Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rheallover

rheallover Actief lid

Ik ga de kleine even eten geven ze is wakker hoor ik (ze slaapt nog geen uur)

Daarna wachten tot mn moeder thuis komt en op de kleine kan passen, kan ik even lekker naar de paarden en eventjes gaanr ijden nu het nog droog is ;)

2. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey iedereen,

Ik had even een vraagje. Ons Alyssia heeft ook veel last van krampjes en nu lees ik dat van die cinababy, maar kan je dat ook in Belgie krijgen?

Owja, omdat alyssia niet tegen Nutrilon kan heb ik hier nog een bijna volle doos die ik gratis weg doe! Iemand interesse? Je moet hem wel snel gebruiken want ze is nu 2 weken open en je mag hem maar 5 weken open bewaren.

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Loran zal ook rustig aan moeten beginnen.Hij staat vanaf dec al stil die blessure maar dat is over gelukkig.Hij moet ook weer op ijzers.Op de wei staat hij altijd zonder hij trekt ze af.
    Maar ik kan ook niet meer wachten hoor.Vooral als het mooi weer is.

Reallover.Zo snel al op je paard je moet ong 6 wk wachten voor je bekken en buikspieren.Pas maar op.

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Sarake het is van VSM dus moet je even bij de apotheek informeren.

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Raccon, ik heb de draagdoek gebruikt, en het was super. Wel stop ik hem erin met alleen z’n romper aan. Voor in huis is dat voldoende.
    En 5 cm gegroeid, ik ben onder de indruk

Rheallover, welkom, bep lekker mee.

Jet, een beetje laat, maar wat fijn dat je je tas weer terug hebt,

MissG, Kuki en Sonja, fijn wat herkenning te vinden m.b.t. de mannen. Baby’s zijn voor mannen toch vaker meer een vrouwending. Hubs doet wel alles hier, alleen met een huilende beeb kan hij niet zoveel. Ik moet ook zeggen dat Thorsten een echt mammakindje is. Als hij mij hoort, ziet of ruikt, moet ie knuffelen :p (ligt nu ook heerlijk op mijn borst te slapen).

En nee, ik hubbie niet wakker gemaakt gisteren. Thorsten en ik zijn lekker naar beneden gegaan, samen even onder de douche gestaan en om 10 uur pappa maar eens wakker gemaakt (had een flinke kater). Zijn schuld heeft hij afgekocht door kleertjes te gaan kopen bij Kidsfactory, echt superleuke kleertjes gehaald van imps & elfs en Lief!. Een tip, nooit naar die winkel gaan, tenzij je echt flink geld wilt uitgeven ;).

Loran, hoe heb je het overleefd zonder Naomi, beetje bij kunnen slapen? En dat wedden van je ouders hoe vaak je gaat bellen, dat hadden die van mij ook gedaan. Ik had daarom ook gewoon mijn telefoon uit gedaan….tig pagina’s verder…geen 1x gebeld, super meid. O, en jullie gaan het nog een keer proberen, geweldig, wat een goed nieuws <knuf>.

Fibi, wat fijn je hier weer vaak te zien, doet me goed…gaat met jou volgens mij ook steeds beter. Maar nu niet jezelf voorbij gaan lopen!
    Nick gewoon zelf laten komen. En mocht je het echt niet vertrouwen, zet dan de wekker op zes uur later. Dan heb je in ieder geval al even goed kunnen slapen.

Wannabe, wat heb jij een geluk met Jasper…hij wil zelfs oei, ik groei lezen :confused: ? En inderdaad is alles op vrouwen gericht, heel erg storend (vind zelfs ik als vrouw).
    Fijn trouwens dat Espen het nu zo goed doet, hopelijk houdt hij het vol.

Stefanie, bedankt voor het opschrijven van de moeilijke weken…nu weet ik dat ik een moeilijke week inga :rolleyes: ;)

Mirrepir, hier ook nog steeds buien, verdrietig, overmatig gelukkig, prettig gestoord etc. erg vermoeiend.

Gisteren verder echt een nare dag gehad. Eerst winkelen, ging prima totdat meneer krampjes kreeg en dat iedereen wilde laten weten :oops:. Daarna moesten we nog naar mijn oma, want die was jarig. En ’s avonds hadden we een bbq bij de baas van mijn man. Thorsten heeft dus geen een slaapje in zijn bedje gelegen en ik vond het zo zielig. Gelukkig heeft hij er volgens mij niet zoveel van meegekregen, maar aangezien mijn mammagevoel zegt dat het niet goed voor hem was, is het vandaag KNUFFELDAG! Heerlijk samen slapen en kroelen, even een niet in slaap laten huilen dag. En genieten dat hij doet ;)

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Meneer vind het vandaag erg prettig om terug te gaan naar de fles om de 3 uur. We zaten netjes 2 dagen om de 4 uur en nu ineens weer een terugval. Erg jammer... Gelukkig gaat het in de nacht nog steeds goed...

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    hah kiki, maar oei ik groei heeft hij snel opgegeven hoor, 't blijft wel een vent :)
    Hij leest nu alleen wat Espen eventueel leert na x weken.

En als Espen erg aan het huilen is en ik ben beneden dan hoor ik ook wel eens een wanhopig roepen "marieke kan je alstjeblieft helpen....

Jouw dag gister klinkt wel een beetje zielig voor Thorsten ( maar inderdaad zal hij er weinig van mee krijgen , jij meer :)

8. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Hier toch weer een goede nacht gehad hoor. We hebben de wekker inderdaad op zes uur later gezegd en Nick kwam nu om 04.30 uur (en anders gaven we hem de fles om 04.00 uur, dus toch weer een half uurtje later). Hij heeft dus vijf en een half uur achtereen geslapen! :D

Ik probeer zeker rustig aan te doen Kiki (maar ik ken mezelf en ik wil vaak te snel :( ). Morgen gaat mannetje weer aan het werk en dan staan Nick en ik er alleen voor.... Vind het wel spannend hoor!

Zo te horen heb je het trouwens echt wel druk gehad gisteren, pffftt. Maar inderdaad zal de kleine er wel minder last van hebben gehad dan jij zelf. Maar zo'n kroel en knuffeldag is natuurlijk wel geweldig hè! Vind ik ook zo heerlijk, lekker knuffelen met hem, kan hem soms wel opvreten gewoon. :confused: :)

Hier wordt er alleen door mij gelezen hoor. Mijn mannetje is niet zo van het lezen, en hij zegt dat ik hem toch altijd alles wel vertel (en dat is ook zo :) ). Tja, hij moet het toch ook weten allemaal?!?! ;)

Loran wat fijn dat jullie het weer gaan proberen. Echt geweldig voor je hoor! Hopelijk gaat het nu beter.

Krijg trouwens wel de kriebels van die paardrijverhalen hoor. Ik heb vroeger ook altijd gereden en volgens mij gaat dat nooit meer helemaal uit je bloed. Aan de ene kant zou ik graag weer willen rijden maar ja, ik zit ook met de fibro natuurlijk en heb gewoon niet veel kracht meer. En ik ben niet het type van: "Geef mij maar een hobbelpaard en een rondje rijden" maar wil ook echt werken op een paard dus hoe feller hoe beter. Ik reed altijd op een pony waar niemand op durfde te rijden. Wanneer je de box in kwam draaide ze haar kont naar je toe en begon ze te schoppen (dus opzadelen buiten de box!), en ze wilde nog wel eens een fijne bok of iets dergelijks geven. Ik vond dat nu juist een uitdaging. Toen ik gestopt ben met rijden heeft de manege die pony verkocht want er werd niet meer op gereden...... Heb me altijd afgevraagd wat er met haar is gebeurd.

9. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Dito hier , heb vanaf mijn 6e gereden. Paar jaar gestopt omdat het te druk werd met Mountainbiken.
    Daarna weer opgepakt. Had net een weer een leuke 3 jarige toen ik zwanger bleek te zijn.
    Mevrouw was zo heftig van karakter ( met bijbehorend dressuur talent, dat wel :) )
    Dat ik haar aan niemand over kon laten en haar in trianing ergens moest doen. Dat werd te duur :( en omdat ik haar nog maar 2 maanden had heb ik haar verkocht :( goed terecht gekomen, dik verlies op gemaakt )

Ga zometeen toch weer mountainbiken oppakken. Mijn fanatisme en mijn werk is niet te combineren. Fiets klaagt niet als je hem een dagje geen aandacht geeft, hoogstens je lichaam.

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    @StefanieK, ik heb ook het werkboek van oei ik groei.

@roos, wat word dylano al snel gedoopt. Wel leuk maar wij wachten nog eventjes daarmee ;)

@loran succes met de nieuwe poging met je (ex) vriend.

@rheallover welkom bij de aug.mama's

Verder hier een rustig weekend, Isa is weer goed bezig en drinkt nu de fles om de 4 uur, en totaal zonder moeite. Geen huiltje niets.
    We hebben dat trouwens geleidelijk aan gedaan van 3 naar 4 uur tussen de flessen. Ik liet Isa zelf aangeven wanneer ze honger had.
    Dalijk bij mijn schoonouders eten en dan straks vroeg mijn bedje in, ben de hele week flink verkouden geweest dus slaap en rust wat meer als normaal want wil achter volgende week fit aan het werk gaan.

Ik heb trouwens nog steeds de uitslag zoals na mijn thuiskomst uit het ziekenhuis, steeds een andere plek op mijn lijf en na 1 dag trekt het rode weg.... kijk het nog even aan en anders weer de huisarts een bezoekje brengen...

[​IMG][/img]

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Vandaag trouwens heerlijk met Isa een uurtje op de bank liggen pitten :D

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He Mamalieske, leuke foto van jou en Isa...hier een half uur geleden zelfde gemaakt. Lekker he, dat kroelen ;)

En een sportschool gevonden voor over een paar weken. Tijdens de zwangerschaps had ik mijn abo. stopgezet en nu ben ik toe aan een nieuw. Heb er een gevonden met veel spinning, shape en steps :)

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik wil straks ook weer lekker gaan aerobicen.. Ik bengin weer als ik in november moet gaan werken....

14. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik ga ook weer aerobicen(aqua) ze hebben sinds 9 sep ook aqua pilates dat wil ik ook wel gaan proberen,maar ik wacht tot 20 sep dan ben ik bij de gyn op controle geweest.

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ja, dat wil ik ook eerst afwachten. Ik heb een keizersnede gehad en misschien mag het nog niet zo snel dan... Ik moet er 9 oktober naartoe...

16. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    zozo, het oude topic is gesloten en gelijk ligt het tempo hier een stuk hoger :) :) . Was dan ook wel een dagje niet geweest maar moest toch aardig wat pagina's bij lezen....en om te zeggen dat er veel is blijven hangen :oops: :oops: :oops: :oops: niet echt dus :rolleyes:

Loran, heb nog geduimd voor je gisteravond...heerlijk dat jullie het toch weer gaan proberen! Enne zo'n tijd zonder je meissie...moeilijk hoor ;) ben blij dat je er zo van hebt genoten.Zou af en toe willen dat ik dat kon ;) .

Nieuwe mams....welkom hier! zie dat je het al lekker bij kunt houden!

hubbie hier werkt lekker mee... niet te klagen dus. Vooral 's nachts doet hij de voeding zodat ik kan kolven. (Anders kost het me dubbele tijd zal'k maar zeggen)

Enne verder niet echt veel te melden...morgen naar de ha... controle voor astma en hb laten prikken.

Fijne zondag nog allemaal en tot snel dit keer...duurt me anders veel te lang om bij te lezen :) :)

17. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik ben ook al aan het kijken naar een nieuwe sportschool, Ik hoop over een paar weken toch wel rustig te kunnen beginnen.
    En ik ben ook alvast op zoek naar een nieuwe fiets.
    Maar voor ik mijn eerste weekend in het buitenland ben, duur vast nog wel even ..

18. rheallover

rheallover Actief lid

Nou overkomt me net wat, ik wil naa rmn paard gaan om te gaan rijden, kom daar vergeet ik gewoon mn spullen kon ik weer naar huis :oops: echt tijdens de zwangerschap had ik helemaal geen last van kwaaltjes maa rnu de kleine er is werkt mn geheugen echt als een zeef :|

Vaders was toch beetje in paniek toen de kleine bleef huilen vanmiddag en hij kreeg haar niet stil, hij heeft tig keren aan de telefoon gehangen :rolleyes: ach ja het flesje stond klaar maar dan moeten ze nog wel begrijpen dat die kleine mogelijk dorst heeft :)

Nu slaapt ze lekker, vanochtend was ze veel wakker geweest. Morgen naar het CB ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is :rolleyes:

19. rheallover

rheallover Actief lid

Ik weet het maar 2 weken na de bevalling storte ik zowat in omdat ik niet mocht rijden nog en het was toen zo mooi weer, toen heb ik al een rustig ritje gedaan. Echt ik kan niet zonder die dieren, ze betekenen zo veel voor me. Maar ik doe nog rustig aan, ik heb nu al 3x gereden, iedere week 1 keertje, en gewoon rustig aan, alleen vandaag ben ik toch wel wat meer gaan vragen van mn paard. Hij is helemaal uit conditie, iets wat hij juist zo goed had. En daarnaast was meneer wat opstandig vandaag mede doordat er naast het rijgedeelte ineens jonge paarden staan die nogal leuk lopen te sprinten naast je.

Ik merk dat het goed gaat en voel me ook goed, uiteraard blijf ik voorzichtig doen, maar niemand die me toen kon tegen houden en nu nog niet, ik heb het echt nodig soms, lekker naar buiten met mn paard, heerlijk genieten van de buiten lucht. Gevolg als je zo geniet is dat je op een gegeven moment de tijd helemaal vergeet met gevolg zer spieren in mn benen :oops: tja paard uit conditie ik ook uit conditie, mn kont mag ook wel weer eelt gaan kweken :)

Nee 1 keer in de week eventjes rijden is voorlopig voldoende, als ik me maar eventjes mag uitleven dan kan ik er weer de hele week tegen aan.

Mijn paard is ook zeker niet de allerliefste, en is ook zeer eenkennig, gelukkig accepteert hij me wel maar anderen niet, toch blijft het een uitdaging hem steeds weer te berijden, hij is net zo veranderlijk als het weer en kan zo een heethoofd zijn en zo weer heel rustig.
    Gelukkig kon mijn vriendin hem in de tijd dat ik niet meer kon rijden af en toe rijden, al accepteerde hij haar niet volledig maar ik kon wel zeggen dat het "veilig" genoeg was om hen samen alleen te laten omdat ze hem goed kende van karakter en heel goed wist wat ze wel en niet moest doen.
    Nee mijn paard verkopen dat nooit van mijn leven, ik heb zijn leven gered en hij heeft ook mij een hoop gesteund in moeilijke tijden.

Alyssa heeft vandaag echt haar dag niet, ze slaapt soms maar een half uurtje tot een uurtje en is dan weer flink aan het huilen.

Oei ik begin weer verhalen te schrijven :rolleyes: ik ga maar eerst even bij de kleine kijken

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ook hier een heerlijke huildag. Misschien toch de uitwerking van de drukke dag gisteren (eigen schuld, dikke bult). En echt niet te troosten, geen krampjes, schone broek..honger, altijd volgens mij ;)

Even lekker laten uithuilen.

Deel Deze Pagina