek, ben ik weer ff...zoonlief wilde weer eten..heeft vannacht maar 1 voeding gevraagt maar probeert nu de schade in te halen volgens mij...is na krap 2 uur weer wakker en wil eten of huilen . Maar ik wil op z'n minst 2 1/2 uur tussen de voedingen hebben dus een aardig gevecht vandaag ZUCHT..en dan moet ik in die "vrije" tijd tussendoor ook weer kolven en als er dan nog wat tijd over is kan ik mischien wat eten en drinken... de douche zal moeten wachten tot vanavond als hubbie weer thuis is.... zo ook nog ergens de tijd zien te vinden voor de boodschappen.. Vraag me af hoe m'n mamsie dat vroeger deed terwijl zij 5! kinderen had :-k :-k :-s
Kirsten : zie wat Kiki schrijft. Je kindje ter wereld brengen is al een prestatie op zich, zeker voor jou. Negen maanden afzien ook. En stoppen met bv is vervelend ,maar als het beter met Robin gaat lijkt me dat alleen maar fijn voor je. Kiki: wat een K- weekend zeg. Spugen lijkt me ook niet iets om blij van te worden. En dan zo'n zielig huiltje ..
Daantje, dat vraag ik me ook af bij mijn moeder. Die had er op een gegeven moment drie rondlopen met steeds 11 maanden ertussen... (ik ben een nakomertje en mams had toen genoeg oppas in huis ) En dat kolven, ik heb ook geen idee wanneer ik dat moet doen, en jij moet kolven, ik doe het enkel voor een voorraadje...pfffff... Toch is het het allemaal waard, heerlijk zo'n klein hummeltje. Wannabe, dat spugen is echt zielig, doet hem echt pijn, hoop dat het snel overgaat (poept en plast verder gelukkig goed).