Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

AGENDA

10 sep - Tante Pollewop nacontrole VK
    11 sep - Ilse CSB
    11 sept- Naomi eerste prikje!
    12 sep - Kuki jarig
    12 sep - Miza nacontrole gyn
    14 sep - Alyssia K&G
    17 sep - Valentijn inenting
    17 sep - Fenne csb
    17 sep - Alyssia K&G gehoorstest
    17 sep - Mirrepir1981 nacontrole VK
    18 sep - Lenthe csb
    19 sep - Ilse kinderarts
    19 sep - Leander osteopaat
    19 sep - Missgroovy nacontrole vk
    20 sep - Keano CB 1e inenting
    20 sep - Aron CB 1e bezoek
    20 sep - Danielle controle ks zh
    24 sep - danielle jarig!!!!!!
    25 sep - Danielle controle vk
    27 sep - Kenji controle ziekenhuis
    27 sep - Fay CB 1e enting
    27 sep - Keenan Jay csb 18.00 uur
    27 sep - Devid 1e keer CB
    2 okt - Nikster controle ks zkh
    2 okt - Ysabelle cbs inenting
    3 okt -Ashley CSB inenting
    5 okt - Kenji Csb 2de enting
    9 okt - Ramona na controle
    22 okt - Valentijn controle ziekenhuis
    23 okt - Isa echo heupjes kinderarts
    23 okt - Keano CB 2e inenting
    6 nov - Ashley echo heupjes

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 4835 gram,hoofd 38,5 cm,lengte 54cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2900 gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 3510 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 4000 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje geboorte gewicht 2390 gram nr 1 en nr 2 2440gram Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., duur van de bevalling:3 uurtjesFV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje 3900 gram, 54,5cm Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram, 50cm
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 3220 gram, 50,2 cm Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr
    2 aug
    11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr
    3 aug
    12. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3300gr 51 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr
    13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3575gr 52 cm KS FV Gb gewicht 3180, 48 cm gr
    14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 4235 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr
    15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr
    5 aug
    16. Loulappie Lee Ann Caous 3200 gr Gb gewicht 3200 gr
    6 aug
    17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr
    18. StefanieK Merijn 1e kindje 3485 gr en 50 cmBijz.thuis geboren FV Gb.gewicht: 3485 gr
    7 aug
    19. Loran Naomi 1e kindje 3460 gr, 50 cm. , hoofdomtrek: 35,8cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram, 47 cm.
    20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr
    21. Roos21 Dylano 2e kindje3560 grBijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 51 cm en hoofd 35.5 cm
    22. Miza Ilse 1e kindje 2985 gr, 47 cm, Bijz, ingeleid vanwege verminderd vruchtwater, 13 dagen te vroeg Duur bevalling 10 uur FV Gb gewicht 2985 gr, 47 cm
    12 aug
    23. Kiki80 Thorsten1e kindje 3460 gr, 52,5 cm, BV Gb gewicht 2810 gr.
    13 aug
    24. Fibi Nick Valentino 1e kindje 3770 gram en 50 cm Bijz. ingeleid 38 weken/vacuum/knip FV ZH Geboorte gewicht 3295 gram
    14 aug
    25. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr
    26. Sarake Alyssia 1e kindje 4010 gram en .. cm KS,FV Geboorte gewicht 3380 gram
    16 aug
    27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram
    28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm
    29. Jull76 Casper 1e kindje ..gram en.. cmBijz.vacuumBV ZH Geb gewicht .. gr
    17 aug
    30. Demi Aron 1e kindje 4070gram en 51 cm Bijz. 13 dagen overtijd: OPPEROVERTIJDLOOPSTER Geb gewicht 3600 gr
    31. Hopla Robin 1e kindje4530 gram Duur bevalling 36 uur Bijz spoedkeizersneeFV geb.gewicht 4480 gram en 53 cm
    18 aug
    32.Mamary Amauri Joshua
    19 aug
    33.Missgroovy Fenne 1e kindje 4205 gr en 52 cm Bijz thuis geborenBV Geb gewicht 4020 gr
    20 aug
    34. Maro Robin Marcelle 1e kindje 3150 gram en 49 cm
    22 aug
    35. Nikster Kya michelle 1e kindje 4440 gram en 51 cm
    36.Noa Jelaisa Chelsea
    23 aug
    37.Raccon Devid Roas 1e kindje 3990 gram en 50 cm Bijz. 11 dgn te laat TB, BV Duur bevalling: 10u Geb. gewicht 3800 gr. 10 v/d 15 kilo kwijt :D
    38. Chigirl Keano Mauro 1e kindje 2990 gram en 50 cm
    24 aug
    39. Nienke Nathan 2e kindje 3700 gram en 53 cm Bijz. 11 dgn te laat, inleidingDuur bevalling excl. inleiding: 4 uGeb gewicht 3700
    25 aug
    40. Jumde Sophie 1e kindje 3370 gram en 50 cm
    26 aug
    41. Stephanie21 Remy 1e kindje 3290 gram en .. cm
    42.Tammy77 Dévana
    43.Rapoenzel Collin1e kindje 3325 gram en 54 cm Bijz. KS, 4 dgn,1,5 dag weeen overtijdFV,ZH Duur van de bevalling 1 uur ks+1,5 dag weeen Geb gewicht 3325 gr
    29 aug
    44. Wannabe Espen 2de kindje 4085 gram cm.Bijz. meconiumZH, BV Duur van de bevalling 21 uur Gb.gewicht. 4085 gr
    30 aug
    45. Lintje Lutein 1e kindje 4370 gr 53 cm Bijz.10 dgn overtijdTB BV Gb gewicht 4370 gr
    31 aug
    46. Mist Niek 1e kindje 4245 gram Bijz. 9 dgn overtijd TB BV Geb gewicht 4245 gr
    4 sept
    47. Wannie Destin 2de kindje 3000 gr 49cm Bijz 8 dgn overtijd FV,TB Geb gewicht 3000 gr
    6 sept
    48.Wolvin Rick 2e kindje 5135 gr 55 cm Bijz. Ks 11 dagen overtijd KS BV Geb gewicht 5135 gr

27 Jongens en 21 meisjes

2. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Dat half uur laten huilen is mij echt nog niet gelukt hoor. Ga echt telkens zelf ook huilen, maar wat helpt is de speen erin. Als ik de speen geef dan is hij stil. Eigenlijk verwen ik hem dan ook natuurlijk. Als ik huil dan komen ze de speen erin stoppen. Vind het zo moeilijk wat je ermee moet en waar je goed aan doet.

Maar een half uur laten huilen het is me nog niet gelukt. Hij huilt voornamelijk 's avonds als wij op bed liggen en dan is het toch lastig, want dan kan ik de babyfoon ofzo niet uitzetten.

3. wannie

wannie Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Even snel want de kraamzorg komt er aan :)

Hier gaat alles nog steeds erg lekker.
    Destin is echt een tevreden ventje, hij mekkert alleen als hij tegen zijn voeding aan zit.

Gisteren ben ik zelf behoorlijk beroerd geweest. Geen koorts maar voelde me gewoon slap. Zal wel de stuwing zijn geweest samen met mijn keelpijn.

Vannacht goed geslapen dus voel me nu weer wat beter :)

Ik ga bezig met me ventje

Dikke kusssss

Wan

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dames ik reageer niet overal op..... kan nog niet alles onthouden maareh...

Hopla gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum!
    Wij waren 1 sept. 1 jaar getrouwd maar gaan ook pas over n paar weken uit eten om het gepast te vieren :)
    En succes met de flesjes, jammer dat bv niet langer ging maar het belangrijkste is dat de kleine Robin goed groeit en drinkt.

Wolvin en Mist gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes! en Welkom een deze kant van het forum.

Ik heb trouwens al door gekregen wat we aan kinderbijslag gaan krijgen per kwartaal, das best een leuk bedragje € 190,-

Alice wat een leuke truitje heeft Lenthe aan (hema) heeft Isa ook :)
    En gefeliciteerd met het nieuwe huis!

Verder gaat het hier onwijs goed, Isa is weer een voorbeeldig meisje en huilt alleen met een reden.
    Verder is ze er enorm graag bij en wil af en toe daarom niet gaan slapen, de wipstoel vin ze dan heerlijk.

Ik ga zelf al 17 september weer werken 2 dagen per week maandag en donderdag maar dat was een bewuste keuze, ik wilde perse die baan en dat hield in redelijk snel weer aan de bak, maar ja na meer dan een 1/2 jaar thuis te zijn geweest verheug ik me er ook wel op.

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Vanmorgen Collin lekker in de TummyTub gedaan.. Dat vind hij heerlijk.. Die oogjes glinsteren dan helemaal... toen een schone luier en en schone kleren en meneer lag al bijna te slapen hahaha... Maar hij moest de fles nog.. Nou, die ging er met smaak in en hij slaapt ondertussen alweer een uurtje...

Ik zit nu op 7 voedingen per dag.. Wanneer zijn jullie overgegaan naar 6 voedingen ? Want hij komt nu bijna om de 4 uur ipv 3 uur...

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Rapoenzel: gewoon gevoel volgen. Als je niet meer uitkomt met je flessen en je steeds kortere tijd ertussen krijgt om aan die 7 flessen te komen, moet je er gewoon 1 schrappen. let wel op dat je over 24 uur aan genoeg cc komt (150 cc per kg minimaal).

MissG: heel herkenbaar: hubbie gaat om 06:15 uur de deur uit en komt ook pas 's avonds tegen die tijd binnenschuiven. Dan ben ik dus de heeeeeeeeele dag met haar bezig geweest plus G naar school brengen en weer halen plus huishouden. Dan mag ie ook wel eens zijn handen uitsteken als hij thuiskomt, ik ben ook moe tenslotte en ik zit echt niet de hele dag voor de tv soaps te kijken of zo, daar heb je geeneens tijd voor! Dus in het weekend sowieso ook zijn beurt! Ik ben vanmorgen lekker met G naar zwemles gegaan, Y kreeg om half 6 een fles en wilde daarna eerst niet slapen. Ik heb tot 7 uur met haar opgezeten, daarna in haar bed gelegd en ik aankleden en naar zwemles. Wat denk je? Slaapt mevrouw tot half 10! Dus hubbie heeft een heerlijke ochtend gehad :confused: dat heb ik weer! Had hem wel een huilochtend "gegund", weet hij ook eens wat dat is! :( Maar goed, nu heeft hij ook zijn rust gehad en als ze dan vanavond rommelt, mag hij er lekker mee aan de slag! We hebben sowieso voor dit weekend echt helemaal niets gepland, dat is ook wel eens lekker. Komend weekend wordt het weer druk, dan vier ik mijn verjaardag!

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Kuki:

Thanks !

Wat jammer dat ze toen niet huilde.. Hier precies hetzelfde hoor... Mijn man heeft aankomende week nog vakantie, maar is elke dag de hort wel op. Vandaag is ie met een goede vriend weg en oooooo op wat hulp rekenen, ho maar ! Volgende week ga ik een daggie weg en dan hoop ik dat Collin heel de dag huilt.. Niet voor dat kereltje maar alleen om mijn man te pesten hahaha...

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    O wat herkenbaar om al die verhalen te lezen.Hier eht zelfde hoor.
    Gister ook ik naar me paard.Kom ik terug ligt Kenji beneden hij had al 100 keer naar boven gelopen. :confused: Toen was ik de vissen aan het eten geven huilt hij weer.Staat hij boos op en stop de speen in z'n mond en brabbelt hee jij bent de moeder :confused: :confused: Dus ik en wat ben jij dan volgens mij de vader ja maar ik heb al 100 keer gelopen.Dus ik weer wat denk jij dat ik heel de dag doe.Maar jij heb meer ervaring :confused: :confused: Hoe bedoel je dat schat :( Jij weet meer .nou schat volgens mij heb jij ook 2 boeken liggen die je kan lezen.En toen was het stil.

Hier weer een super nacht 2300 uur half 5 en half 9 echt heerlijk en om half 5 heb ik hem er uit gestuurd :)

Ga even m'n flessen koken tot later.

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki wat is dat voor onzin.Hij wel feesten en jij niet. Verdien jij het niet een beetje meer :(: :(: :(:

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen..

Denk dat ik vanaag de ergste 24uur minstens zal gaan beleven :oops: .
    Naomi gaat nl. zo naar opa en oma toe..
    En blijft daar ook slapen vannacht..
    Ik wordt daar vanaf 14u. niet meer welkom verwacht, en mag haar morgenavond pas ophalen :confused: .
    Dit omdat ik even kan bijkomen etc. (volgens mijn ouders).
    En hun willen haar er nu al langzaam aan laten wennen, omdat het straks ook moet als ik aan het werk moet.
    Maar zie er nu wel tegen op hoor :oops: .
    Wordt heel lang stil.. geen gehuil, o.i.d.

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dat zou ik ook moeilijk vinden de eerste keer...
    Maar je kunt idd wel even lekker bijkomen nu...
    Daar ben ik eigenlijk ook wel aan toe...

12. rheallover

rheallover Actief lid

Hallo,

Ik zal me ook eens melden hierzo, mijn dochtertje is 6 augustus geboren.
    Alyssa Nadiyya Jurel en ze woog 3290 gram bij de geboorte en was ongeveer 49 cm. Met 3 weken woog ze 3790 en was ongebeer 55 cm.

Ik zal ook wat over mijzelf vertellen.
    Mijn naam is Celesta, ben 21 jaar en woon in Brabant. Ik ben nu dus moeder van mijn 1e kindje. Mijn grootste hobby zijn de paarden, ben zelf in bezit van een prachtdier, verder verzorg ik daarnaast nog 3 andere paarden. Verder hebben we thuis nog 2 honden en 1 kat.

Over de bevalling
    Deze was onverwachts begonnen, de dagen daarvoor nog volop weg geweest en ineens zondag flinke krampen die overgingen naar weeën. Het zag er echter niet naar uit dat we zondag avond de kleine al in handen zouden hebben. Het was een zware bevalling omdat de kleine wat dwars lag met het hoofdje en ze had haar rechterhand naast haar hoofd. Gelukkig konden we wel thuis blijven al moest er wel ingeknipt worden. Toen het hoofdje er uit was begon ze al te huilen en keek volop rond terwijl ze nog niet helemaal geboren was. Ze zat nog klem met haar schouders door het ene handje, en ik had geen actieve weeën meer maar uiteindelijk was het wel gelukt en is ze ter wereld gekomen op maandag 6 augustus 2007 om 02.03.

De kleine meid was eigenlijk 9 augustus uitgerekend. Maar ze maakt het heel goed, ze groeit als kool. In hetzelfde weekend waren er al 5 andere baby's geboren in ons dorp. en in de dagen erna was er nog een babygolf. Een drukke tijd voor de verloskundige dus.

Groetjes

13. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    MissG : wat naar voor je, waarom wil je man zo weinig met haar doen? Dat kan je toch wel van hem “eisen”
    Dikke knuffel
    Kiki: doe vent van jou spoort ook niet helemaal hoor  , gewoon zorgne dat hij wakker wordt van Thorsten

We krijgen wel allemaal andere adviezen hoor. Laten huilen was er tijden mijn kraamtijd niet bij ( vandaag voor het eerst zonder kraamhulp), en ook nu doen we dat niet. Ja als hij in slaap moet komen en een beetje op en af jammert, maar huilen dan pakken we hem op. Is bij hem ook echt nodig.

Kirsten gefeliciteerd met je trouwdag !

Misschien hebben wij dan wat pech met Espen en extreem gebroken nachten, maar Jasper is net zoveel ermee bezig als ik, en was gister helemaal gelukkig dat hij een flesje melk kon geven ( experiment in overleg met lactatiekundige voor laatste voeding) hij ziet er nu al tegenop om weer naar het weer aan het werk te moeten donderdag, en maakt zich zorgen dat Espen daardoor een betere band met mij dan met hem opbouwt. Kan me bijna niet voorstellen hoe sommige van de mannen hier er mee omgaan.
    Meiden sterkte : en pak ze aan he 

Loran : probeer er van te genieten want je kan het gebruiken !

14. hoi hoi,

welkom rheallover

hier ook een hubbie die erg zijn best doet om mee te helpen...
    als ik samen met Dylano in bad ga, droogt hij hem af en kleed hem aan.
    ververst pamper als niets, geeft papjes, staat ook s'nachts op zodat ik kan slapen, echt geen klagen heb ik! ben echt tevreden!
    hij geeft zoiezo steeds (buiten gisteren) zijn laatste flesje van 23 uur,zodat ik al vroeger kan gaan slapen...nee echt geen klagen hier!

vanacht heeft Dylano het weer goed gedaan, laatste flesje om 22.30 uur, daarna helemaal onder de poep! van kop tot teen, dus het ventje helemaal gewassen en verse pyjama aan, bedje gelegt, heeft hij even gehuild...en daarna geslapen tot 04.30 uur. en daarna tot 08.30 uur.

dadelijk gaat hij eten, en dan gaan we even winkelen, en naar de kermis hier in het dorp met Shania, en straks lekker turks gaan eten.

Loran, zou ik het ook verschrikkelijk moeilijk mee hebben, maar zou het ook kunnen gebruiken, maar durf niet :oops: maar probeer er van te genieten meid! enne ik duim vandaag voor je hè! ;) ;)

zo ik ga zijn flesje klaarzetten voor zodadelijk :D

15. hmmm mijn banner blijft hangen...

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Loran niet schuldig voelen.Ga lekker genieten doet echt goed hoor.Geloof me is even moeilijk maar wel lekker.

Rheallover welkom hoop dat je veel gezelligheid met ons mag delen.Hoop dat je ons bij kan houden ;) :)

17. Niet meer actief

Rheallover welkom hier, en wat een mooie namen heeft je meissie.

Ik heb echt geboft met mn mannetje geloof ik, hij gaat net zo vaak zn bed uit als ik, straks als hij moet werken doen ik het natuurlijk weer. En hij doet alles met Devid.

Wannabe, dat niet laten huilen is ons ook gemeld voor de eerste weken, omdat hij dan nog zo klein is, nog zo erg moet wennen en het voor de hechting erg goed is om hem gewoon super veel vast te houden. Als ie wat ouder wordt kun je em rustig wat langer laten huilen.

Hier trouwens ook een heerlijke nacht gehad, 23.00u, 5.30u :confused: en toen weer om de 3 uur.
    Lekker in badje geweest, toen weer drinken (2,5 uur ertussen, ach mag wel een keer) even huilen, en nu slaapt ie weer als een roosje.

Jet, wat balen dat je bv terugloopt, maar idd heerlijk dat het 3,5 week gelukt is :D Hoop dat het lukt met het kolven 's morgens en 's avonds en daartussen kun je ook net zo genieten van de flesvoeding hoor.

Em Alice... 4 pag. terug, Merijn is echt een meissie hoor ;)

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    De adviezen zijn overal ergens anders... Hier zeggen ze: lekker een half uur laten huilen. Slapen ze nog niet na dat half uur, dan even eruit halen en er weer in leggen...

Straks krijgen we visite en dan mag hij even lekker uit zijn bedje om met zijn oom en tante te knuffelen....

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Probeer te genieten Loran! Lekker slapen...je hebt het verdiend!

Heb het wel getroffen met mn hubbie zeg! Hij doet echt zoveel! Luiers verschonen geen probleem en hij doet nu altijd de nachtvoeding...echt een schat. Ik gun dat jullie ook zo! Zit m maar goed achter de broek aan hoor, hij is toch de vader!

Lenthe slaapt snachts goed...fles om 23.30 toen 5.00 (!) en weer om 9.00 uur! Is meer wakker overdag en soms tussen 2 voedingen huilerig...maar beter overdag dan snachts!

Missg: een hele dikke knuffel!

Wannabe: ik hoop dat het gauw beter gaat met Espen...maar fijn dat jouw hubbie zo goed meehelpt. In welke wijk woon jij trouwens? Heb huis gekocht in Swormink.

Kiki: Jij gaat dus binnenkort ook lekker op stap in weekend? :)

xxxxxxxx Fijn weekend!

20. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

dank dank voor de knuffels! Nog steeds niet helemaal heppy de peppie ;) maar kan er mee door. Kijk Roy is wel super trots op Fenne maar is zo bang om dingen verkeerd te doen. Hij is bang dat als ze huilt en hij pakt haar dat ze dan nog meer gaat huilen enz. Vanmorgen toen ik aant kolven was en zij begon te huilen en laten schreeuwen. Heb ik maar even "geschreeuwd" dat hij haar ook wel eens kon pakken om te troosten. Gelukkig deed hij dat meteen en ze was stil.

Prijs jullie maar gelukkig met de allesdoende mannen ;) heerlijk lijkt me dat.

En sonja,,,ja idd wij zijn mama en weten dus alles haha manne :rolleyes: alsof wij alles weten maar wij doen.

Kiki en heb je thorsten je hubbie wakker laten maken ?

Uhm nieuwe mama,,,,,naam woeps :oops: welkom!

Deel Deze Pagina