Zat je in een strafkamp. Hier waren ze erg makkelijk.Mochten alles.Zelfs de keuken in.Kregen drinken alles als we er omvroegen.Ik drink veel water en vroeg dan gewoon een pak kreeg er zo veel als ik wilde.
Danielle de man die ik heb gesproken zei dat het min 2 maande duurde voor ze het normaal verwerkt hebben.Maar ik moest maar uit gaan van langer.
Effe lachen kwam deze tegen.http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=59745 en dit stond er als antwoord volgens mij is verhitten alleen niet genoeg. je moet het zo goed verhitten dat er "bubbels" op de kaas komt. anders ff googlen...
ff een vraagje, vinden jullie het ook zo moeilijk om de plooitjes in het nekje helemaal af te drogen, nou vind ik echt niet makkelijk hoor! hij houd steeds zijn nekje tegen zijn borstkas aan...iemand tips?
Word gek van dat gehuil...vreselijk. Is weer raak sinds 20.00 al weer aan het gillen. Ze heeft geen honger, wil geen speen, niet gepoept, ligt bij me...maar blijft aan de gang. Nog zo'n nacht en ik word echt gek hoor...ik kan wel 60 uur slapen denk ik zo moe dat ik ben.
Alice, ik kan het me helemaal voorstellen. Ik zou zo veel over hebben voor een nachtrust van acht uur achtereen. Hoop dat het snel verbeterd.
Niet mee blijven lopen alice maar de wijkverpleegkundige bellen als je het niet meer weet, dat lucht in ieder geval op en misschien kunnen ze je verder helpen. Heb ik ook gedaan afgelopen week en echt het lucht enorm op.
Ik ben geshockeerd...vannacht om 0.30 een voeding, daarna om 4.30 en toen pas weer om 8.30. En meteen daarna heeft meneer besloten door te pitten. Ik ben nu dus gewoon aan het ontbijten! Wow, dit is echt relaxed, wat een verschil met de afgelopen dagen Misschien kan ik zo zelfs even lekker relaxed douchen.
mogge meiden! Kiki, woow ff alles relaxt! zalig! Rapoenzel , bedankt hihi bespaard mij de moeite om terug te lezen ik ga meneertje eens wassen en aankleden... latersss
Moge dames, heb eigenlijk hier ook wel een goeie nacht gehad..half 10 heeft meneer nog een fles gehad, om 2 uur, half 6 en half 9....Mag niet echt klagen dus.Was lekker vroeg naar bed gegaan zelf dus best uitgerust Hebben gister een nieuwe tv gekocht, kon nog wel tv kijken maar alles was groen ( wel verschillende kleuren groen, wist niet dat er zo veel verschillen waren 8) ) Kreeg echt flash back's van de hulk. Hebben nuu zo'n lcd, breedbeeld..bla blabla noem maar op. Hubbie helemaal blij. Heeft gister uitgelegd wat deze wel niet allemaal kan ( snap niet dat we al die tijd zonder konden ) Ben zelf allang blij dat we weer meer kleuren hebben dan alleen groen . Verder vandaag toch de dokter even gebeld over m'n bloedverlies ( nog steeds) en word tussen 11 en 12 terug gebeld. Hou jullie op de hoogte