Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0

2. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Nu de goede....

Weltrusten allemaal!

3. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Sonja: heb ik eindelijk naar je geluisterd en de lijst ingevuld! ;)

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Was me het nachtje wel weer... Hij wordt elke keer krijsend wakker. Flesjes gehad om 20:30 uur, 00:15 uur en toen om 04:15 uur... Nu ligt ie weer even lekker te slapen. Maar hij heeft nog steeds last van zijn darmpjes.

Vandaag om 10 uur komt er iemand van het CBS... Ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen enz enz...

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wow ze heeft geslapen van 21 uur tot 06:15 uur met alleen (slapend) een fles om 23 uur!

\:D/ \:D/

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Jaaaaaa Fenne heeft om 23uur laatste voeding gehad en om 5 uur kwam ze pas :whistle:
    Toch fijn dat kolven :-D

Heerlijk geslapen dus en nu ligt ze naast de jarige job en ik aan mn melkmachien hihi
    Dadelijk even lekker douchen met dr en taart halen

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Sonja, onwijs bedankt voor je tip over het 'doorduwen' van de speen. Sinds gistermiddag heb ik een ander kind in huis...wat een verademing en wat is ie onwijs lief en vrolijk :) :) :)
    Z'n dutjes overdag doet hij nu veel beter, 's nachts was al geen probleem. Oke, we hebben hier niet de Kukiluxe, maar ik klaag niet over de nachten.

Even lekker eten gisteravond was geweldig, wat heerlijk om er uit te zijn. Thorsten was de hele avond lief (lees sliep) en mijn ouders vonden het dan ook wel voor herhaling vatbaar :)

Rapoenzel, 05.02...dat is ook nog nacht hoor, vervelend dat Colin de nachten nog niet echt door heeft.

8. hoi hoi,

ik heb heerlijk geslapen, van 22 tot 07.30 uur! Vic heeft een nachtje overgenomen en ik heb in Shania haar kamer geslapen, (die sliep bij oma)
    en ik kan der weer helemaal tegen!

Dylano gegeten om 19 uur, om 01.00 uur en om half 7,dus netjes ook! alleen heb ik er niks van meegekregen *bloos*

ga nu aan de dagelijkse taken beginnen hihi

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hihi Missgroovy volgens mij hadden ze de zelfde wekker.

Hier om 2315 een fles en om iets voor half 6 kwam meneer.OOOO wat is dat lekker.Toen schone broek en nog een fles en meneer sliep verder tot 8.45.

Heerlijk heerlijk.

Kuki ben blij voor je dat het goed gat hoop dat het zo blijft.Met of zonder zak?

Kiki gelukkig helpt het.Was hier het zelfde hoor geloof dat hij wel 10 keer gekokt heeft voor hij snapte dat dat ding gewoon lekker was.En als je hem nou ziet lijkt het wel een pitbul. :confused: En ook nog met geluid :) :)

Hoe hebben jullie dat nog voor elkaar gekregen pagina 1430 toen ik afsloot moest er nog meer dan een pagina geschreven worden :(

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Zonder zak! Vraag me af of ik er nog wel een moet aanschaffen.

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moge dames, hier ook al een heerlijke nacht gehad! 22.30 03.15 en 07.30 :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:
    Wat wil een mens nog meer ;)
    Denk trouwens dat Valentijn ook zo'n sprongetje heeft gemaakt. Was een paar dagen echt zo zielig maar hij lacht nu *SMELT* en huilt af en toe met echte tranen ( nog moeilijker om hem te laten liggen nu)
    Maar echt vooral dat eerste lachje..........zucht

Son, hoe bevalt het ritme met Kenji? Nog steeds goed? Valentijn ligt hier nog steeds lekker in z'n zak te slapen. Bevalt nog steeds prima. Heb wel nog een afspraak gemaakt bij de osteopaat voor de 19de. Ben benieuwd.

Iedereen hele dikke knuf en een prachtige dag verde( wat een goeie nachtrust allemaal wel niet met je doet hihi, ben helemaal vrolijk :) :) ;) )

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Mijn zus is overigens nu naar de gyn om te kijken of de baby nog in stuit ligt (ze is nu 36 weken en een beetje). Ik hoop voor haar dat het kindje gedraaid is! [-o< [-o<

13. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Zullen we trouwens niet een berichtje sturen naar de mods dat het topic aan de andere kant dicht kan?

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hoop met je mee meis!

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Lijkt me een goed plan we hebben een mooi getal daar staan 1430 en anders word het weer 1431 en dat is niet zo'n mooi getal :) :)

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daan het ritme met meneer gaat steeds beter.Hij zeurd niet meer om eerder.Heb zelfs al een paar keer de 4 uur gehaald. :confused:Moet je nagaan een week geleden wilde hij nog om de 2 uur.
    Denk dat hij ook bezig is met een sprong.Hij is al 3 dagen zoveel wakker en vooral aan het eind van de dag tot s'avond een uur of 10.
    Maar het gaat heerlijk en zoals je al had gezien de nachten ook.

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Heerlijk meis, ben blij voor je!
    Ga nu nog even snel wat doen voor m'n mannetje weer wakker gaat worden ;) . Mischien tot vanmiddag

18. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goedemorgen
    Ben nog steeds in shock, Fay heeft gisteravond rond 22.00 uur dr fles gehad en ze werd vanmorgen pas om 7.30 uur wakker! :confused:
    Ben een paar keer bij dr gaan kijken of ze het nog wel deed vannacht

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hahaha Ien wat heerlijk.Ik heb het ook gehad de eerste keer dat hij tot 5 uur sliep.Toen heb ik Ati wakker gemaakt met de vraag heb jij eerder al een fles gegeven.En kan me voorstellen hoor dat je ben gaan kijken.Maar nogmaals misschien heeft ze het uitgevonden nu :)

20. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goh net mn onderschrift maar verwijderd, mag geen reclame voor mn dochter maken

Deel Deze Pagina