Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    waneer moeten jullie weer werken!

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

20 november is mn verlof afgelopen maar dan ga ik terug in de ww, ik hoef nu officieel niet te solliciteren (wat ik wel doe) maar wil proberen per 1 januari weer aant werk te zijn.

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik moet 23 oktober weer werken! Ga 3 dagen pw werken maar de eerste 6 weken neem ik de woensdagmiddag vrij dus eerst even 2,5 dag.

Sonja ik ben bij kinderarts geweest: was idd littekenweefsel, komt door de keizersnede (bij het eruittrekken) het kwam heel veel voor en het werd ook altijd pas na een week of 2, 3 zichtbaar.
    Maandag moet ik naar kinderfysio, dan zou het zoch vanzelf oplossen, dus gelukkig valt het mee!

4. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    veel te snel..... :cry: ;)

5. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Ik mag de eerste of tweede week van november weer aan de slag...
    Nog even genieten dus!

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    De Hema is geweldig! :D

7. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    We zijn trouwens woensdag naar de huisarts geweest voor die bult op haar hoofd en de huisarts had het nog nooit gezien.
    Weet je wat ie zegt: Ik ga het ff googlelen..... :confused: :confused: :confused:
    Daarna belde hij gelukkig de kinderarts.

Nu hebben we maandag een afspraak bij de kinderarts in het ziekenhuis. Arme meid, bijna 5 weken en dan al twee keer naar het ziekenhuis moeten.... :(

Wolvin nog gefeliciteerd met jullie zoon!

Jeetje, wat is het raar dat er een slotje op andere topic zit. Nu echt definitief voorbij die periode...

8. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Alice: Lenthe is al echt een mensje he! En ze kijkt zo wijs! Helemaal leuk!

9. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Wij hebben de kinderopvangtoeslag ook al rond. Heb het via internet aangevraagd (volgens mij nog geen twee weken geleden) en wij moeten maandelijks ongeveer 80 euro bij te betalen voor drie dagen opvang per week. Ik moet in december weer aan het werk, of op 4 december of op 18 december, dat weet ik nog niet precies. Ik heb namelijk nog vier vakantieweken die ik er achteraan mag plakken.

Wat een prachtig meisje is Lenthe Alice! Echt een dametje hoor. Nick wil wel een keer met haar uit zegt ie! :)

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Stefanie: ja echt he, ze kijken steeds meer rond, en echt wijs ja! We hebben allemaal zo mooie babies he! Vind ik echt hoor!

Fibi Lenthe wil vast ook wel met Nick uit, zal t er zo even vragen! ;)

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    5 November moet ik weer aan de slag. Ook wel weer lekker hoor... Hoef geen KDV te regelen, want dan is mijn man gewoon thuis. Ik werk 2 ochtenden en dat is 5 uur in totaal. Dus bijna niks ;)

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    :D :D :D :D :D :D :D

Maandag: niet op zoek naar een huis.
    Dinsdag: surfen op funda...zie een mooi huis.
    Dinsdagavond: rijden er langs....heel mooi huis
    Woensdag: bel makelaar voor afspraak
    Donderdag: 14.00 bezichtiging..geweldig!
    Donderdag: 15.00 eerste bod!
    Vrijdag (vandaag) over en weer geboden...en verkocht!

We hebben een huis gekocht! Levering in april.

Nu maar gauw ons eigen huis te koop zetten! :oops: :)

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    hey helemaal top zeg !
    Gefeliciteerd !

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik kijk ff in jouw album, het truitje wat ze aan heeft in haar bedje, dat hangt hier ook! ;)

Zouden we telepatisch zijn? hahaha

15. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hallo meiden.

Ik wil even mijn ei kwij hoor als het mag.
    Ben slaapt snachts heel goed maar overdag is het een drama want dan is hij de hele dag wakker en gaat dan huilen als ik hem in zijn bedje doe.
    Hij krijgt voldoende melk te drinken en op tijd een schone luier en als zijn bedje nat is verschoon ik dat dus er is niets aan de hand.
    Ik kom niet aan me zelf toe en ben steeds met hem bezig.
    Hoeveel ik ook van mijn kindje hou en hoe lief hij ook is ik wil ook wel eens tijd voor me zelf hebben.

Herkent iemand dit?
    En weet iemand hoe ik er mee om kan gaan dat hij zo veel wakker is?
    Ik raak er zo moedeloos van en kan wel huilen van vermoeidheid en van zijn gehuil want dat is zo erg ,baby's huilen dat weet ik maar als je dat de hele dag hebt dan is het niet zo leuk.

Nu ligt hij te slapen in mijn armen en dat is zo lief maar eenmaal in zijn bedje gaat hij weer huilen.
    Ben blij dat mijn vriend zo thuis komt dan kan hij mij helpen en het hele weekeind ook.

Ik moet het even van mij af schrijven hoor.

Doei Teddy.

16. Niet meer actief

haha, ga je op de Lintje toer :p

Uk is hier weer heerlijk met paps TV aan't kijken, McGyver :D vinden ze zo leuk samen.

Zijn dag-nacht ritme is iig prima, 's nachts slaapt ie echt goed, overdag is ie bijna niet in slaap te krijgen. Hij wil nog niet echt een speen, maar misschien dat ik t toch een beetje door ga drukken na volgende week. Nu kunnen hubbie en ik omste beurten Devid nog op schoot nemen, maar straks als mn man weer aan't werk moet, kan ik toch echt niet de hele dag stil zitten.

Kiki, heb jij jouw tricotty al geprobeerd? Devid heeft hier 1x in dat ding gelegen, verdween bijna en was zeiknat van t zweet erna. Nu wil ie niet meer, begint te huilen het moment dat ik zn kontje erin zet.
    Heb nog een draagding, gemaakt door fam, maar die zit voor geen millimeter en Devid vindt ook die niet fijn.
    Heb nu het Aapje besteld (de legergroene, want de oranje is nog steeds niet verkrijgbaar) dus hoop dat uk daar wel in wil.

Ik heb het fotoalbumpje ook af en met de kortingscode kost ie me maar 99 cent :D

17. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ashley huilt vandaag ook al de hele dag,ze valt in mijn armen in slaap,breng dr naar bed na 30 min wordt ze wakker,huilen,huilen.weet het ook ff niet meer!

18. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik moet in januari weer aan de slag!

19. Niet meer actief

O Teddy, ik herken het, heb het hier nog maar 1 dag gehad gelukkig, maar toen was ik al wanhopig. Hoe lang heeft ie het al?
    Je kunt er idd niet veel aan doen, hij heeft geen honger, is niet vies, wil gewoon alleen maar aandacht en huilen. Wat je dan kunt doen? Tja, je kunt wat dingen proberen, in badje doen, in een draagdoek dragen, gewoon lekker even laten huilen op de Kiki manier (deur dicht, babyfoon uit) en iets voor jezelf doen. Buiten wandelen?
    In ieder geval krijg je een dikke digitale knuffel van me.
    <KNUFFEL>
    Sterkte meis en echt, op een gegeven moment houdt het weer op. :rolleyes:

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Teddy ik heb ook al een aantal van dat soort dagen achter de rug...heel frustrerend! Op een gegeven moment ben ik gewoon gaan mee-huilen....erg toch. Ik kan me alleen maar aansluiten bij Raccon...je kan wat dingetjes proberen maar ben bang dat ie er 'even' doorheen moet. Ken je het boek van Oei ik groei? Misschien heb je daar wat aan...daar staan de 'moeilijke' perioden in beschreven.
    En heeft hij geen krampjes? Hier helpt Cinababy van VSM erg goed.
    Meid veel sterkte en bedenk...je komt hier doorheen.

xx

Deel Deze Pagina