@ juudje, omg wat spannend, ben je zenuwachtig? Ik ga je al het succes van dewereld wensen want dat zou wel eens leuk zijn
Weet niet meer wie vroeg hoe het met me ging. Ik ben nog steeds heel slap en heb mega keelpijn. Verder gaat het wel de goede kant op (geen koorts meer enzo). Linka, wat een acties hebben mannen soms hè... Sterkte met het beperken van de speen! Hier moeten we er ook nog van af...
Ik ben echt blij dat wij een jaartje geleden zo makkelijk van de speen af zijn gekomen doordat Roos de hand- voet-mondziekte kreeg. Suze heeft hemnooit gewild. Ik vind het zelf niet zo een naar gezicht als zo'n mooi snoetje achter een speen zit en heb hem nooit buiten bed gegeven. ik weet zeker dat het afbouwen van een speen echt dramatisch kan zijn en dat kinderen heel lang kunnen volhouden, maar ik zou hem gewoon niet meer geven buiten bed. Dat is een paar dagen heel zielig maar mij lijkt het daarna wel over (uitzonderingen daargelaten)
ik heb nog geen moeite met een speen in bed en heel incidenteel er buiten. en ik heb er ook wel vertrouwen in dat we er over een tijdje wel vanaf komen. nu ben ik allang blij als ze goed gaat slapen wij krijgen een ligplaats voor een bootje in de singel hier! staan al 6 jaar op de wachtlijst en nu is het eindelijk zover. nu een bootje kopen en een naam verzinnen. iemand inspiratie voor een naam voor een boot???
wat leuk een bootje Ik heb even rond gesnuffeld, wat denk je van ax, pacis = vrede in het latijn Saevis tranquillus in undis (Rustig temidden der woeste golven.) BZN (boot zonder naam) de Brave Hendrik Lispeltuut :\ Golfbreker Opkikker Hobbit Kruumel Elmo 2much 2fast Emma Eindeloos Nele Nikie "Farfalla Blu" Italiaans voor "Blauwe vlinder
mijn vriend gaat morgen al tekenen voor de ligplaats zodat we de meeste kans hebben dat het dicht bij ons huis is. dus moeten we morgen al een naam hebben. we hebben er nu 2 bedacht. willen jullie ff stemmen? zuipschuit of berend botje (niet heel origineel misschien ...)
@ Lauwie, ik vind zuipschuit wel een goede Leuk, een bootje!! Wij hebben ook een boot gehad, heerlijk!! @ Juud, succes straks!!!!!!!!!! Nou, fijn dat ik hier even wat kon lezen en tikken op dit belachelijke tijdstip mijn rug wil echt niet meer meewerken.... Straks naar de vk, ben benieuwd. Nu ga ik maar weer eens proberen te slapen!
lauwie ik ga voor berend botje. De zuipschuit doet me denken aan een feestboot. Delilah wat naar dat je zo'n last hebt van je rug! Succes bij de vk. Juud succes met je rij examen en fijn weekend!
Goeimogen meiden @delah. Sterkte. En suces straks @lauwie. Zou dan voor berend botje gaan @juud. Sucessssssss
@Sjudith; Heel veel succes! @Lauwie; Ik zou ook voor Berend Botje gaan @Delilah; Beterschap voor je rug en succes bij de VK
@Juud, feli ergocoach!!!! Is een maand niet een beejte lang om te overzien voor Giulia? SUCCESSSSSS VANDAAG!!!!! @Lauwie, wat leuk zeg!! Zou zo geen naam weten .. Zuipschuit, als jullie de naam maar waarmaken Berend B , van Petra, vind ik ook wel leuk! @Delilah, verder nog een redelijke nacht gehad? Succes vandaag. @Duster, ben je aan de AD begonnen of toch maar niet? @Binna, hoe gaat het werken met je bekken? Ik mag woensdag naar de fysio, kijken of ze me weer wat bij kan brengen en mobiel kan houden tot de bevalling. @Marleen, succes vandaag met je mannetje! Zo, ik ga maar eens aan het werk!
Lauwie ik zou dan ook voor Berend Botje gaan. Delilah succes straks. Pff ben dinsdag door m'n rug gegaan en het gaat op zich wel, maar de eerste paar uur nadat ik ben opgestaan is het nog niks. Dadelijk eens kijken of ik met de kindjes boodschappen kan gaan doen.
@Sjorsje, oef das balen, even op gang komen dus. Hopelijk gaat het snel beter!! @Juud, ben alvast mijn vingers aan het losmaken, kan ik zo direct super hard duimen!!
lauwie meid wat gaat je jochie hard zeg! heerlijk toch dat hij niet zo te lijden heeft gehad.....heb je zelf wel een jasje uitgedaan door het ZH-gedoe? juud succes met afrijden lique whow al weer bijna 20 weken, meid wat gaat dat snel moet zo vaak aan je denken als ik Kim op TV zie! LOL petra alles goed met je en je meiden en de voorbereiding voor je huwelijk setteke fijn dat je je diploma straks krijgt, bevalt je baan je?? ________________________________________________________ Brtitt hier had vorige week de 6e ziekte, kwamern daar pas het wekeend achter, toen ze vlekjes kreeg. Ben toen gaan googlen.....en kwam er zo achter. Ze had keelontsteking en 3 dsagen 40.5 koorts. Best eng vond ik dat, maar we zijn er weer doorgekomen. Stijn kruipt de hele kamer rond en probeert zich overal aan op te trekken. Hij zit duidelijk in een sprong, gooit z'n hele ritme om en valt moeilijk in slaap....en slaaspt snachts niet meer door, is vaak wakker en vroeg ook.... Met mij gaat het weer beter en heb weer wat tijd om soms hier te komen kletsen. met manlief gaat het ook beter.....dus op naar betere tijden groetjes