Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Hopla: kop op meid. Het is niet omdat je geen bv geeft dat je daarom een minder goede moeder bent. Kijk maar hoeveel dames onmiddelijk flesvoeding gaan geven, die nog niet eens proberen om bv te geven, dat maakt hen toch ook geen minder goede mama. Je hebt het geprobeerd en daar mag je ook best trots op zijn. Als je kindje niet goed aankomt op de bv, is het beter om fv te geven dan hé.

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki hoeveel tijd zit er tussen je voedingen?
    Denk dat hij te snel achter elkaar drinkt of niet of te veel?Kenji had hier vande week ook 3 keer dat hij spuugde maar er zat gewoon te weinig tijd tussen.

Ik vergeet ook wel eens te kolven maar word dan gestraft met zere borsten. :(

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Daarom is dat zo'n beetje het enige dat ik niet vergeet :) :)

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hij komt om de 2,5 a 3,5 uur overdag en 's avonds en 's nachts om de 3,5 a 4,5 uur. Er is niets veranderd, gekke is dat hij ook spuugt in z'n slaap (wordt ie wel even wakker). Boertjes al geprobeerd, niet plat neerleggen...geen idee. Maar vrijdag naar het CSB, misschien dat ze daar een idee hebben.

En dat jullie van die knappende meloenen hebben, nog niet meegemaakt hier (gelukkig ;))

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dank jullie wel voor jullie felicitaties, alleen voel ik me vandaag totaal niet jarig, want ik heb echt een klote-ochtend achter de rug....

Eerst ging het vanmorgen helemaal super ! Keenan werd om half acht wakker, heeft een voeding gehad, Amber lag nog heerlijk te slapen dus ik kon ook nog lekker douchen. Daarna Amber wakker gemaakt, want we moesten nog naar de winkel om taart te halen. En daar begint de ellende allemaal !

Nadat ik de taart had gehaald moest ik Amber en Keenan allebei weer in de auto doen. Het was voor mij de eerste keer dat ik boodschappen ging doen met twee kinderen, dus mijn hoofd liep een beetje over. Ik had mijn tas even op het dak van de auto gezet zodat ik Keenan en Amber kon vastzetten....... Tsja, jullie raden het waarschijnlijk al: ik ben dus weggereden terwijl mijn handtas nog op mijn auto stond ! Toen ik thuis was kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn tas nergens kon vinden, dus ik was behoorlijk in paniek ! Als een gek ben ik terug gereden naar Wormerveer in de hoop dat ik mijn tas nog terug kon vinden, maar helaas........... Iemand heeft mijn tas meegenomen ! Ik naar de AH, helemaal in paniek, daar heb ik Erwin gebeld. Die zei tegen mij dat ik meteen naar het politiebureau moest gaan om aangifte te doen, dus huppakee, ik met twee kinderen naar de politie.

Ik heb aangifte gedaan van vermissing van mijn handtas, met daarin mijn portomonnee met bankpasjes, rijbewijs, huissleutels, noem maar op en het zat er wel in.........

Dus nee, mijn verjaardag is totaal niet goed begonnen, ik was zoooooooooooo boos op mezelf en helemaal overstuur.

Gelukkig was mijn schoonmoeder in de tussentijd bij mij thuis aangekomen en die had de sleutel mee, dus ik kon wel weer naar binnen, maar ik moest meteen een heleboel regelen met pasjes blokkeren enzo.

Toen ik dat geregeld had, konden we eindelijk een kopje koffie met taart nemen. En ja hoor, door dat gerace van mij met mijn auto was de taart van mijn stoel gevallen en de hele taart geplet, dat kon ik er ook nog wel bijhebben.........

Anyway, ik ben nu aardig bijgekomen van het drama en voor mijn verjaardag krijg ik van Erwin een prachtig mooie nieuwe handtas van Oilily !

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Kirsten, je hebt het juist heel goed gedaan, je hebt gekozen voor wat in jullie geval het beste was en daar mag je trots op zijn! Als je door was blijven ploeteren, was dat voor jullie allebei niet goed geweest tenslotte!

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jet het zit je niet mee.Maar met het lezen van je verhaal en dat je schrijft ik zet hem op het dak.Zag ik je dus al weg rijden lees ik verder en je doet het ook nog .Moest wel evenb lachen.maar het is helemaal niet leuk.Hoop dat ze hem nog terug brengen.

8. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Wat klote jet. Zulke dingen kun je er altijd net even bij hebben, maar net als Sonja zag ik je ook al weg rijden toen je schreef dat je je tas op het dak had gezet. Maarre heb je 2 sleutelbossen dan? Hoe kon je anders wegrijden dan? :(

Ik ben hier helemaal blij, ze hebben net het schilderij wat we besteld hadden afgeleverd. We hadden een foto van Fay op canvas laten drukken en hij is leuk! Alleen wel een beetje groot.....

9. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0

Dit is 'm en dan 90 x 90 cm

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ien, ik heb een tik als ik met de auto ben, en dat is dat ik mijn sleutelhanger van Teigetje altijd in mijn mond stop, dus ik had mijn autosleutel vast met mijn mond !

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Jet, hoe krijg je het voor elkaar...echt onwijs balen. Ik zou er ook flink van overstuur zijn.

Ien, je linkje doet het niet helemaal.

Trouwens ik wilde ook een fotootje plaatsen met photobucket, maar ik moet een zipcode invullen en die wil ie maar niet pakken...tips?

12. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    heb 'm aangepast nu moet ie het doen.

13. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ashley spuugde ook in dr slaap...voorgelegd aan CSB en die zei rustig laten drinken tussen door laten boeren,en na het drinken 15-20 min in maxi-cosi of wippertje zetten dat het eten goed zakt..bij ons heeft het effect. :D

14. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Wauw, dat is mooi Ien! Echt geweldig. In het echt vast nog veel mooier...

Wat balen mvamberenkeenan van je tas. Kan me voorstellen dat je op dat moment even zoveel aan je hoofd had en je tas hebt laten staan. Had mij ook zeker kunnen overkomen. Mijn man heeft een keer zijn portemonnee op het dak neergelegd toen hij bij huis weg reed. Stond er in één keer een jochie met zijn moeder bij ons aan de deur. De portemonnee was van het dak gevallen aan het einde van onze straat (pasjes en geld lag overal). Het jochie heeft toen alles bij elkaar verzameld en kwam het nu netjes terugbrengen. We hebben hem toen gelijk 25 gulden (was het toen nog) gegeven. Z'n moeder wilde dat eerst niet eens hebben maar het was het ons absoluut wel waard! Wat een gedonder inderdaad om alles te moeten blokkeren enzo. En z'n rijbewijs zat er in.... pffft. Wat waren wij blij zeg!

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik wil hier ook de zwart wit foto's op canvas laten zetten.
    Nog geen tijd gehad.Maar we gaan er nog een stel maken.Dus ik moet even kijken welk ik het mooist vind. ;)

16. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Je hoeft geen postcode in te vullen... Zo deed hij het bij mij wel...
    succes!

17. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    OOOOOOOOOOOH, IK BEN ZWAK,ZWAK,ZWAK............

We laten Merijn nu alle slaapjes in haar wieg doen. Voorheen sliep ze bij mij of in de box...
    Net was ze dus ontroostbaar toen ik haar in de wieg legde. Heel hard en lang huilen als gevolg. En wat doet deze mama..... :oops:
    Ze haalt haar kind er gewoon uit.
    Eenmaal bij mij viel ze meteen in slaap. Tja, wat moet je daar nou mee?

Ik heb haar nu trouwens weer in haar wieg gelegd. Maar voor hoe lang?

18. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    stephanie......... ben benieuwd met omneo hier doet ie het goed

19. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Aan de papa heb ik trouwens geen steun.. Die haalt haar er na een miniscuul geluidje al bij zich.
    Hij vindt het vreselijk als zijn dochter huilt, zegt ie dan...

20. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Danielle: Ze heeft de fles net niet leeg gedronken. Het ging ook heel moeizaam met de nr 1 speen. Heb halverwege de nr 2 speen gebruikt. Geven jullie het wel met de 1 speen?

Deel Deze Pagina