Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi26

demi26 Niet meer actief

Vandaag mijn eerte dag alleen en tot nu toe gaat het goed. Mijn mannetje is na even protesteren in slaap gevallen in zijn grote bed... Goed he? Straks lekker in bad, voeden en dan naar het weeguurtje op het CSB... Ben benieuwd wat hij nu weegt... zo en nu ff lekker ATWT kijken... Toedels

een blije mam!

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    M'n eigen banner doet het weer :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier een lekker nachtje achter de rug.
    Leander heeft om22u40 z'n laatste voeding gekregen. Rond 1 uur deze nacht was hij wat huilerig, maar had niet echt honger, heb hem dan maar bij me genomen in bed. En dan heeft ie geslapen tot 5 uur. Wat doet dat deugd om eens zo lang te kunnen slapen.

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge mama's

Lekker m'n huis weer voor ons 3 :whistle: :whistle:

Kenji heeft goed geslapen.
    Half 11 half 3 en half 6 en toen pas weer om 9.15
    Hij ligt nu lekeker met papa in bed.

Daan lekker dat je zo heerlijk heb kunnen slapen.

Alice hoe is het bij jouw huilt ze nog steeds.Of heb je nog een beetje kunnen slapen? knuf knuf

Kiki lekker he.

Demi succes met de eerste dag het valt best mee hoor ;)

5. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eej HALLO

hier wederom ook weer een goede nacht. om 23u de laatste fles. toen om 4u en 7u..daarna lekker terug in bed en tot half tien geslapen.. nu moet ik zo wee voor een flesje. ik moet zeggen zo gaat het bij ons al vanaf dag 1.
    nog geen moeilijke nacht gehad.
    kan me voorstellen bij anderen dat het superzwaar wordt als je al een paar nachten niet geslapen hebt..
    duim vor jullie dat de tijden wat beter worden..

verder slaapt robin hier ook in de gewone kleertjes. tenzij ze een ruwer broekje aan heeft dan die ik deze uit en doe een pyjama-tje aan.. meestal heeft ze al zachte kleertjes aan dus daar kanz e prima in slapen. ook laat ik de sokjes aan maar meestal raakt ze deze snachts toch kwijt. hahaha.

owjeeeeeeee wilde nog veel meer typen maar ben nu al alles kwijt wat ik net bijgelezen heb.. grrrrrrr
    heb nu veel meer last van dementie en hormonen dan toen ik zwanger was. volgens mij krijg ik nu gewoon de dubbele portie. whaaaaaaaaaa gek wordt ik ervan en mijn mannetje ook haha

dadelijk lekker met mn moeder winkelen. en mn mannetje blijft alleen met robin.. heb even de behoefte om er alleen op uit te gaan..
    neem aan dat dit toch wel normaal is ? voel me wel een beetje schuldig ten opzichte van robin dat ik haar achter laat.. maar niet mn hele leventje kan toch alleen om haar draaien toch?

ojeeeeeeeee nu begin ik te twijfelen.. ben ik abnormaal of stel ik me nu weer aan.
    fuck die hormonen weer.,..

nou ik ga haar maar eens verschonen en dan flesje.

tot laterzzzzzzzzzzzz

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Sonja wat lekker je huis weer voor jezelf, het is altijd leuk als mensen komen maar als ze gaan is dat ook wel weer erg fijn.

Alice meid hoe gaat ie met je?

Hier heeft Isa van de week een paar dagen ook veel gehuild vanaf zaterdag was ineens alles weer bij het oude een relaxte baby en weinig gehuil... en er was werkelijk niets gebeurt of verandert dus waarom dat was .... Ze huilt trouwens altijd overdag en nooit s nachts.

Morgen ga ik naar het csb om te wegen en te kijken of ik haar incidenteel mag inbakeren. Omdat als ze zo huilt ze zichzelf 180 graden omdraait in haar bedje.
    Zo hard dat ze dan schopt en zwaait met haar armen.
    Nu heb ik weer begrepen dat het sprongetjes kunnen zijn en dat staat in het boek oei ik groei schijnbaar goed beschreven.... dus die ga ik straks denk ik maar even halen... scheelt misschien af en toe stress ;)

Ben verder bezig met een jurkje voor Isa te maken als die klaar is zal ik een foto plaatsen. Er hoeft alleen nog maar een roezel aan de onderkant.
    Zo en nu ga ik de douche opzoeken ;)

7. Mogge meiden

Allereerst bedankt voor alle lieve woorden
    Het stomme is dat ik ook wel weet dat ik de juiste beslissing heb genomen, want het gaat gewoon niet. Maar toch blijft dat rotgevoel een beetje knagen. Ik had me ook gewoon zó ingesteld en verheugd op bv geven.... maar ja :rolleyes:

Robin ligt hier nog in van die pakjes uit 1 stuk met voetjes. Zijn dat boxpakjes? Die vinden wij het prettigste, lijken me ook lekker zitten. Aangezien we toch nog geen visite hebben buiten naaste familie, vinden wij het ook wel prima. Nog tijd zat voor modieuze kledij ;)

Verder schrik ik een beetje van jullie nachten :confused: ! Nou hadden we wel de indruk dat we enorm boften, maar jeminee zeg. Durf bijna niet te vertellen hoe onze nachten zijn ....

Robin slaapt al vanaf de 1e nacht in het ziekenhuis iedere nacht 1 ruk van een uur of 6 achter mekaar :oops: ! Als we haar dan een fles hebben gegeven slaapt ze vervolgens nóg een uur of 4 à 5 door. Dus bijv vannacht van 22.00 uur tot 4.30 uur, toen flesje gegeven. Vervolgens na haar fles weer doorgeslapen tot 9 uur :rolleyes:

Iedereen in onze omgeving (met kleine kids) is ook zwaar jaloers op ons hoor. Sommigen willen eigenlijk niet eens meer met ons praten, hihihihi. Maar wij hebben dus bijna normale nachten hier. Ongeveer 6 uur slapen achter mekaar, dat is slechts een iets kortere nacht dan voorheen 8) .

Ondertussen duimen wij iedere nacht dat het zo blijft. Want met die smurfjes weet je het maar nooit. Het kan ineens veranderen. Maar tot nu toe knijpen we in onze handjes. Wil iedereen sterkte wensen met de spookjes. Want die van ons heeft een paar keer krampjes gehad en 's nachts gespookt en dan zijn we maar wat blij als ze de volgende nacht weer slaapt. Als dat langer achter mekaar zo doorgaat.... pfiew petje af hoor.

Verder ga ik donderdag even naar de huisarts (hij had eerder geen plek bah). Toch even naar de oogjes van Robin laten kijken, die blijven ontstoken. Soms zijn ze een dagje beter maar dan begint het weer.

En even naar mijn operatiewond laten kijken. Mijn huid om de wond heen is knalrood en de wond begint ineens te stinken :( ! Het doet ook weer wat meer pijn, trekt weer en pijn met lachen enzo. Nou ja, hopen dat het meevalt. Cremetje ofzo ;)

Daan ik ben benieuwd wat de dokter te melden heeft over je bloedverlies.

Groetjes Kirsten

8. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Eindelijk weer even tijd om te beppen hier.

Gisteren is mijn vriend na 3 weken vakantie weeer gaan werken en ik zag er best wel tegen op om het nu alleen te doen met Ben overdag.
    Het was een ramp dag gisteren,echt een ramp dag.
    Om 7 uur ging mijn vriend naar zijn werk en pom 9.00 kwam Ben om voeding vragen dus ik heb even kunnen slapen nog.
    Na de voeding begon het hoor,aan een stuk door huilen,huilen en het hield maar niet op.
    Ik heb hem veel laten drinken aan de borst en toen was hij rustig maar eenmaal in zijn bedje ging hij weer huilen.
    Ik werd zo moedeloos en ging zelf huilen in de slaapkamer of huiskamer.
    Toen mijn vriend thuis kwam om 18.30 kon ik alleen nog maaar huilend in zijn armen vallen,echt ik zag het niet meer zitten.
    Dood moe was ik en mijn vriend heeft mij goed geholpen de rest van de avond hoor dus dat was fijn.

Vanmorgen om 9.00 kwam Ben weer en ik heb hem weer gooed laten drinken en een schone luier om gedaan en weer in zijn bedje gelegd.
    Ik hoop zo dat het nu goed gaat.
    Ik hoor hem nu niet,alleen wat kikjes door de babyfoon.
    Maar laat ik het maar niet te hard roepen he want anders begoint hij weer straks.
    Ik hoor hem nu geluidjes maken dus ik hoop echt dat het goed blijft gaan.
    O hij huilt al weer.
    Ga maar even kijken.

Tot snel weer.

Teddy.

9. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Wie zei laatst dat ze cinababy op de speen deed? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, JE BENT GEWELDIG!

Net bij Fenne geprobeerd en ze heeft een half uur op dat ding gezogen :whistle: Nu ligt ze aan de borst en dan heeft ze geen honger als ik moet wegen straks,,,,,tenminste das te hopen hihi

Gisteren is ze met Roy 2 min onder de douche geweest, Roy vond t veel te eng hihi dus dat was een snelle douchebeurt :)

Welke maat luiers hebben jullie? Hier nog steeds 1, mn ouders hadden 2 meegenomen want ze hadden naar t gewicht gekeken maar daar zwemt ze nog in. Ook maat 62 broekje kan ik optrekken tot dr oksels. Terwijl ze toch 4 kilo is en 52cm (bij de geboorte nu wat zwaarder en groter denk ik)

pff de 29ste feestje van mn oma, tis maar een paar uur maar wil helemaal niet. Ik moet Fenne dan bij mn schoonmoeder achterlaten en dat wil ik (nog) niet :( Ik moet deze week beslissen,,,,,zucht ben ik echt zo erg,,,

Die boxpakjes vind ik ideaal als pyama. Doe t ook een beetje om verschil dag nacht er alvast in te krijgen haha. Ze heeft zo lekker warme voetjes en de stof is heerlijk. Gisteren bij de zeeman weer 2 gehaald.

Ik was gisteren even 2 uurtjes met mn moeder weg,,,,,jezus ik dacht dat ik geen onderkant meer had toen ik terugkwam :( :oops: wat een pijn bah en dat van 2 uurtjes

Hopla wat een heerlijke nachten, zo hebben wij er 3 of 4 gehad echt zo heerlijk :-D
    En die ontstoken oogjes,,,,, als je geen creme ofzo wil of krijgt dan eens met thee proberen! Gewone thee, af laten koelen en dan oogje schoonmaken van buitennaar binnen in 1 streep. Dusgewoon tzelfde als met afgekookt water. Bij Fenne perfect geholpen (tip van de kraamhulp)
    En je wond :( klinkt niet fijn, hopelijk gewoon een zalfje,,,

Alice hoe is t met je loeiboei? Vervelend meid, je voelt je zo machteloos bij die ukkies hè. Hopelijk weet de kraamzorg raad :(
    Dikke knuf!

Mamalieske waarom moet je toestemming hebben voor dat inbakeren. Tis toch jou kind. Ik baker Fennes beentjes al vanaf nacht 4 of 5 in. Handjes vind ze niet fijn maar de beentjes inwikkelen in een doek wel. Als ze dat op t csb niet goed vinden hebben ze pech :) tis sowieso vrijwillig om te gaan.

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Loeiboei... die moet ik onthouden Miss hahaha

Hier ook cinababy op de speen of in het mondje en dan snel speen erbij. Daarna zuigen maar!

Vanmorgen naar het bureau geweest; zegt ze: wist je dat haar sleutelbeen gebroken is? :confused: Wat :(: :) Tijdens de bevalling dus en dat hebben ze in het ziekenhuis neit gemerkt! Het is nu wel genezen, maar je voelt heel duidelijk een bobbel op haar sleutelbeen. Dat verklaart ook waarom ze in het begin haar linkerarm altijd zo omhoog hield!

Verder andere voeding gaan gebruiken omdat ze zoveel spuugt, ze krijgt nu in haar fles 4 scheppen Friso normaal en 1 schep Comfort, misschien helpt dat een beetje. Het spugen houdt blijkbaar dus ook de spruw aanwezig, dus we hopen dat dit een beetje helpt.

Overdag slapen is nog steeds bal, ik ga haar nu gewoon 2x per dag in bed leggen op de momenten dat G naar school is. Dan zal ik haar dus hoogstwaarschijnlijk wel iedere dag een keer alleen thuis moeten laten in haar bedje, maar het is niet anders. Doe ik dan alleen op de momenten dat ik zeker weet dat het een kwestie is van "door de deur duwen" ('s middags, dan mag je niet blijven) en bij het halen natuurlijk. Ik ben echt binnen 5 min thuis maar schuldgevoel blijft.

Huilen kan ze ook goed :( maar ik hoorde toevallig bij het kruidvat vandaag 2 dames tegen elkaar zeggen dat hun kind ook zoveel huilt en dat ze ook vaak gewoon babyfoon uitzetten en de deuren dicht zodat ze het niet horen. Haaa dat "troost" mij weer (ja, ook met een tweede kind blijf je onzeker en kan je niet goed tegen huilen, maar ik ben er wel makkelijker in, ik kan haar rustig een uur laten huilen).

's Nachts doet ze het nog steeds goed, laatste fles rond 23 uur en vanmorgen was het bijna half 6 toen ze kwam. En ff afkloppen, al een paar dagen slaapt ze na de fles van half 6 ook weer door, dus dan heb ik de tijd om 's morgens G klaar te maken voor school en zelf ff te douchen en zo. Ik pluk haar rond 8 uur uit bed en dan gaan we met zijn drietjes naar school.

11. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    AGENDA

3 sep - Mariëtte (mvamberenkeenan) jarig
    3 sep - Lenthe kinderarts
    3 sep - Gummetje met de tweeling naar het csb
    5 sep - Ashley CSB
    5 sep - Keano kinderarts
    10 sep - Tante Pollewop nacontrole VK
    11 sep - Ilse CSB
    11 sept- Naomi eertse prikje!
    12 sep - Kuki jarig
    12 sep - Miza nacontrole gyn
    14 sep - Thorsten CSB
    17 sep - Valentijn inenting
    18 sep - Lenthe csb
    19 sep - Alice controle ks zkh
    19 sep - Ilse kinderarts
    19 sep - Leander osteopaat
    20 sep - Keano CB 1e inenting
    20 sep - Aron CB 1e bezoek
    20 sep - Danielle controle ks zh
    24 sep - danielle jarig!!!!!!
    25 sep - Danielle controle vk
    27 sep - Kenji controle ziekenhuis
    27 sep - Fay CB 1e enting
    27 sep - Keenan Jay csb 18.00 uur
    2 okt - Nikster controle ks zkh
    2 okt - Ysabelle cbs inenting
    5 okt - Kenji Csb 2de enting
    22 okt - Valentijn controle ziekenhuis
    23 okt - Isa echo heupjes kinderarts
    23 okt - Keano CB 2e inenting
    6 nov - Ashley echo heupjes

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 4835 gram,hoofd 38,5 cm,lengte 54cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2900 gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2940 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 3700 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje geboorte gewicht 2390 gram nr 1 en nr 2 2440gram Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., duur van de bevalling:3 uurtjesFV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje 3900 gram, 54,5cm Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram, 50cm
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 3220 gram, 50,2 cm Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr
    2 aug
    11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr
    3 aug
    12. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3140gr 48 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr
    13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3575gr KS FV Gb gewicht 3180, 48 cm gr
    14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 4235 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr
    15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr
    5 aug
    16. Loulappie Lee Ann Caous 3200 gr Gb gewicht 3200 gr
    6 aug
    17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr
    18. StefanieK Merijn 1e kindje
    7 aug
    19. Loran Naomi 1e kindje 3460 gr, 50 cm. , hoofdomtrek: 35,8cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram, 47 cm.
    20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr
    21. Roos21 Dylano 2e kindje3560 grBijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 51 cm en hoofd 35.5 cm
    22. Miza Ilse 1e kindje 2985 gr, 47 cm, Bijz, ingeleid vanwege verminderd vruchtwater, 13 dagen te vroeg Duur bevalling 10 uur FV Gb gewicht 2985 gr, 47 cm
    12 aug
    23. Kiki80 Thorsten1e kindje 3220 gr, 50 cm,ZH,BV Gb gewicht 2810 gr.
    13 aug
    24. Fibi Nick Valentino 1e kindje 3770 gram en 50 cm Bijz. ingeleid 38 weken/vacuum/knip FV ZH Geboorte gewicht 3295 gram
    14 aug
    25. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr
    26. Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm KS,BV Geboorte gewicht 3380 gram
    16 aug
    27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram
    28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm
    29. Jull76 Casper 1e kindje ..gram en.. cmBijz.vacuumBV ZH Geb gewicht .. gr
    17 aug
    30. Demi Aron 1e kindje 3970gram en 51 cm Geb gewicht 3600 gr
    31. Hopla Robin 1e kindje4500 gram en 52 cm Bijz spoedkeizersnee Gb gewicht 4500 gr
    18 aug
    32.Mamary Amauri Joshua
    19 aug
    33.Missgroovy Fenne 1e kindje 4020 gr en 52 cm BV Geb gewicht 4020 gr
    20 aug
    34. Maro Robin Marcelle 1e kindje 3150 gram en 49 cm
    22 aug
    35. Nikster Kya michelle 1e kindje 4440 gram en 51 cm
    36.Noa Jelaisa Chelsea
    23 aug
    37. Raccon Devid Roas 1e kindje 3990 gram en 50 cm Bijz. 11 dgn te laat TB, BV Duur bevalling: 10u Geb. gewicht 3800 gr. 10 v/d 15 kilo kwijt :D
    38. Chigirl Keano Mauro 1e kindje 2990 gram en 50 cm
    24 aug
    39. Nienke Nathan 2e kindje 3700 gram en .. cm
    25 aug
    40. Jumde Sophie 1e kindje 3370 gram en 50 cm
    26 aug
    41. Stephanie21 Remy 1e kindje 3290 gram en .. cm
    42.Tammy77 Dévana
    43.Rapoenzel Collin
    29 aug
    44. Wannabe Espen 2de kindje 4085 gram cm.Bijz. meconiumZH, BV Duur van de bevalling 21 uur Gb.gewicht. 4085 gr
    30 aug
    45. Lintje Lutein 1e kindje 4370 gr 53 cm Bijz.10 dgn overtijd Gb gewicht 4370 gr

12. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    wij doen ook aan pyama's. Zoals ik al eerder vertelde gaan de jongens tegelijk in pyama. Yoran gaat daarna naar bed en Keano krijgt daarna nog wat te eten. De laatste dagen vind meneer het niet meer zo leuk om dan naar bed te gaan, maar we blijven wel proberen. Ik hoop zo dat ie het verschil tussen dag en nacht ooit doorkrijgt :)

Ik had dat boek oei ik groei bij de bieb gehaald, maar ik heb het snel weer weggelegd, wat een ellende! wel prettig omte weten wanneer je kindje een sprongetje maakt, maar verder brrrr.

enne het cb zal echt niet zeggen dat je iets niet mag doen. ze kunnen je het hoogstens afraden. Maar zoals MissG al zei, je gaat er vrijwillig heen hoor!:)

13. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leander draagt nu maatje 62, 56 begint al erg krap te worden.
    Wat luiers betreft, heeft hij nu maat 2 aan, maar de volgende pak is al een maatje 3.

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kenji heeft ook al weer een week of 3 maat 2 luiers.Kleding is nu 56 /62 ligt er een beetje aan.

Merk wel dat hij erg korte beentjes heeft :) :) Van papa dus.(1,65) 8)

15. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    En Leander heeft juist lange benen :-D

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Thorsten heeft gisteren voor het laatst zijn nijntje pakje in maat 50 aangehad. Hij groeit echt als kool. Veel andere pakjes in maat 50 past hij nog goed, alleen noppies newborn maat 56 wordt ook al iets krap :(.
    Luiers, we gebruiken nu maat 1, maar heb heel veel maat 2 gekregen (luiertaarten) en die gaan ook redelijk goed, dus na dit pak 1 gaan we over op 2.

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Van pampers zit er ook verschil tussen de nr 2 new born en de groene pakken pampers maat 2 die zijn weer iets kleiner :(

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Collin heeft ook een goede nachtrust gehad... Fles om 22 uur, 2 uur en 05.30 uur... Vanmorgen vroeg was hij wat onrustig, maar we zijn lekker een stukje wezen wandelen met de kinderwagen en dat ging fantastisch. Was voor het eerst ! Nu ligt hij lekker in zijn bedje te slapen...

19. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hier was ik ook weer.... Hier eigenlijk weinig nieuws te melden, Nick houdt zich nog netjes aan de tijden, hij ligt nu ook weer heerlijk te pitten. We hebben een digitale weegschaal gekocht (was in de aanbieding bij de Marskramer voor een tientje) en hebben hem even gewogen. Het gaat wel per 100 gram dus het is niet helemaal correct, maar hij woog een week geleden bij de wijkverpleegkundige 3770 gram en nu 3900 gram dus op zich gaat het wel goed. We hebben zelf wel het idee dat hij wat meer wil drinken dus dat gaan we gewoon proberen.

Vannacht heb ik Nick gevoed zodat mannetje eens lekker door kon slapen maar helaas voor hem had hij vanochtend om 8.30 uur een andere fijne verassing beneden voor hem wachten..... Ik zal niet in details treden maar laten we het er op houden dat één van onze drie honden last van zijn darmen heeft! :( :confused: Dus die kon gelijk aan de poets beneden, matten en alles zat er onder en heeft hij buiten af moeten spuiten enzo. Geen leuke verassing dus....

Ik had trouwens ook al gezien dat er in de luiers veel variatie zit, ik heb drie verschillende soorten pampers in huis en ze vallen allemaal net even anders. Ik heb de newborn die ik zelf heb gekocht en deze bevallen nog steeds het beste. Dan had ik nog een paar die in een proefpakket zaten. En ik had van mijn schoonzus een luiertaart gekregen met pampers in de kleinste maat volgens haar. Deze zijn groen van kleur (de andere gewoon wit met geel) en vallen ook iets anders moet ik zeggen. Maar door die luiertaart heb ik wel genoeg luiers in de kleinste maat voorlopig. Denk dat ik als deze op zijn gelijk wel een maatje groter kan hebben.

Kleertjes in de maat 50 groeit hij nu toch ook wel uit, maar 56 (ligt natuurlijk ook aan hoe het valt) past hem nog prima. 62 is toch echt nog wel te groot voor hem, daar verzuipt ie nog in hoor. :) Hij heeft toevallig vandaag zo'n broekje met voetjes aan (we noemen het z'n turnbroekje, hahahaah) maar die heeft ie nu voor het laatst aan want die zit hem toch niet geweldig meer....

20. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Kirsten: Wat heel goed moet helpen tegen ontstoken oogjes is euphrasia-complex van Vogel.
    Paar druppeltjes in afgekoeld gekookt water en dan met een gaasje/watje oogje schonnmaken.

Deel Deze Pagina