Augustus 2008 deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door binnabinna, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @FF, wat fijn te horen dat het met jullie beter gaat. Leuk dat Stijn zo aan het banjeren is. Oef wel even schrikken dus met Britt. Wat zal je veel aan me denken deze week, haha!! ;)

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Berend Botje ging uit varen! ja dat is hem, hihihi!!

Nou dames, sorry dat ik niet reageer maar ik word moe van hoofdpijn, soms komt ie terug soms niet, 2 dagen lang, lag gisteravond al om half 9 in bed!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #2723 lique80, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kwam even kijken of er al wat bekend was van Juud, ze zal nu zo'n beetje wel klaar zijn neem ik aan, spannend!!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    helaas meiden ben gezakt op het deel snelweg wat ik dus te weinig geoefend had.....wat ik ook aan had gegeven aan die rijleraar :(
    En moest een stopopdracht doen en wist niet eens wat dat was...ook nooit geoefend dus?

Zo en nu kabouter naar haar oom brengen :)

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
  7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gatverdarrie juud!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, dat is balen zeg :( helemaal omdat je iets niet kende en iets te weinig heb geoefend!

Nou meis, iig wel een lekker weekend voor de deur, geniet ervan!!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik moet volgende week een weekend alleen met de kids want dan gaat manlief naar winterberg met mijn vader en zwager. dat weekdn daarna is manlief alleen met kids want ga ik een weekendje weg! spannend!

hier een meisje dat weigert te slapen. al vanaf maandag. moet wel lachen want ze heeft nu dus ontdekt dat als ze haar slaapzak uitdoet ze prima kan gaan spelen. dus ik maar denken dat ze slaapt. kom ik boven zit ze op de gang te spelen met lego . buiten haar kamertje dus dat hoor ik niet door de babyfoon hahahaha;)

wilde absoluut niet terug naar bedje toe. niet lapie doen maar naar benelen. kleren aan mama kleeen aandoen abeliebt!!

wel lief. sydney ligt nu wel lekker te slapen. als die wakker is gaan we even naar de winkels toe. helaas wel weer met de auto want het regent bah bah bah

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik, gebruikt Donique nog slaapzak?

Hier is Jes hele tijd aan het miepen, ben zo zat...... Als ik nee zeg gaat ze doordrammen....

Juudje, balen1

Lique, ik hoop dat iemand voor je hebt.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja die trekt ze dus uit en gaat dan spelen.hahahahaha

maar s avonds heeft ze echt nog een slaapzak nodig want ze woelt heel erg en dan raakt ze dus zonder dekene sen word ze koudt.

wilde vanaf dit voorjaar zonder gaan proberen weer

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud wat ontzettend balen zeg. Kun je niet meer kiezen om de bijzondere verrichtingen apart te doen?

Mogen jullie kindjes onbeperkt brood eten tussen de middag of stellen jullie een maximum?

Yosyp heeft nu 4,5 boterham op, Lianna 4 en Jorja 2.

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, jemig dat meen je niet, wat enorm balen weer. En nu?

@Mik, oh lekker wijfie,haha!! Jij ook succes volgende week.

@Petra, ik ga voor je duimen!

@SJorsje, ruggetje weer los?

ga weer aan het werk!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bij kinderen mag je per dag 4 boterdam, 3-4 per dag idd maar volg je maar je moeder gevoel ;)

FF, fijn dat goed gaat.

Hahha donique toch, lijkt op moeder, eigenwijsje! LOL!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique gelukkig gaat het al een stuk beter met m'n rug, moet alleen geen plotselinge bewegingen maken.

Linka, is dat met ontbijt erbij of alleen middageten?

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ze mogen het hier onbeperkt eten, maar vooral omdat ze niet zoveel eten... Meestal 1 broodje en een rijstewafel/cracker... soms van de laatste 2...
    Ehh is het iedere dag zoveel....?

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik hoor regelmatig dat ze op het kdv ook zoveel eten. Eerst was het thuis niet zoveel, omdat ik nogal scheutig was met het uitdelen van koekjes. Sinds vorige week ben ik begonnen met alleen fruit om tien uur en pas om 3 uur 1 koekje. En sinds die tijd eten ze thuis dus ook erg goed brood.

Hoeveel fruit geven jullie? Hier deel ik 2 of 3 bananen, 3 of 4 mandarijnen, 1 appel en wat druifjes als ik die heb. En eigenlijk schooien ze daarna om nog meer, maar dat krijgen ze dan niet.

En 's morgens krijgen Yosyp en Lianna crackers, meestal 4, en Jorja krijgt 1 boterham.

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

:$ donique eet met moeite een broodje. dus dat probleem hebbne wij niet hahahahahaha

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahaha sjongjonge wat een vreetzakkies heb jij! donique en sydney eten allebei een stuk fruit. ontbijten vaak met fles en cracker. en dan eten ze tussen de middag een broodje. s middags nog een koekje / soepstengel. en avondeten. gevolgd door weer een fles.

sydney krijgt dan over de dag verdeeld nog twee flessen. dus in totaal vier flessen en donique twee sterk verdunde flessen!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @SJorsje, als je verder alleen fruit geeft in de ochtend hebben ze vast trek, zeker nu het wat verandert is. Beter brood dan koek of snoep toch. DAn zou ik me er niet te druk om maken.... Misschien trekt het vanzelf bij. Fruit, daar kan ik heel wat van kwijt, maar meestal geef ik 1 ding. Soms maak ik een bakje per persoon met meerdere fruitsoorten. Verder ga ik op de ochtend maar dingen doen om te voorkomen dat we weer in de kast belanden, haha!!

Deel Deze Pagina