Nou ik hoop dat ik niet onterfd word..... Maar in tegenstelling tot hetgeen ik hier eerder heb geroepen, heb kik zojuist Ysabelle alleen thuis gelaten toen Gabriel uit school kwam. Maar ze viel na een half uur huilen eindelijk in haar bedje in slaap om half 3 en om kwart over 3 gaat de school uit. Ik dacht wat doe ik nu? Mijn moeder gebeld, die zei lekker laten liggen en dat heb ik dus ook gedaan. De school is hier nog geen 500 meter vandaan en ben dus ook met de auto gegaan, ik was binnen 5 minuten weer terug. Maar toch.... vind het wel eng en riep altijd dat ik dat nooit zou doen, maar wat had ik dan moeten doen? Ze heeft de hele dag nog niet geslapen en was gewoon helemaal op. Wat hadden jullie gedaan?
Het is gelukt \/ Mijn mooie man, hier helemaal gelukkig omdat ie in het 10-min-zonder-luier-spartel-moment zat En Kuki, persoonlijk zou ik het ook doen. Maar dat ben ik, en veel mensen zouden het niet doen. Ieder z'n eigen keus daarin.
Kiki wat een geweldig koppie! En is het goed gegaan die 10 minuten? Op een of ander manier lukt het Fay nl om dan net te gaan plassen. Gisteren was het trouwens poepen, maar dat was bij papa
Ik had, denk ik, hetzelfde gedaan. Ik heb dat dilemma ook, maar dan met de hond uitlaten. Heb haar trouwens wel alle keren meegenomen moet ik zeggen...
vinden jullie dat ook laat dat je teruggave van de kdv rond de 20 ste pas terugkrijgt,dat wordt krappeboel begin van de maand hypotheek,kdv.
Heb jij het al geregeld dan ik moet nog antwoord terug krijgen van de belastingsdienst. Even een vraagje slapen jullie ukkies in pyama? Ik wil hem er wel in laten slapen maar als ik hem s'avonds uit moet kleden is hij gelijk klaar wakker en wil dan niet meer slapen.Hoe doen jullie dit.En al zo vroeg in dat ding hijsen vind ik ook wat.
Sonja: Merijn slaapt gewoon in haar kleertjes. ik heb pas pyama's vanaf maat 62, maar hoe ik het dan ga doen...... geen idee. Misschien voor de laatste voeding na het verschonen?
kuki, ik had precies hetzelfde gedaan steph nze kraamhulp (en ik ook) vind dat babys niet voor niet huilen, en dat er dus blijkbaar iets is. Dus troost nodig heeft. Langzaam laten wennen dat ze in wiegje in slaap valt. Ze vind het misschien wel eng zonder jouw stem of hartgeruis. Espen was de eerste paar dagen alleen bij ons, sliep ook alleen maar bij ons in, en nu gaat hij als hij moe doet zijn wiegje in, als hij een beetje jammert, vind ik dat prima, maar huilen gaat hij er gelijk weer uit. Ben erg blij met de kraamverzorgster. Nu is het bij jou al weer wat weken verder, maar als hij dit nog eng vind, zou ik het mooi rustig aan doen. Het is wel heel verschillend per kind wat wel en niet werkt, merk ik hier. VEel verschillende karakters natuurlijk. Sonjaw : hier geen pyama's (nog) We hebben extra kraamhulp gekregen. Eerst even 4 uur en ik denk dat dat voldoende is ( gelukkig). Ik eet nu al aan tafel en mijn toeschietrefelx blijkt zo extreem te blijven dat Espen van zijn gegil en gespartel afkomt en gelijk kan drinken. Lig nu lekker op bed te typen
Ik verkleed Thorsten ook niet in speciale nachtkleding. Wel trek ik ruwe kleding (spijkerstof o.i.d.) 's nachts uit.
Milana krijgt wel een pyamaatje aan met slapen.. Maar ze gaat ook savonds in bad dus dan is dat wel zo fris.. Hier gaat trouwens alles super! Heerlijk zo mama van 2 kids
sonja nee ik kan het nog niet aanvragen ze hebben de formulieren van 2008 nog niet. maar ik heb het hier op de site gevraagd...diegene zei rond de 20 e