Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Malou is helemaal niet dikketje hoor! Ze is groter dan Jeslyn ;)

Ik vind kindjes die gezond zijn belangrijker!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, dat klinkt als een kind van 8 ofzo :D

mag je nu dan eten wat je wil? eet je vanzelf minder sinds de zakjes?
    ot zegt maar 1 of 2 keer waarom nog, niet op alles wat je zegt weer waarom. en malou?

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, oh wat jammer dat je je weer slechter voelt, heel goed dat je nu doorgestuurd wordt!!

@Lauwie, pas toen jij er naar vroeg dacht ik, oja mijn bloeddruk, nou die is niet gemeten hoor. Volgende keer maar weer….
    Wij willen inderdaad niet weten wat het wordt. We hebben een offerte aangevraagd voor een dakkapel en dan gaan die andere naar zolder. Daar worden dan 2 kamers gemaakt.
    Ik kan dus straks 3 kamers opnieuw maken. We weten nog niet of de baby in de grote of kleine kamer op de eerste verdieping komt, kijken wat het beste voegt.

@Happy, wij hebben heerlijk gezwommen!!

@miepie, oh heerlijk zo’n weekendje!! Nu al een pony, hahah! Hoe is de looptraining?

@Sjorsje, nou iedereen heeft zich iig vermaakt, haha!

Zwemmen was heerlijk en daarna allemaal uitgeteld, dus lekker geslapen, heerlijk!!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo hallo,
    het is wel opvallend rustig ineens. Merk ook dat ik ook minder behoefte heb om te kijken (en te schrijven) omdat er elke keer zo weinig bijgeschreven is, maar ik blijf trouw hoor!

Ik had weer een heftig dagje op mijn werk vandaag, een oud cli"ent is vannacht overleden dus de hele groep was in zak en as.

Vanavond ga ik met mijn paard en de trailer naar Wateringen. mijn collega doet dara de instructeursopleiding en ik moet dan voorrijden, ik heb er veel zin in en hoop dat het niet glad word

wat eten jullie vanavond?

o ja, ik ga morgen de eerste schoenen kopen voor Suze, weten jullie nog hoe blij je was toen je de eerste schoenen ging kopen? :D

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, was zo blij dat Jeslyn eerste schoen kreeg, maar maat 22 en 23 waren geen leuke schoenen die goed waren tjeetje, nu kan ze alle schoenen aantrekken, haha!
    Nou veel plezier Peet!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey medein

@mieppje lekker hoor even weg geweest

@sjorjse klinkt helemaal geslaagt

@petra oo ja leukkkkkk wij hebben hamburgers gegeten

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hey meiden,

Hier ook niet veel bijzonders te vertellen! Alleen dat ik me vanmorgen te pletter schrok toen ik op de weegschaal ging staan! Ik ben dus vanmorgen nadat ik Thomas naar school had gebracht Cereal sapvasten gaan halen haha. Ik ben de dag goed doorgekomen zonder honger. Ik hoop alleen niet dat ik straks ook allemaal pukkeltjes heb hihi!

Fijne avond allemaal!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hihi die Marleen, jaja, jij noemde al chocolade dieet ;) Haha!

Wij hebben spruitjes met spekjes en uien, wokaardappelen en varkenssnitzel. Mmmmm, lekker hoor!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, ojee, was het zo erg? Nou heel veel succes dan maar!!

@Petra, geniet ervan vanavond!! Leuk de eerste schoentjes!!1

zo ga lekker op de bank zitten, heb echt heel weinig gedaan vandaag, heerlijk. Morgen gaan we er weer tegenaan!!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hoi meiden, sorry dat ik niet echt meer reageer maar ben vreselijk druk met van alles.
    Vandaag om 06.30 de deur uit gegaan en was om 19.30 weer thuis.
    Doordat ik 2,5 uur had overgewerkt ging ik veelte laat weg en kwam ik in de sneeuw spits en heb er ruim 3 kwartier over gedaan om thuis te komen (normaal 10 minuten).
    Mark belde net dat hij samen met Tess bij zijn ouders blijft slapen, hij deed er alleen al 2 uur over om van de zaak naar het huis van zijn ouders te komen (normaal zo'n 15 minuten) dus hij rijdt niet naar Enschede.
    Onverwacht dus een nachtje alleen thuis.
    Ga nu even snel de was in de droger doen en de stoep sneeuwvrij maken (er is echt veel gevallen in korte tijd!) en dan douchen.
    Fijne avond!

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Sorry dames (en vooral Lauwie) dat ik ook zo weinig hier ben. Ben toch wel erg druk in huis met dingen klaarmaken voor de grote interne verhuizing volgende week. Weet nog niet of het allemaal een beetje gaat lukken...

Wilde Petra even sterkte wensen met haar pukkeltjes, Carmen een hele fijne nacht toewensen (zonder onderbrekingen!) en Lauwie heel veel sterkte met morgen wéér een lange dag rust :D

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; lief dat je er naar vraagt. Er is no gniets duidelijk over mijn vervanging. Voor mijn groep is de vacature nu uit, maar daar maak ik me minder druk over. Mijn duopartner blijft ook nog 2 dagen natuurlijk dus is toch minder erg achterlaten dan iets wat alleen van jou is.
    Pff dat afwachten is toch wel vreselijk he totdat je mag bevallen! En op het moment dat je midden in de weeen zit hoop je dat dat moment nog ver weg is.

Petra; leuk joh schoenen voor Suze! Naar van je pukkeltjes.

Tesske; Lekker een nachtje alleen in huis! Heerlijk rustig bijtanken nu! Gaat het goed op het werk? Kun je het lichamelijk en geestelijk aan?

Lique; mag jij wel thuis bevallen i.v.m gewicht? Of wilde je dat ook niet? Pfff jouw 20 wkn echo komt ook al dichtbij.

Ik was ook bij de vk net. Half uur onderweg heen en ook weer terug. Ligt hier echt ontzettend veel sneeuw. Hopelijk kom ik morgen fatsoenlijk op school! Bij de vk alles goed. Baarmoeder zit nu op ruim 2 vingers boven navel. Hartje klopt mooi, bloeddruk was weer wat hoger gelukkig (122/77). Zit me nu wel te bedenken ofh et ook ligt aan handmatig meten de vorige keer (dacht 90/56) en nu aan zo'n machine, zo'n verschil vind ik wel veel eigenlijk. Maar ja is nu weer prima dus geen zorgen ;)

Heb voor woensdagmorgen een afspraak staan bij de huisarts voor Danique. Wil toch even er naar toe i.v.m het poepen. Het is nu al weer 2 weken ellende en wil nu toch een goed advies :)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, oef das wel heel lang inderdaad!! Lekker nachtje doorslapen dan maar! Geniet ervan! En succes om morgen weer op je werk te komen. Hier regent het trouwens... of we daar blij mee moeten zijn met de komende vorst....

@Chantico, succes!!!

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

zo te lezen hebben we het allemaal duk de laatste tijd met andere dingen. Al ben ik altijd wel reuze nieuwsgierig wat jullie beleefd hebben op een dag.:D

Ik heb wel gelezen maar geen puf meer om te reageren. Morgen ben ik vrij, Olivier gaat naar psz en ik ga met minipuck naar mijn pony en boodschappen doen met mijn zusje.

Fijne avond allemaal!

@ Tesske: Jeetje dat er zoveel sneeuw gevallen is bij jullie! Hier begon het straks ook met hele grote vlokken maar nu is het alweer een tijdje droog...

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    O ja en Petra: Veel plezier met het uitzoeken van de schoentjes! :D Sterkte met je pukkeltjes!

@ Marleen: Succes met je sapjes!

@ Lique: Leuk al die kamertjes inrichten!:)

@ Alieke: Fijn dat alles ok was bij vk!

@ Lauwie: En al klaar met bellen? hahaha...

@ Miepie: Lekker weekend gehad dus zo te lezen.

@ Linka: Leuk he die schoentjes, ik heb ook al gezien dat schoenen voor meisjes ook echt leuker zijn dan voor jongens. Moet nog even wachten...

@ Duster: Sterkte!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier geen sneeuw!!:(

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden, even een teken van leven van mij.
    Hier ook een heel druk weekend achter de rug.
    Zaterdag bijna de hele dag in Assen geweest voor Joëlle haar 2e wedstrijd.
    Ze heeft het weer super goed gedaan.
    Er zijn alweer een aantal dingen beter gegaan dan de vorige keer.
    Dus dat is mooi.
    Gisteren zijn we met het hele gezin naar K3 geweest.
    De meiden vonden het super.
    Laureen en Dionne hebben lekker gedanst en gezongen, maar Joëlle niet (is niet cool als je bijna 9 jaar bent hihi).

Vandaag weer de hele dag gewerkt.
    Ben maar iets eerder weggegaan ivm de enorme sneeuwval.

Even kijken wat ik nog onthouden heb.

@ Lauwie: vervelend voor je dat het nu juist rustig is hier
    Het begint nu toch wel een beetje spannend te worden hoor

@ Duster: balen dat het nog steeds niet goed met je gaat
    Ik zou toch een verwijzing vragen hoor

@ Linka en Binna: erg mooie foto's op jullie hyves

@ Lique/ALieke: beide weer goedgekeurd, mooi zo

@ Tesske: jee helemaal alleen thuis, saai hoor
    Maar ja niks aan te doen met dit weer

Tja en toen wist ik het niet. haha

Las wel dat iedereen het een beetje druk heeft, is ook een beetje de tijd van het jaar denk ik.:D

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lauwie, is het een beetje druk bij de decembermama's?

Misschien weet iemand nog een leuk lijstje vragen. Ik vroeg me zelf bijvoorbeeld af hoe de tekeningen van jullie peuter er tegenwoordig uitzien. Is het gekras en gekriebel of zijn het al herkenbare dingen, met veel verschillende kleuren of vooral met een voorkeurskleur, veel wit of juist helemaal vol, over de rand heen op de tafel, binnen de lijntjes van een kleurplaat, dat soort dingen.

En vertellen jullie jullie peuters 'het kerstverhaal' (het christelijke dus)? Hier heb ik het van de week een paar keer verteld ('nog een keer mama?!') en sindsdien loopt Ise steeds 'cadeautjes' in te pakken en uit te delen. Ik weet nu niet of het nog van de Sint komt, of dat het de drie koningen zijn die haar geïnspireerd hebben :D

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Chantico: Laureen krast nog lekker over het hele papier (en de tafel).
    Ze zet een aantal krabbels en wil dan een andere kleur.

Kerstverhaal: heb ik het nog niet over gehad met Laureen.

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, aan het begin is zwangerschapsvergiftiging volgens mij ook nog niet echt aan de orde. ze zullen het wel weten bij de vk toch?
    ook nog flink wat werk te verzetten bij jullie straks dus! wel heel leuk om weer allemaal kamertjes in te richten!

petra, hoe ging het vanavond? naar van die oud-client! en leuk schoentjes? heb je al een idee wat voor schoentjes?

carmen, ongezellig. heb je je wel vermaakt vanavond?

chantico, thanx! succes met alle geregel voor de interne verhuizing. ottilie is meer van het stempelen, stickers plakken en kleien tegenwoordig. als ze tekent is ze erg bezig met haar letter (ze noemt het haar naam) en tekent ze rondjes. verder vooral krassen in verschillende kleuren en het hele vel wordt gebruikt.
    ik heb zelf niet veel met het christelijke kerstverhaal dus dat heb ik nog niet verteld. misschien volgend jaar een boekje? het vertrek van sinterklaas, het opzetten van de boom en de naderende geboorte van broertje is wel even genoeg geloof ik.

alieke, ik vind het afwachten niet zo erg hoor. verlof is ook erg lekker. toen ik van de week twijfelde of het zou gaan beginnen, dacht ik 'kom maar op' en ik dacht vooral 'zou ik deze keer buikweeen hebben?!', dat lijkt me fijner dan rugweeen. wel luxe dus, ik voel me klaar om te bevallen maar ik ben niet ongeduldig.
    ze hebben ook nog even om een vervanger te regelen toch? al is het wel fijn als je ook de tijd hebt om iemand in te werken. maar je vond het toch vooral vervelend dat je RT taken naar een externe zouden gaan?
    fijn dat het bij de vk goed was en succes bij de ha morgen!

puck, nee mijn collega niet gesproken dus morgen lekker verder bellen :). fijne dag morgen met mini puck! olivier nog steeds relaxed over zijn gips?

miranda, wat leuk naar k3! hoor net dat ze gisteren een prijs kregen, leuk. ik wil volgend jaar ook graag met otje! ze heeft van de sint een dvd van k3 gekregen en begint dat nu wel leuk te vinden. vooral handjes draaien. ik vind het zo leuk om te zien hoe ze dat dansen na probeert te doen :D.
    en wat stoer weer van joelle!

er werd een kindje op het kdv 4 jaar en die gaat dus naar school. 'ga ik ook naar school?' toen wilde ze graag weten wat je op school allemaal doet en waarom?? :D. zo grappig om zulke volwassen gesprekjes te hebben.

vanavond was ze heel verdrietig en bleef ze maar naar haar oor grijpen en zei later ook dat het pijn deed. ik ben bang voor een oorontsteking. ze is namelijk ook snotverkouden al een weekje. ze heeft even met papa op bed gelegen tot de pcm werkte. vriendlief lag echt in een deuk. ze bleef maar kletsen, ons schatjes noemen, papa over zijn rug aaien. morgen maar eens kijken of ze koorts heeft en eventueel de ha bellen.

weltrusten allemaal!

Deel Deze Pagina