Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico, hier veel gekrabbel met div kleuren maar ze zegt wel wat het is en blijft hetzelfde zeggen als je het bv een dag later weer vraagt. In een kleurplaat kleurt ze gericht, dus de neus of de schoenen en benoemt dit ook tijdens het kleuren.
    Ze noemt wel alle kleuren blauw of geel :D
    Het kerstverhaal ga ik nog voorlezen. Ze kent wel al een paar christelijke kerstliedjes.

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    petra wat naar van je oud client. Hoop dat je pukkeltjes snel verdwijnen.

Lauwie, heb uitgebreid met 2 vriendinnetjes zitten bellen en voor ik het wist was het 22.30u en ben ik mijn bed ingedoken. Hoe is het nu met het oor van ot?

Chantico hier ook op papier en de tafel. Ze tekent volgens haarzelf echte dingen maar ik zie er weinig in. Een groene streep is bijv gras ook als die streep verticaal gezet is. Een geel vlak is de zon maar die kan dus vierkant of driehoek zijn enz.

Miranda wat goed dat deze 2e wedstrijd (nog ) beter ging!

Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens heerlijk geslapen zonder onderbrekingen! Zal me zo even in mijn joggingpakje hijssen en met de honden lopen, kijken of er nog sneeuw is bij gevallen.. En straks dochterlief ophalen!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Tekene silver vindt het momenteel niet zo leuk. Ze wil liever kleine stikckers plaken of verfe. Maar als ze kleurt is ze snel klaar en zijn het. Veel krassen

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tess, fijn dat je heerlijk hebt geslapen!

goedemorgen meiden!

Jeslyn vindt tekenen prachtig, vooral kleuren! Ze houdt veel van tekenen en Myrna ook nog steeds! Zit in familie :D !

Enne moet om 8.50 uur bij de dokter zijn over medicijnen hoe het gaat. Gaat goed, alleen slapen moet ik echt wennen zonder medicijnen hebben ingenomen. Maar gelukkig maar ong 1 a 2 keer per week, valt wel mee hoor :)

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, ik mag wel thuis bevallen, maar dan met een bed in de kamer. Daar heb ik dan weer niet zo'n trek in en mijn vriend wil graag naar het ziekenhuis. Dus dat doen we dan ook maar gewoon.

@Miranda, inderdaad kan best met de tijd van het jaar te maken hebben. Leuk met het hele gezin naar K3!!

@Chantico, hier geen kerstverhaal. Al heeft oma een soort van stalletje staan en wel uitgelegd wie wie was. Dat is wel blijven hangen. Tekenen van Djim is alleen nog maar krassen, maar wel iets minder grof dan voorheen. Bij Sam zag ik op deze leeftijd echt verandering enzĀ…

@Lauwie, ben ook niet echt bang hoor voor vergiftiging, maar volgens mij deden ze het altijdĀ… Het ging een beetje warrig en snel, kwam misschien ook omdat de kids mee waren. Ja ga maar eens rustig bedenken wat ik zou willen op de kamertjes!! Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen, met Ot haar oor?

@Tesske, dat klinkt heerlijk zeg!!!

@Linka, succes!!

Zo ik ga aan het werk, het viel hier gelukkig mee onderweg!

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, hoe was het afscheid en wanneer moet je beginnen op je nieuwe stek? Ah Djim noemt ook alles blauw, haha!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, dat is ook wel leuk met vriendinnen bijpraten toch? hoe is het nu met de sneeuw daar?

lique, ik bedoelde dat het ws niet zoveel kwaad kan als ze het nu niet meten. alleen altijd zo gek dat er aan het begin zoveel tijd tussen afspraken zit.

met otjes oor gaat het wel goed. ze heeft er wel last van maar geen koorts dus maar goed met de neusspray aan de slag

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, tja 4 weken, maar wat moet je er ook vaker doen. Zo interessant is het in het begin niet... En ik maak me ook niet zo druk hoor, nog nooit iets aan de hand gehad met mijn bloeddruk. Volgende keer weer. Fijn dat het met Ot wel gaat!

@Juud, je hebt een PB

@petra, zo op schoenen jacht?

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ook ik ben hier even wat minder.... Ik ben zoooo druk met stage en opdrachten! Ik loop deze week nog stage, dan een week vrij en dan nog 1 week en dan zit het erop. Moet nog veel doen dus hard aan het werk. Dus vandaar dat jullie me minder vernemen.

Lees wel mee hoor, maar gewoon geen tijd om veel te reageren.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miranda, wat zijn je meiden mooi zag ik op hyves, Laureen lijkt veel op je he?

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje, ik zag ook je fotos van Giulia, mooi meisje, meer haren krijgt ze al he!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, heel veel succes!! logisch dat je zo druk bent!

@Judith, we gaan zeker duimen voor een goed begin van 2011!!!

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Linka: dank je.
    Ik hoor vaker dat Laureen ook op mij lijkt.

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo hallo

ik ben druk aan het rommelen. Heb de vriezer ontdooit, wat een k**klus is dat toch maar ik moet het van mezelf doen als het vriest 1 keer per jaar en natuurlijk naar de stad geweest voor de eerste schoenen van Suze, maat 18
    Ik ga nog gauw evenm wat schoonmaken voordat de meiden wakker worden.

Mijn huid word trouwens iets zachter dus ik hoop dat het langzaam maar zeker de goede kant opgaat

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gelukkig maar Petra, ja is rot klusje he, gelukkig doet Jeroen altijd, haha!

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb bij de lidl gourmetschotels ongeslagen, ik vind gourmetten altijd zo feestelijk, dus Andy en ik hebben weer "date avond" aanstaane zaterdag, ik heb er nu al zin in

@ Lauwie, hoe was het eigenlijk op de kerstmarkt en had je nog lekkere hapjes gegeten? Kijk je al uit naar een broodje filet americain?

@ Setteke, hoe gaat het eigenlijk met het werkzoeken van Hilbrand? geeft dat nog spanning?

@ linka, ben je nu bijna van de medicijnen af en voel je je nog steeds lekker

@ Binna, alvast heel veel plezier vanavond met je 20 weken echo! ik hoop dat jullie goed nieuws gaan horen en dat jullie kindje het goed doet

@ Lique, hoe vinden je kinderen het dat ze een broertje of zusje krijgen. Is Sam zich er een beetje bewust van.

@ tesske, wat heerlijk dat je zo lekker hebt zitten bellen

@ Miranda, wat een leuke turnfoto's had je op je hyves

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ juud, ik wil je heel veel succes wensen voor de komende periode, niet alleen heb je een nieuwe baan maar je gaat ook nog een spannende tijd tegemoet met de iui. Ik hoop zo dat je binnenkort komt vertellen dat je nieuwe werk geweldig is en dat je ons gauw nog meer leuk nieuws kan vertellen

Deel Deze Pagina