heb ik dat! een autostoel (ala maxicosi onbekend merk) bij mijn kinderwagen gekregen past het niet in mijn auto gordel te kort!
Dank je voor de tips... Het is zo rot om hem dan zo hard te horen huilen.. Maar gelukkig slaapt ie nu al een half uurtje...
Ja dat gebeurd heel vaak, optie is een echte maxicosi te kopen met zo'n standaard dat je hem niet met de gordel vast hoeft te maken..
Alles staat er bij. Kenji is hier al een paar uur wakker.En wil dus echt niet slapen net maar weer uit bed gehaald.Klaar wakker.Regeldag? Hoop dat hij dan vanacht lekker door slaapt
HIHI meiden we hebben bijna de aug mamas 2006 ingehaald. Zij hebben 118 pagina's beppen wij dan zoveel : : Valt toch wel mee vind ik zo. Het is een stuk minder zo zonder Lin en wij allemaal natuurlijk.
Hehe, was me dat even bijlezen.. Gistermiddag naar mijn ouders gegaan. En heb daar gelogeerd met Naomi. Makkelijk een eigen kamertje voor Naomi daar . Had ik mijn handen ;s avonds wat vrij, want voel me nog geen 100% . Vannacht was Naomi weer iets rustiger, maar we zullen zien ( want ze huilt nu weer ineens). Naomi krijgt van mij 's avonds ook een pyama aan, maar nadat ze in haar badje, of onder de douche is geweest.. Verder weinig te melden, alleen dat ik me nog steeds niet lekker voel.. Owja, duimen jullie morgen? Om 16u. heb ik met mijn ex afgesproken ( komt hier mee- eten etc.). Ik ga zo richting bed.. hou het anders niet vol! WANNIE! GEFELICITEERD!
Aan Sonja, en aan de andere mama's die een AAPIE hebben, hoe doen jullie dit? Ik krijg naomi er niet goed in ..
Loran ik heb |Kenji alleen nog maar in de box gehad er mee.Vind hem nog iets te klein ookal zou het al wel kunnen. En meis succes morgen hoop dat het goed gaat doe rustig aan.
hoi meiden ik ben vandaag voor het eerst op de weegschaal gaan staan omdat ik weer een broek aan kon die ik zelfs voor de zwangerschap niet eens paste dus ik werd nieuwsgierig en wat denk je ik weeg gewoon 4 kilo minder dan toen ik begon met de zwangerschap hoe vind je die dan ben zoooo trots gewoon